Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
    Neen zeker niet omwille van de naam, als een automerk iets deftig uitbrengt maakt het merk mij niet echt uit!
    Oke je hebt echt gelijk met een 6 serie kan je deze coupe zeker niet vergelijken!
    Ik weet zelf op dit moment ook niet echt met wat je hem moet vergelijken.
    Maar als je een gewone nieuwe e klasse (berline) zou pakken kan je deze toch ook niet vergelijken met een BMW 3 (berline) he?
    Ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk!
    Dat is het hem net, het ding heet gewoon E-klasse coupe omdat het te duur zou zijn om C-klasse coupe te kunnen heten.

Onderstel + techniek is van een C-klasse, alleen hebben ze een 500-motor erin gelegd en hem op een E-klasse doen lijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Dat is het hem net, het ding heet gewoon E-klasse coupe omdat het te duur zou zijn om C-klasse coupe te kunnen heten.

Onderstel + techniek is van een C-klasse, alleen hebben ze een 500-motor erin gelegd en hem op een E-klasse doen lijken
      Dan is het wel spijtig dat ze het onderstel en techn van de C hebben gepakt! Dan hadden ze hem idd beter C-coupe kunnen noemen
      Mr Drift

Comment

Dan is het wel spijtig dat ze het onderstel en techn van de C hebben gepakt! Dan hadden ze hem idd beter C-coupe kunnen noemen
        Of gewoon CLK blijven noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Of gewoon CLK blijven noemen.
          Ja dit hadden ze ook kunnen doen maar van uitzicht lijkt hij helemaal niet op de vorige dus dit zou echt te raar zijn.
          Mr Drift

Comment

• Ik was een tijdje terug al lustig een diamant witte E Coupé met beige lederen interieur aan het configureren om dan op het eind van het jaar te bestellen, tot ik hier inderdaad ontdekte dat de E Coupé helemaal niet op het E platform staat zoals me in de garage verteld was. Dan toch maar geen E Coupé maar een gewone E vrees ik.

Alleen jammer dat diamant wit blijkbaar enkel beschikbaar is op de coupé modellen. CLK en zo hebben die, de gewone modellen niet.

Comment

• de prijs van een e coupe is gelijk aan de e
              zoals vroeger, toen het nog een c was

als't een e zou zijn zou die duurder moeten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                Ik was een tijdje terug al lustig een diamant witte E Coupé met beige lederen interieur aan het configureren om dan op het eind van het jaar te bestellen, tot ik hier inderdaad ontdekte dat de E Coupé helemaal niet op het E platform staat zoals me in de garage verteld was. Dan toch maar geen E Coupé maar een gewone E vrees ik.

Alleen jammer dat diamant wit blijkbaar enkel beschikbaar is op de coupé modellen. CLK en zo hebben die, de gewone modellen niet.
                Je kan misschien beter de binnenafmetingen vergelijken en daarop een keuze maken.
                Het is het C platform ja, maar ik zie niet in wat daar het grote verschil is met het E platform, buiten de afmetingen wellicht.

Comment

• Waren van plan een E coupé te bestellen begin april maar we hebben toch besloten een A5 te bestellen.

Was echt overtuigd dat de E coupé grotere afmetingen had (zelfde afmetingen als E klasse)
                  Toen ik hoorde van de dealer dat hij geproduceerd word op een C platform en dat het verschil tussen de CLK en de E coupé maar 20 cm zou zijn (lengte) dan was het voor mij maar een C klasse coupé.

Neem nu de afmetingen van een A5 dan heeft hij de zelfde lengte maar een is hij paar cm breeder.

Dus conclusie,voor mij kun je hem vergelijken met een A5 of een serie 3 coupé.
                  En wat betrefd de prijs zit hij op het dezelfde niveau dan zijn concurenten.

Comment

• een echte e coupe was ook kleinder als de e, wielbasis werd korter
                    zowel de /8 als de 123 als de 124
                    maar die waren ferm duurder

Comment

• proficiat met je audi

Comment

• Ja , ok maar kwa lengte zaten we niet ver avn de afmeting van E klasse.

Nog bedankt

Comment

• nee, korter, zoals nou

Comment

• heb geen idee van de reele lengte

Comment

Ja dit hadden ze ook kunnen doen maar van uitzicht lijkt hij helemaal niet op de vorige dus dit zou echt te raar zijn.
                              Deze redenering voig ik even niet. Het verschil tussen de vorige en huidige E is even groot als het verschil tussen een CLK en E coupé. Hadden ze dan de E ook een andere naam moeten geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                Deze redenering voig ik even niet. Het verschil tussen de vorige en huidige E is even groot als het verschil tussen een CLK en E coupé. Hadden ze dan de E ook een andere naam moeten geven?
                                Ja ze moesten wel iets doen zodat hij er zeker niet zoals de vorige e klasse uitzag!!! Maar nu heeft de e terug strakkere blok achterlichten zoals de vroegere generaties.
                                Ja ze hadden deze een andere naam kunnen geven dit gaan ze toch ook met de CL doen.
                                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  Je kan misschien beter de binnenafmetingen vergelijken en daarop een keuze maken.
                                  Het is het C platform ja, maar ik zie niet in wat daar het grote verschil is met het E platform, buiten de afmetingen wellicht.
                                  Er is een wereld van verschil tussen het E en het C platform. De E is een wagen waarmee je rustig en comfortabel héél snel kan rijden. Anders hadden ze er gewoon een paar centimeter aan het C platform toegevoegd hé, gebeurd wel vaker, en hadden ze een nieuwe wagen. Waarom gigantische R&D financieren als het enkel de afmetingen zijn die verschillen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                    Er is een wereld van verschil tussen het E en het C platform. De E is een wagen waarmee je rustig en comfortabel héél snel kan rijden. Anders hadden ze er gewoon een paar centimeter aan het C platform toegevoegd hé, gebeurd wel vaker, en hadden ze een nieuwe wagen. Waarom gigantische R&D financieren als het enkel de afmetingen zijn die verschillen .
                                    En het C platform bied de ideale mix tussen rijplezier en comfort (kijk naar de C en GLK) dus ik weet niet of dat wel zo'n nadeel is voor de E-coupé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                      Luchtvering

Comment

• In plaats van weer allemaal te neuten, zouden jullie beter eens gaan rijden met de E en met de E coupé en de C....
                                        Nadien zullen de meningen gegrond zijn.

Comment

• Gisteren zijn mijne pa en ik naar de voorstelling gaan kijken van de E-Klasse Coupé. Ik moet zeggen, het was de moeite!
                                          In tijden van economische crisis hebben ze hun toch niet ingehouden qua showgehalte.
                                          Al bij al moet ik zeggen dat het een zeer geslaagde avond was en dat de nieuwe E-Klasse Coupé zeer geslaagd is, zeker in het wit met het optionele AMG-pakket.

Comment

Working...
                                          X