Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op bovenstaande foto's vind ik 'm echt lelijk. Die neus klopt niet, en die achterkant is een bijeenraapsel van allerlei elementen, met het slechtst mogelijke resultaat als gevolg.

Comment

• Neues Mercedes E-Klasse Coupé: Schwäbische Schönheit

So fährt sich der schnittige Stuttgarter: Der neue Zweitürer im Test

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Rating:

Wie nahezu jeder Mercedes-Coupé kann der E-Klasse-Zweitürer zum begehrten Klassiker werden. Doch bis dahin sind noch 30 Jahre Zeit und die kann man nutzen, um einen eleganten und schnittigen Neuwagen anzuschaffen. Der Wagen überzeugt nicht nur durch eine gelungene Optik und die von Mercedes gewohnte hervorragende Interieur-Qualität, sondern auch und vor allem durch ein komfortables Fahrwerk.

Die sparsamen und starken Motoren machen die Entscheidung schwer: Wir würden zu einer Wahl zwischen den Vier- und Sechszylindern tendieren. Der Achtzylinder wird in diesem Fahrzeug seine Qualitäten vermutlich nicht allzu oft ausspielen, um den Mehrpreis von fast 22.000 Euro im Vergleich zum Einstiegsmotor zu rechtfertigen. Ein Coupé dieser Größe sollte ein gutes Langstreckenauto sein und im Notfall genügend Kraftreserven haben. Davon bietet aber beispielsweise der 350 CDI bereits mehr als ausreichend.

Sein hoher Anschaffungspreis macht den Coupé-Mercedes nach wie vor zum reinen Lustkauf-Objekt. Aber vermutlich holt man das Geld in 30 oder 50 Jahren doppelt wieder rein: Restaurierte Ponton-Coupés aus den 1950er Jahren werden um die 60.000 Euro feilgeboten.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Doe mij dan maar een Passat CC.

Comment

• Komt daar ook een AMG versie van?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zoals de CLK DTM AMG bedoel je?

Comment

• Vind ik echt afschuwelijk deze!
                      Wordt volgens mij een ferme tegenvaller qua verkoop.
                      Als je dit naast een BMW 3 coupé of een Audi A5 zet, dan kiest toch geen kat nog voor deze wagen?? Hij is dan nog duurder ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                        Vind ik echt afschuwelijk deze!
                        Als je dit naast een BMW 3 coupé of een Audi A5 zet, dan kiest toch geen kat nog voor deze wagen?? Hij is dan nog duurder ook.
                        Ik wel en ik ben niet de enigste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Komt daar ook een AMG versie van?
                          Alleen een Blackseries dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Elke dag ga ik kijken, hij wordt lelijker en lelijker imho
                            Hij is nooit mooi geweest .
                            Benz is niet zo goed bezig eigenlijk

Comment

• Ik vind 'm eigenlijk ook lelijker worden met de dag
                              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                Vind ik echt afschuwelijk deze!
                                Ik zou dit zeker boven een 3 of een a5 kiezen! De e coupe is trouwens een klasse hoger als de wagens die jij aanhaalt.
                                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                  Ik zou dit zeker boven een 3 of een a5 kiezen! De e coupe is trouwens een klasse hoger als de wagens die jij aanhaalt.

Sinds wanneer?

Buiten de prijs zijn die best aan elkaar gewaagd hoor. E-klasse coupe is een veredelde C-klasse

Comment

• Ik ben niet wild van deze coupé. Liever de gewone E.

Comment

Sinds wanneer?

Buiten de prijs zijn die best aan elkaar gewaagd hoor. E-klasse coupe is een veredelde C-klasse
                                      Oke
                                      Als er een C coupe in het gamma zou zitten van mercedes kan je deze vergelijken met een 3 of een a5. Maar het is een E-klasse coupe deze staat voor mij persoonlijke nog altijd hoger dan een a5 of een 3.
                                      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                        Oke
                                        Als er een C coupe in het gamma zou zitten van mercedes kan je deze vergelijken met een 3 of een a5. Maar het is een E-klasse coupe deze staat voor mij persoonlijke nog altijd hoger dan een a5 of een 3.
                                        Omwille van de naam?

De E-klasse coupe bekijken als een E-klasse coupe betekent dat hij de strijd moet aangaan met een 6-serie, en daar hoort hij helemaal niet thuis

Comment

Omwille van de naam?

De E-klasse coupe bekijken als een E-klasse coupe betekent dat hij de strijd moet aangaan met een 6-serie, en daar hoort hij helemaal niet thuis
                                          Neen zeker niet omwille van de naam, als een automerk iets deftig uitbrengt maakt het merk mij niet echt uit!
                                          Oke je hebt echt gelijk met een 6 serie kan je deze coupe zeker niet vergelijken!
                                          Ik weet zelf op dit moment ook niet echt met wat je hem moet vergelijken.
                                          Maar als je een gewone nieuwe e klasse (berline) zou pakken kan je deze toch ook niet vergelijken met een BMW 3 (berline) he?
                                          Ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk!
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X