Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo'n multispaaks geval misschien. Staat beeldig op een CL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Is er OEM 19" velgmateriaal beschikbaar?
      Voorlopig enkel 18".

Maar 19" komt wel beschikbaar volgens mij.

Comment

• Kan iemand me met absolute zekerheid zeggen of de E Coupé staat op het E Berline platform? Ik hoor sinds kort dat die op het C platform staat en niet op dat van de E zoals ik in de verschillende pers las.

De CLK stond op het C platform. Maar what about deze nieuwe Coupé?

Comment

• Volgens een verkoper in Diest staat hij op het C-platform.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
            Kan iemand me met absolute zekerheid zeggen of de E Coupé staat op het E Berline platform? Ik hoor sinds kort dat die op het C platform staat en niet op dat van de E zoals ik in de verschillende pers las.

Het is een C zoals een C er vanbinnen had moeten uitzien.
            Zoals vroeger, C als basis platform.

Comment

Kan iemand me met absolute zekerheid zeggen of de E Coupé staat op het E Berline platform? Ik hoor sinds kort dat die op het C platform staat en niet op dat van de E zoals ik in de verschillende pers las.

C-platform

Anders hadden ze luchtvering aangeboden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                Het is een C zoals een C er vanbinnen had moeten uitzien.
                Wel... dit vind ik nu één van de betere uitspraken. De C had er inderdaad zo van binnen moeten uitzien. Zeer betreurenswaardig hoe inferieur de C vandaag is afgewerkt. Eigenlijk een zeer scherpe maar correcte opmerking.

Comment

Wel... dit vind ik nu één van de betere uitspraken. De C had er inderdaad zo van binnen moeten uitzien. Zeer betreurenswaardig hoe inferieur de C vandaag is afgewerkt. Eigenlijk een zeer scherpe maar correcte opmerking.
                  Dan had de C de prijs van een E gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    C-platform

Anders hadden ze luchtvering aangeboden
                    Ahja... kunnen we nog steeds luchtvering op de E krijgen? Ik dacht het niet, ik denk niet dat ik het in de Car Configurator ben tegengekomen. Teveel miserie met de eerste generatie op de vorige E klasse neem ik aan?

Als de E Coupé op het C platform staat dan pas ik toch wel even. Dan toch maar de berline volgend jaar.

Comment

Ahja... kunnen we nog steeds luchtvering op de E krijgen? Ik dacht het niet, ik denk niet dat ik het in de Car Configurator ben tegengekomen. Teveel miserie met de eerste generatie op de vorige E klasse neem ik aan?

Als de E Coupé op het C platform staat dan pas ik toch wel even. Dan toch maar de berline volgend jaar.
                      E-klasse heeft de allernieuwste generatie luchtvering

Comment

• Toch op basis van de C

Wel goed E klasse style gemaakt dan. Zelf in het interieur. Waar je bij een CLK duidelijk kon zien dat ie de basis van een C had binnenin, is dat nu echt niet meer te zien.

Comment

• Komt deze ook in 200/220 CDI versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                            Zalig! En idd 1000x mooier dan de sedan.
                            I completely agree. 't Is wennen, deze C/E coupé, maar 'ie is niet mis, er zitten mooie elementen in. Door de hoekigheid echter komt 'ie me een beetje "onbehouwen" over, minder elegant en verfijnd dan b.v. de Audi A5, die wat mij betreft nog altijd met ruime voorsprong de schoonheidsprijs wint in deze klasse.
                            Bij de nieuwe E-klasse heb ik echt een "leg daar een atmosferische 2-liter diesel met 4-bak in en de boerkes van Vlaanderen zijn blij dat de Benz koekendoos van vroeger weer terug is"-gevoel, 't ding past naadloos in een halfopen loods/stal naast een groene Fendt en een halfroeste patattenpikker. Bij deze coupé heb ik dat veel minder.
                            Last edited by ; 22/04/2009, 01:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              I completely agree. 't Is wennen, deze C/E coupé, maar 'ie is niet mis, er zitten mooie elementen in. Door de hoekigheid echter komt 'ie me een beetje "onbehouwen" over, minder elegant en verfijnd dan b.v. de Audi A5, die wat mij betreft nog altijd met ruime voorsprong de schoonheidsprijs wint in deze klasse.
                              Bij de nieuwe E-klasse heb ik echt een "leg daar een atmosferische 2-liter diesel met 4-bak in en de boerkes van Vlaanderen zijn blij dat de Benz koekendoos van vroeger weer terug is"-gevoel, 't ding past naadloos in een halfopen loods/stal naast een groene Fendt en een halfroeste patattenpikker. Bij deze coupé heb ik dat veel minder.
                              Knap dat je weet wat "Fendt" is. Ik moest Google'n. :-)

De achterkant is me ook iets te hoekig. Voorkant is nog accepteerbaar (behalve dan die flauwe dubbele mistlampen of Johnny Tuning leds). Binnenkant maakt gebruik van inferieure materialen t.o.v. het vorige model en het is jammer dat het interieur zo aggresief en hoekig is geworden. De harmonie van het vorige model is er weg, en het heeft wat mee van het "box model" van de huidige 5 series.

Comment

• Je kan nog steeds luchtvering krijgen op de E-klasse maar enkel bij de zwaardere motorisaties dacht ik... vanaf de 6- en 8-cilinders.

En weten jullie zeker dat de E-coupé op het C-platform staat? Hij is nochtans een stuk groter dan de vorige/huidige CLK!

Greetz

Comment

Dan had de C de prijs van een E gehad
                                  Nee, vind ik niet, want een golf 6 van 19000 euro heeft een beter dashboard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                    Je kan nog steeds luchtvering krijgen op de E-klasse maar enkel bij de zwaardere motorisaties dacht ik... vanaf de 6- en 8-cilinders.

En weten jullie zeker dat de E-coupé op het C-platform staat? Hij is nochtans een stuk groter dan de vorige/huidige CLK!

Greetz

100% zeker.

Die staat op het platform van de C-klasse. Net als de GLK

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                    Nee, vind ik niet, want een golf 6 van 19000 euro heeft een beter dashboard.
                                    Dat durf ik sterk te betwijfelen.

Het ziet er mss beter uit, maar ik wil de resultaten wel eens zien na 500.000km...

Comment

100% zeker.

Die staat op het platform van de C-klasse. Net als de GLK

Dat durf ik sterk te betwijfelen.

Het ziet er mss beter uit, maar ik wil de resultaten wel eens zien na 500.000km...
                                      Wat me ook opvalt, je moet een golf 6 diesel eens starten, en een C diesel eens starten.
                                      Vertel me wat je hoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                        Wat me ook opvalt, je moet een golf 6 diesel eens starten, en een C diesel eens starten.
                                        Vertel me wat je hoort.
                                        Dieselgeratel.

Daarom heb je ook benzineversies he.

En een C 350 CDI

Comment

Dieselgeratel.

Daarom heb je ook benzineversies he.

En een C 350 CDI
                                          Ik kan nu vergelijken, en eerlijk, de golf is stiller, ik vind dat erg als mercedeskoper, en ergens begrijp ik dat niet.
                                          Het is geen argument te stellen dat er een 350 cdi is, 4 cyl vergelijk je met 4 cyl, een golf met C vergelijken is al not done, maar de laatste zou stiller moeten zijn, en dat is niet.

Comment

Working...
                                          X