Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan iemand me met absolute zekerheid zeggen of de E Coupé staat op het E Berline platform? Ik hoor sinds kort dat die op het C platform staat en niet op dat van de E zoals ik in de verschillende pers las.
De CLK stond op het C platform. Maar what about deze nieuwe Coupé?
Kan iemand me met absolute zekerheid zeggen of de E Coupé staat op het E Berline platform? Ik hoor sinds kort dat die op het C platform staat en niet op dat van de E zoals ik in de verschillende pers las.
Het is een C zoals een C er vanbinnen had moeten uitzien.
Zoals vroeger, C als basis platform.
Het is een C zoals een C er vanbinnen had moeten uitzien.
Wel... dit vind ik nu één van de betere uitspraken. De C had er inderdaad zo van binnen moeten uitzien. Zeer betreurenswaardig hoe inferieur de C vandaag is afgewerkt. Eigenlijk een zeer scherpe maar correcte opmerking.
Wel... dit vind ik nu één van de betere uitspraken. De C had er inderdaad zo van binnen moeten uitzien. Zeer betreurenswaardig hoe inferieur de C vandaag is afgewerkt. Eigenlijk een zeer scherpe maar correcte opmerking.
Ahja... kunnen we nog steeds luchtvering op de E krijgen? Ik dacht het niet, ik denk niet dat ik het in de Car Configurator ben tegengekomen. Teveel miserie met de eerste generatie op de vorige E klasse neem ik aan?
Als de E Coupé op het C platform staat dan pas ik toch wel even. Dan toch maar de berline volgend jaar.
Ahja... kunnen we nog steeds luchtvering op de E krijgen? Ik dacht het niet, ik denk niet dat ik het in de Car Configurator ben tegengekomen. Teveel miserie met de eerste generatie op de vorige E klasse neem ik aan?
Als de E Coupé op het C platform staat dan pas ik toch wel even. Dan toch maar de berline volgend jaar.
E-klasse heeft de allernieuwste generatie luchtvering
Wel goed E klasse style gemaakt dan. Zelf in het interieur. Waar je bij een CLK duidelijk kon zien dat ie de basis van een C had binnenin, is dat nu echt niet meer te zien.
I completely agree. 't Is wennen, deze C/E coupé, maar 'ie is niet mis, er zitten mooie elementen in. Door de hoekigheid echter komt 'ie me een beetje "onbehouwen" over, minder elegant en verfijnd dan b.v. de Audi A5, die wat mij betreft nog altijd met ruime voorsprong de schoonheidsprijs wint in deze klasse.
Bij de nieuwe E-klasse heb ik echt een "leg daar een atmosferische 2-liter diesel met 4-bak in en de boerkes van Vlaanderen zijn blij dat de Benz koekendoos van vroeger weer terug is"-gevoel, 't ding past naadloos in een halfopen loods/stal naast een groene Fendt en een halfroeste patattenpikker. Bij deze coupé heb ik dat veel minder.
I completely agree. 't Is wennen, deze C/E coupé, maar 'ie is niet mis, er zitten mooie elementen in. Door de hoekigheid echter komt 'ie me een beetje "onbehouwen" over, minder elegant en verfijnd dan b.v. de Audi A5, die wat mij betreft nog altijd met ruime voorsprong de schoonheidsprijs wint in deze klasse.
Bij de nieuwe E-klasse heb ik echt een "leg daar een atmosferische 2-liter diesel met 4-bak in en de boerkes van Vlaanderen zijn blij dat de Benz koekendoos van vroeger weer terug is"-gevoel, 't ding past naadloos in een halfopen loods/stal naast een groene Fendt en een halfroeste patattenpikker. Bij deze coupé heb ik dat veel minder.
Knap dat je weet wat "Fendt" is. Ik moest Google'n. :-)
De achterkant is me ook iets te hoekig. Voorkant is nog accepteerbaar (behalve dan die flauwe dubbele mistlampen of Johnny Tuning leds). Binnenkant maakt gebruik van inferieure materialen t.o.v. het vorige model en het is jammer dat het interieur zo aggresief en hoekig is geworden. De harmonie van het vorige model is er weg, en het heeft wat mee van het "box model" van de huidige 5 series.
Ik kan nu vergelijken, en eerlijk, de golf is stiller, ik vind dat erg als mercedeskoper, en ergens begrijp ik dat niet.
Het is geen argument te stellen dat er een 350 cdi is, 4 cyl vergelijk je met 4 cyl, een golf met C vergelijken is al not done, maar de laatste zou stiller moeten zijn, en dat is niet.
Comment