Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vergelijk je 2 koude diesels ?
    de mercedes motor klinkt ruig bij koudstart, maar naar mijn partijdig oor gaat die bij warme motor toch fluisteren

Comment

• ik moet er wel bijzeggen dat mijn motor zelden of nooit boven de 2500 komt, en dan nog alleen op de autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        vergelijk je 2 koude diesels ?
        de mercedes motor klinkt ruig bij koudstart, maar naar mijn partijdig oor gaat die bij warme motor toch fluisteren
        Ja, koud, maar warm is het resultaat idem.
        Ik had hiervoor een E211 en die was stiller als je aan het verkeerslicht staat, ok dat kan, is een klasse hoger. Maar vind het wel jammer dat er meer geluid is dan bij een golf die de helft kost.
        Na 30.000 km met de nieuwe C is de bedrijfszekerheid wel top, ivm met de W211 en zeker met de W210.

Comment

• kan mij toch maar moeilijk inbeelden dat het interieur van de C minder afgewerkt zou zijn dan een Golf 6, tis toch alleszins een veel aangenamer interieur van de C Ik vergelijk nu wel met de Golf 5 want de nieuwste heb ik nog niet kunnen 'bewonderen'

Heb al met een C 220 CDI gereden en kvond dat toch een stille wagen, maw herinner mij niet dat hij veel lawaai maakte...

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
            Ik kan nu vergelijken, en eerlijk, de golf is stiller, ik vind dat erg als mercedeskoper, en ergens begrijp ik dat niet.
            Het is geen argument te stellen dat er een 350 cdi is, 4 cyl vergelijk je met 4 cyl, een golf met C vergelijken is al not done, maar de laatste zou stiller moeten zijn, en dat is niet.
            Idd vergelijken met een 320/350 CDi klopt al helemaal niet, 4-cylinder met 4-cylinder!

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
              Knap dat je weet wat "Fendt" is. Ik moest Google'n. :-)

De achterkant is me ook iets te hoekig. Voorkant is nog accepteerbaar (behalve dan die flauwe dubbele mistlampen of Johnny Tuning leds). Binnenkant maakt gebruik van inferieure materialen t.o.v. het vorige model en het is jammer dat het interieur zo aggresief en hoekig is geworden. De harmonie van het vorige model is er weg, en het heeft wat mee van het "box model" van de huidige 5 series.
              Heb je het dan al van dichtbij bekeken en gevoeld? want op foto kan je zoiets niet beoordelen naar mijn mening.

Comment

• Yip jammer genoeg wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                  Yip jammer genoeg wel.
                  Mja, ik kan er niet aan doen maar ik vind dat je overdrijft. tis natuurlijk persoonlijke smaak he maar ik vind de E-coupé op alle vlakken mooier dan de CLK. Dat interieur is gewoon prachtig en de gelijkenis met het interieur van de 5 zie ik al helemaal niet.

Comment

• Ik heb al in de nieuwe E plaatsgenomen en vond niets mis met het dashboard. Dat er hier slechte materialen gebruikt zijn heb ik toch niet gezien of gevoeld.

Dat het design wat gelijkt op dat van de BMW 5 heeft te maken met het feit dat Mercedes nu ook dat scherm bovenaan het dashboard heeft geplaatst. Het gelijkt nu toch veel meer op dat van de BMW 5 dan op dat van de vorige Mercedes E, dat is zeker duidelijk. Toch heeft dit dashboard z'n eigen identiteit en kan het mij wel bekoren, zeker in AMG-uitvoering.

Mijn schoonvader rijdt ondertussen al 6 jaar met een E320cdi Avantgarde. Hij was dan weer niet te spreken over deze nieuwe E. Het exterieur noch het interieur kon hem bekoren.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Mijn schoonvader rijdt ondertussen al 6 jaar met een E320cdi Avantgarde. Hij was dan weer niet te spreken over deze nieuwe E. Het exterieur noch het interieur kon hem bekoren.
                      Hij ziet er dan ook radicaal anders uit dan de W211 zowel van buiten als van binnen, dat lokt natuurlijk gemengde reacties uit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Eerste rijimpressie E-klasse Coupé: [www.autozeitung.de]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Knap! Dat rood interieur gaat 'm goed af.
                              nls2000

Comment

• Is dit nu zilver of 'Alpine White Metaallak' ?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door badlydrawn Bekijk Berichten
                                    Is dit nu zilver of 'Alpine White Metaallak' ?
                                    Op die foto's is het zilver.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Mercedes E Coupé

Echt SUBLIEME wagen...! Ik ben er helemaal weg van!

Comment

• Elke dag ga ik kijken, hij wordt lelijker en lelijker imho

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X