gij komt terecht uw produkt promoten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
@alexanderGTI wat doe je wel van werk, verkoper,....
wel sjiek kzou dat ook wel zien zitten bij Mercedes Benz werken; kben nogal zware fan van dat merk!! (en das nog licht uitgedrukt)
kan het soms niet laten om te kijken naar het Q5-forum, de audi-liefhebbers zijn wel hééél zeker van hun stuk maar we houden de GLK wijs buiten de discussie, Dat ze het maar uitvechten tussen de XC 60 en de Q5!
De GLK is gewoon de beste... (eigen mening uiteraard!)
Ze zeggen toch dat de derde hond uiteindelijk met het been gaat lopen (hopelijk nu ook maar dan met de beste verkoopcijfers ipv het been ... hehe)
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenIk werk voor MB..... knap is zacht uitgedrukt....:-)
Lancering 7/5 dacht ik gezien te hebben op Intranet Benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenDe GLK is gewoon de beste... (eigen mening uiteraard!)
Maar als softie-bak is ie goed ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStond ie in Mallorca?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGLK heeft een paar fouten in het ontwerp zitten die in zijn nadeel spelen jammer genoeg.
Maar als softie-bak is ie goed ja.
Fouten zoals? Persoonlijk vind ik hem net iets te klein qua binnenruimte en koffer is dat maar povertjes, maar voor het overige vind ik dat wel een knappe auto.
Als ik testen lees dan verliest hij beetje punten op sportiviteit (maar beperkt) en de grootste troeven zijn stil, comfort en uitstraling
maar eigenlijk zit ik hier verkeerd van topic dit gaat hier over de E-coupé dus bij deze ga ik mijn mond houden
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten@alexanderGTI wat doe je wel van werk, verkoper,....
wel sjiek kzou dat ook wel zien zitten bij Mercedes Benz werken; kben nogal zware fan van dat merk!! (en das nog licht uitgedrukt)
kan het soms niet laten om te kijken naar het Q5-forum, de audi-liefhebbers zijn wel hééél zeker van hun stuk maar we houden de GLK wijs buiten de discussie, Dat ze het maar uitvechten tussen de XC 60 en de Q5!
De GLK is gewoon de beste... (eigen mening uiteraard!)
Ze zeggen toch dat de derde hond uiteindelijk met het been gaat lopen (hopelijk nu ook maar dan met de beste verkoopcijfers ipv het been ... hehe)
greetz
Helaas voor MB vind ik de C en GLK misbaksels van jewelste (zowel int. als ext.) en ze verdwijnen in het niks tov AUDI A4/A5 en Q5 ...
Dit is helemaal niet hetgeval vind ik bij de nieuwe E (en E coupé). MB combineert hier ongelofelijk goed stijl met sportiviteit.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenFouten zoals? Persoonlijk vind ik hem net iets te klein qua binnenruimte en koffer is dat maar povertjes, maar voor het overige vind ik dat wel een knappe auto.
Als ik testen lees dan verliest hij beetje punten op sportiviteit (maar beperkt) en de grootste troeven zijn stil, comfort en uitstraling
maar eigenlijk zit ik hier verkeerd van topic dit gaat hier over de E-coupé dus bij deze ga ik mijn mond houden
greetz
Het ding is niet te krijgen met een sperrend middendiff, ook zoiets dat niet kan voor een offroader.
Er is geen Low Gearing, ook nogal lastig bij een offroader
Dat de binnenruimte en de koffer klein zijn is logisch, tis dan ook een kleine auto he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je door een plasje water van meer dan 15cm gaat rijden, loopt heel het middendiff vol water. Nogal problematisch voor een "offroader" he. Zelfs de X3 haalt 30cm.
Het ding is niet te krijgen met een sperrend middendiff, ook zoiets dat niet kan voor een offroader.
Dat de binnenruimte en de koffer klein zijn is logisch, tis dan ook een kleine auto he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDat is idd niet ideaal voor een offroader maar is wel beter in het terrein als zijn concurrenten dacht ik.
Freelander rijdt rondjes rond de GLK.
En als er ergens een plas van 20cm (niet zo heel diep) op dat terrein ligt, is de GLK al uitgeschakeld. Ook de oprijhoeken enzo waren niet zo heel groot. Heb daar een schema van, maar ligt nog in Brussel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGLK is ook niet gemaakt om door plassen te rijden hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls je door een plasje water van meer dan 15cm gaat rijden, loopt heel het middendiff vol water. Nogal problematisch voor een "offroader" he. Zelfs de X3 haalt 30cm.
Mechanisch gesperd middendiff vind je bijna nergens meer terug, hier en daar enkele partime-4x4's met een viscokoppeling die het vermogen naar de achterwielen stuurt maar da's dan weer geen permanente 4x4.
En terreinversnellingen heeft volgens mij geen enkele softroader in deze klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtennoem eens een paar concurrenten die dat wel allemaal hebben?
Mechanisch gesperd middendiff vind je bijna nergens meer terug, hier en daar enkele partime-4x4's met een viscokoppeling die het vermogen naar de achterwielen stuurt maar da's dan weer geen permanente 4x4.
En terreinversnellingen heeft volgens mij geen enkele softroader in deze klasse.
Als je een wagen maakt die eruitziet als een stoere offroader moet ie ook op terrein kunnen rijden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDat is idd niet ideaal voor een offroader maar is wel beter in het terrein als zijn concurrenten dacht ik.
(Q5, XC60, X3) op het gebied van offroad...
Pas op ik beweer niet dat hij meekan met een freelander maar kdenk dat de GLK toch dicht in de buurt komt met het offroadtechniek-pakket!
Dus bij deze volg ik toch Silverarrow
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenJa sorry Carlito maar kdenk dat je het toch wel beetje verkeerd voor hebt, alle maar dan ook alle tests wijzen uit dat de GLK ruim beter is dan zijn rechtstreekse concurrenten
(Q5, XC60, X3) op het gebied van offroad...
Pas op ik beweer niet dat hij meekan met een freelander maar kdenk dat de GLK toch dicht in de buurt komt met het offroadtechniek-pakket!
Dus bij deze volg ik toch Silverarrow
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten... kan op terrein dan de GLK, maar dat kan, Q5 heb ik nog geen aandacht aan geschonken, is toch een nep-Q7
Helemaal fout. Dacht ik ook eerst. Als je de Tiguan vergelijkt met de Touareg dan is dit een hemels verschil !!!! Ik heb de Q5 mogen bewonderen op het salon en ik moet zeggen dat het afwerkingsniveau gelijk staat (misschien zelfs hoger) dan dat van een Q7.
Oei .... wij zijn aan het afwijken van het onderwerp ....AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenHelemaal fout. Dacht ik ook eerst. Als je de Tiguan vergelijkt met de Touareg dan is dit een hemels verschil !!!! Ik heb de Q5 mogen bewonderen op het salon en ik moet zeggen dat het afwerkingsniveau gelijk staat (misschien zelfs hoger) dan dat van een Q7.
Oei .... wij zijn aan het afwijken van het onderwerp ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStond ie in Mallorca?
Tesamen met e-break, e63amg, facelift s-klasse, e-coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie gaat veel last hebben met de 6-serie....
Maar hij ziet er al beter uit dan de huidige CLK
3-serie <> E Coupé ?
Plus de 6 is al wat uit de actualiteit verdwenen en heeft een heel ander karakter. Dus veel last zal de E er niet van hebben.
Comment
Comment