Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is echt een klassebak, ik was echt overtuigd van de A5, maar dit is toch echt wel een klasseverschil...
Heb ook een flinke korting gekregen bij mercedes wat het verschil met de A5 nihil maakt. Moeilijke keuze....
Opzich zou ik voor de mercedes kiezen, maar vind hem misschien iets wat te decadent gezien mijn leeftijd (24).
Zonder twijfel voor de Mercedes gaan!
Ruimer, exclusiever en nieuwer, dus meer waar voor uw geld. (zal ook meer gaan bij doorverkoop)
Zal ook veel beter rijden.
Met AMG pack vind ik hem naar Mercedes normen jong en sportief.
Ik zou voor zwart gaan met AMG pack!
Wie dan nog zegt dat dit een bompa wagen is zal dit doen uit jaloesie denk ik.
Aan welke motorisatie had je gedacht!
Ruimer, exclusiever en nieuwer, dus meer waar voor uw geld. (zal ook meer gaan bij doorverkoop)
PS
Mocht ik geen gezin met kinderen hebben zou dit mijn keuze geworden zijn (heb net E break besteld).
Zal inderdaad een pak beter rijden ja :-) Is ook gebleken uit een Duitse test...
AMG pack is inderdaad echt een MUST, zeker voor jongere mensen...
Het AMG-stuur ligt trouwens ook heerlijk in de hand!
Ik snap niet dat mensen willen dat een panoramisch dak van buiten uit gezien wordt. Ik vind dat doorgaans lelijk. Zoiets koop je toch écht helemaal voor jezelf, binnenin dus? Ik zou bij een auto met panoramisch dak veel sneller een donkere of zelfs zwarte kleur kiezen net omdat je dan geen verschil hebt met 't pano dak. En een Benz in 't zwart of een zeer donkere kleur blijft geil, 't contrast met het chroom vind ik erg mooi.
Comment