Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verschil met de A5 nihil? Amai, dan heb je wel een heel ferme korting gekregen!! 25%?
Nee zoveel ook weer niet, maar scheelt toch niet veel als je verrekent met de opties en de 6 jaar garantie en 2 jaar onderhoud die je nu bij mercedes krijgt...
Gaan voor die bak! De E coupé is echt een prachtauto
Maar in welk kleur hé .
Palladium ziet er op - professionele - foto zeer goed uit. Maar in ons Belgisch weer gewoon effen grijs. Palladium op een zonnige dag, in combinatie met een stevige wagen, goed gewassen is prachtig. Een diepe kleur, met meer variatie dan zilver. Maar iedere andere dag ziet het er gewoon grijs uit. Ik overweeg nochtans Palladium.
Zwart vind ik prachtig. Maar je ziet de AMG kit niet. En het pano dak ook al niet.
Wit heeft mijn voorkeur, maar is natuurlijk wel héél erg "kijk naar me".
Zilver vind ik op de nieuwe E Coupé en Berline minder geslaagd dan voordien. Jammer.
Palladium ziet er op - professionele - foto zeer goed uit. Maar in ons Belgisch weer gewoon effen grijs. Palladium op een zonnige dag, in combinatie met een stevige wagen, goed gewassen is prachtig. Een diepe kleur, met meer variatie dan zilver. Maar iedere andere dag ziet het er gewoon grijs uit. Ik overweeg nochtans Palladium.
Zwart vind ik prachtig. Maar je ziet de AMG kit niet. En het pano dak ook al niet.
Zilver vind ik op de nieuwe E Coupé en Berline minder geslaagd dan voordien. Jammer.
Welk kleur nemen we?
Als ik van jou was zou ik een kleur nemen uit de Designo reeks. Heb je tenminste een kleur die niet alledaags is.
Stanietgrijs in combinatie met dat "bruin"kleurige leder is echt een aanrader.
Het AMG pack is echt een must op deze wagen om hem sportiever te maken, zeker voor een jongere gast
Welk kleur nemen we?
Palladiumzilver is inderdaad verschillend naargelang het licht. In de catalogussen en persfoto's ziet het er erg mooi uit, maar wel helemaal anders dan in het normale daglicht.
Als je een panoramisch dak neemt is het inderdaad wel een must om dat ook te kunnen zien, dan is zwart inderdaad geen optie. In het zwart is hij ook vrij agressief vind ik...
Het tijdperk van de blauwe auto's is een beetje over, dat van de witte ook bijna...
Ik denk dat palladium zilver toch de beste keus is, zeker omdat het zwarte dak dan mooi tot zijn recht komt...
Comment