Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEr is meer dan één verkoper bij Hermans, hé en misschien werkt hij er intussen ook niet meer. Man, man was me dat een kwal
dan is de beoordeling in beide richtingen gunstig
zoniet zal wel (minstens) een van beide een reden hebben om de andere zwart te schilderen
gelukkig zijn er veel garages en nog meer verkopers om uit te kiezen
onderlinge kontakten hebben nu eenmaal veel met perceptie te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou nooit de zin in de auto ik heb laten vergallen door een verkoper die ik niet moet
(ik ben ook nog nooit een verkoper tegenngekomen, waarmee het eigelijk niet klikte)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenToch snap ik soms niet wat bobo bedoeld is dit normaal?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben ook nog nooit een verkoper tegenngekomen, waarmee het eigelijk niet klikte
Comment
-
E Coupé
Ik zie ze al tamelijk vaak, meestal bruin, wat prachtig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtennormaal gezien lag de offerte voor de e coupe te hoog, maar na het knoeien bij mercedes, toch maar een mooie prijs gehad voor mijn 3de bestelbon in 1 week tijd. Als ze willen kunnen ze...
Welke motor heb je & wat is de verwachte levertijd tegenwoordig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten220 cdi(163) levertijd mei
Mijn prognose is dat je eind maart/begin april brief zal krijgen dat de productie is uitgesteld.
Maar mss ben ik wel te pessimistisch
...of te realistisch, time will tell!
Comment
-
Ikzelf bestelde een coupe 220 cdi enkele weken geleden.
Na de eerste aanblik met deze wagen (ergens in juli 2009) was ik volledig verkocht.( ik kon er mijn ogen niet vanaf houden zoals in de reclameslogan gezegd wordt)
Smaken verschillen , maar voor mij lijken de concurrenten, al verouderd naast de prachtige vormen van de mb. ( de cabrio vind ik persoonlijk minder geslaagd, vooral omdat de typische daklijn hier ontbreekt.
Mij is verteld dat de productie half mei zou gebeuren, en de levering in juni.
Hopelijk wordt er niets uitgesteld, en heeft de wagen de correctie injectoren
Weet iemand hoeveel tijd er meestal zit tussen productie en aflevering bij de dealer?
Comment
-
Ik ging normaal mijn e coupe vandaag ophalen, niet dus met dit kutweer
Nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag, nog maar eens aftellen dan maarMercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk BerichtenWeet iemand hoeveel tijd er meestal zit tussen productie en aflevering bij de dealer?
Een half jaar geleden, toen merc nog apetrots was op hun meest geteste wagen ooit, duurde de levering rond de 3 maanden.
De productie heeft zo'n 1.5 maand stilgelegen, dat maakt al 4.5 maand.
Tot april is de productie niet op volle kracht, dus zal je toch eerder moeten denken rond de 6 maanden schat ik.
Comment
-
De verkoper had blijkbaar een programma, ( database of wat dan ook) waar hij de productieweek in kon zien ( half mei) de eerste 1,5 week na mijn bestelling kon hij dit nog niet zien. Ik ga er van uit dat dit toch actuele data zijn. Niet?
Vraagje, weet iemand of die audio 50 aps te updaten valt naar 3d weergave, op één of andere manier? Is een reis plannen met verschillende trajecten mogelijk of enkel van A naar B?
Comment
-
-
Comment