nog eentje om het af te leren :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichtennog eentje om het af te leren :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
Waarom staat er hier 7-G tronic op koffer en niet CDI of CGI ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenNaais! Alhoewel ik em in 't zwart mooier vind.
Comment
-
Sorry mensen, maar de achterkant van de E coupé vind ik niet direct de meest geklaagde zijde. Veel te druk. Het kan ook aan de foto liggen en aan de nummerplaat, het uitgeschoven panoramisch dak (ok, hier kan het ten minste uitschuiven), de hamsterwangen, de té grote achterlichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenSorry mensen, maar de achterkant van de E coupé vind ik niet direct de meest geklaagde zijde. Veel te druk. Het kan ook aan de foto liggen en aan de nummerplaat, het uitgeschoven panoramisch dak (ok, hier kan het ten minste uitschuiven), de hamsterwangen, de té grote achterlichten.
Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Knap kanp...maar ik moet eerlijk toegeven dat hij zonder AMG pakket er recht van achteren bezien soms wat smalletjes uitziet. Ik weet ook niet waarom. Dan heeft hij zo'n kleine kontsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzoals vroeger, de ruit is groter dan de kader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk erger mij enorm aan dat "splijtje" op de ramen tussen de B- en C-stijl, verpest de lijn. Waarom zit dat daar?
En inderdaad Blaugrana, donkere kleur, geen fik-fak aan de achterzijde is nog altijd het mooist. De grote lichtlokken mogen niet te veel contrasteren... Trouwens derde achterlicht zit ook in het kofferdeksel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenIk ook, had het hier al eerder gemeld. Het is natuurlijk een geleiderail om de achterste ruiten goed te kunnen laten zakken.
En inderdaad Blaugrana, donkere kleur, geen fik-fak aan de achterzijde is nog altijd het mooist. De grote lichtlokken mogen niet te veel contrasteren... Trouwens derde achterlicht zit ook in het kofferdeksel.Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
Comment