Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• eindelijk zo ver.. morgen afhalen..

Oorspronkelijk geplaatst door akin2000 Bekijk Berichten
    deze week besteld.. ten laatste mid nov in bezit, e250cdi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door akin2000 Bekijk Berichten
      eindelijk zo ver.. morgen afhalen..
      De coupé of de limousine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
        de coupé of de limousine?

[ATTACH]77267[/ATTACH]

[ATTACH]77268[/ATTACH]

[ATTACH]77269[/ATTACH]

Comment

• Proficiat!!!!

Comment

[ATTACH]77267[/ATTACH]

[ATTACH]77268[/ATTACH]

[ATTACH]77269[/ATTACH]
            prachtige wagen en velgen !
            Ik ben jaloers. Twijfel nog tussen E coupe of CLS 350 cdi binnen 2 jaar.
            Last edited by Iridium; 04/12/2010, 15:18.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

[ATTACH]77267[/ATTACH]

[ATTACH]77268[/ATTACH]

[ATTACH]77269[/ATTACH]
              Proficiat met uw nieuwe wagen. Veel plezier er mee!
              Hopelijk zijn de meeste kinderziektes van de E-klasse nu voorbij.

Comment

[ATTACH]77267[/ATTACH]

[ATTACH]77268[/ATTACH]

[ATTACH]77269[/ATTACH]
                Ook hier, proficiat. Vind ik voor het ogeblik de mooiste coupé en tevens de mooiste MB. Wat een schril contrast met de E-limousine. Wel jammer dat ie in het zwart is, er staat hem mooiere kleuren op het lijf getekend...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wat een prachtige bak. Dikke proficiat!!
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Schitterende wagen! Knap stuur!

Comment

• Prachtige wagen

Jammer dat er zo weinig van rondrijden!
                      2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Proficiat! Prachtig in het zwsrt.ik wacht nog met ongeduld op mijn witte

Welke motor heb je?

Comment

• E250 cdi

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                          proficiat! Prachtig in het zwsrt.ik wacht nog met ongeduld op mijn witte

welke motor heb je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                            prachtige wagen en velgen !
                            Ik ben jaloers. Twijfel nog tussen E coupe of CLS 350 cdi binnen 2 jaar.
                            Had jij niet testrit gedaan met 530d ? Niet overtuigd ?
                            Heb zelf nu E350CDI break maar zou het wel zien zitten om over te schakelen naar 530d touring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                              Heb zelf nu E350CDI break maar zou het wel zien zitten om over te schakelen naar 530d touring.
                              Niet tevreden dan van de E ?

Comment

Heb inderdaad test gedaan met de 530d, maar ik vrees dat ik nogal merkenblind ben.
                                IRIDIUM
                                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                  Heb inderdaad test gedaan met de 530d, maar ik vrees dat ik nogal merkenblind ben.
                                  Hoe is test meegevallen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                    Niet tevreden dan van de E ?
                                    Toch wel, maar vind de nieuwe 5 touring heel mooi.
                                    De E is fantastisch om mee te rijden (goeie motor en supercomfortabel) maar de 5 vind ik beter passen bij mijn leeftijd (30'er).

Comment

Toch wel, maar vind de nieuwe 5 touring heel mooi.
                                      De E is fantastisch om mee te rijden (goeie motor en supercomfortabel) maar de 5 vind ik beter passen bij mijn leeftijd (30'er).
                                      Bwa, E met AMG pack, kan goed wedijveren met een 5.

Comment

• Heb onlangs de vergelijkende test gedaan tussen E200 CDI en 520D. De BMW viel me echt mee voor looks maar stiekem had ik de koppelrijke MB motor liever.....

Comment

• wil ook effen pronken met mijn coupé E 250 CDI
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          C sportcoupé 220 cdi (CL203)>2001-2006
                                          SLK 200 K (R171)>2006-2008
                                          C 200 cdi (W204)>2008-2010
                                          E coupé 250 cdi (C207)>2010-....

Comment

Working...
                                          X