Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtenook op een 50aps?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenklopt het dat je geen tv-tuner en trekhaak samen kan kiezen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk BerichtenDat staat inderdaad zo in hun tarieven: trekhaak niet combineerbaar met TV tuner en sportpakket AMG
misschien dient een extra TV-antenne erin verwerkt te worden ?
vroeger kwam dat als een mini schotel-antenne op de kofferdeksel... mooi was anders !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwas die bult niet de gps-ontvanger
mensen hebben dat graag dat het opvalt...parkeersensoren en radar zijn perfect weg te steken dat geen kat dat ziet...maja, dan hangt het prijskaartje er niet zichtbaar aan
ik spreek van toen auto-TV's enkel door dure tuners ingbouwd waren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door allan Bekijk BerichtenVolgens mij heb je dan 4 zaken nodig: 2 uitlaatstukken, onderste deel van bumper + rechterpot
Die rechterpot gewoon monteren, niet aansluiten...quick & dirty.
Dan wel niet verschieten als er op een mooie lentedag plots een aantal kuikens uit je rechter-uitlaat komen é!
Te bestellen zijn:
- Uitlaatstukken
- Diffusor 500
- Een peroon die Inox kan lassen om de eindpijpen aan te passen.
Binnekort gaan we dit doen op een E200 CDI berline
PS: Deze foto is van een break!!
Comment
-
Wat voor interieur zouden jullie nemen in combinatie met een iridium zilver E-Coupe, pano en AMG (het klassieke lichte grijs dus)?
Klassiek is zwart interieur natuurlijk, maar daar komt het interieur niet zo goed in over. Toont wat goedkoop bij momenten - zeker op foto.
Normaal neem ik altijd zwart als buitenkleur, maar in combinatie met pano en AMG wil ik voor een lichtere buitenkleur gaan, zodat het panodak contrasteert en de AMG afwerking duidelijker wordt. Wit of diamantwit is ook een optie maar misschien wordt ik dit wel sneller beu. Vandaar mijn keuze voor grijs.
Wat voor interieur in combinatie met iridium zilver?
Rood? Natuurbeige? Iets designo?
Comment
-
Mijn schoonbroer heeft een E coupé in bestelling met een designo interieur half zwart half rood leder. Wagen wordt volgende maand geleverd. Ik zal foto's posten als 'm geleverd is.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Vandaag ook besteld
E220 coupe Avantgarde
diamond white
led lichten, xenon en zo
panoramische dak
park hulp
inklappende spiegels etc
audio 50 gps
VV2 alarm
winterbanden set
dit zijn zowat de belangrijkste extra opties
levertijd schijnt rond november.. cant waitLast edited by hey69; 09/08/2010, 21:47.
Comment
Comment