Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmiddag heb ik de vervangwagen ingeleverd, en mijn wagen terug in ontvangst genomen.
    De heer Tom Pieters ( aftersales Vriesdonk) beloofde mij een gratis onderhoudscontract voor de last die ik met deze wagen had ondervonden .
    Ik stemde hier mee in om zo van al die last en zever vanaf te zijn, en hoopte hiermee op een schappelijke regeling.
    Amper 2u later vind ik in mijn E-mail een kopij van een aangetekend schrijven van de heer Pieters waarin in mooie woorden geschreven staat dat ik de pot op kan met een gratis onderhoudscontract...ze geven mij het eerste onderhoud gratis..en voor de rest noppes.
    ik mag blij zijn dat ik een mooie vervangwagen kreeg gedurende de laatste weken.
    Wat een malafiede praktijken.........
    Bedankt MERCEDES
    Bedankt GARAGE VRIESDONK
    Bedankt TOM PIETERS
    MERCEDES the best or nothing.....laat me walgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
      Vanmiddag heb ik de vervangwagen ingeleverd, en mijn wagen terug in ontvangst genomen.
      De heer Tom Pieters ( aftersales Vriesdonk) beloofde mij een gratis onderhoudscontract voor de last die ik met deze wagen had ondervonden .
      Ik stemde hier mee in om zo van al die last en zever vanaf te zijn, en hoopte hiermee op een schappelijke regeling.
      Amper 2u later vind ik in mijn E-mail een kopij van een aangetekend schrijven van de heer Pieters waarin in mooie woorden geschreven staat dat ik de pot op kan met een gratis onderhoudscontract...ze geven mij het eerste onderhoud gratis..en voor de rest noppes.
      ik mag blij zijn dat ik een mooie vervangwagen kreeg gedurende de laatste weken.
      Bedankt MERCEDES
      Bedankt GARAGE VRIESDONK
      Bedankt TOM PIETERS
      Als ze dat beloofd hebben is dat niet proper van Vriesdonk natuurlijk.

Comment

Vanmiddag heb ik de vervangwagen ingeleverd, en mijn wagen terug in ontvangst genomen.
        Bedankt MERCEDES
        Bedankt GARAGE VRIESDONK
        Bedankt TOM PIETERS
        Amai, die zien u precies toch niet graag.. Ik snap niet als die man zoiets beloofd en dan wat later het weer verwerpt.. Jammer van zo'n service dan..
        2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten
          Vader twijfelt hier om E coupé 350 CDI of CGI te kopen, maar na het lezen van de verhalen hier krijg ik mijn twijfels. Zijn er ook veel problemen opgedoken bij de 350 CDI en CGI of niet?

Thnx
          De auto van Kohaku is gewoon een pechgeval, zoiets komt bij ieder merk en model voor. Heeft niets met de kwaliteit van dit model te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten
            Vader twijfelt hier om E coupé 350 CDI of CGI te kopen, maar na het lezen van de verhalen hier krijg ik mijn twijfels. Zijn er ook veel problemen opgedoken bij de 350 CDI en CGI of niet?

Thnx
            Het aantal probleemgevallen die wij binnenkrijgen is zeer laag.

Als het een 350CGI zou worden zou ik nog enkele weken/maanden wachten, er komt een volledig nieuwe motor beschikbaar, meer vermogen, minder verbruik.

De huidige 350CGI (M272) staat op zich wel op punt. Het aantal probleemgevallen is quasi onbestaand. Natuurlijk is het aantal verkochtte coupés met die motor zeer laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
              De auto van Kohaku is gewoon een pechgeval, zoiets komt bij ieder merk en model voor. Heeft niets met de kwaliteit van dit model te maken.
              idd, zou best kunnen...
              als ge dan na al die pech nog bedrogen wordt door uw dealer......
              ge moet't maar meemaken he..

Comment

idd, zou best kunnen...
                als ge dan na al die pech nog bedrogen wordt door uw dealer......
                ge moet't maar meemaken he..

Dat is inderdaad niet leuk om mee te maken.
                Ik hoop in elk geval voor u dat de problemen nu van de baan zijn en je eindelijk kan gaan genieten van die prachtige auto.

Comment

• Ongelooflijk, maar waar.
                  Deze morgen , amper 2 dagen na het ophalen van de wagen, verscheen er een melding dat het niveau van het koelmiddelsysteem te laag was
                  De wagen moet terug binnen ter herstelling....
                  Waarschijnlijk was is het probleem van de lekkende inlaatcollecter (koelmiddel) ook nog niet opgelost.
                  Bij Mercedes blijven ze mijn eis om een nieuwe te leveren nog steeds negeren......
                  Wat een ellende.... ne mens zou van minder depressief worden.

Comment

• Laat eens een brief door een advocaat schrijven... Werkt altijd
                    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichten
                      Amai, die zien u precies toch niet graag.. Ik snap niet als die man zoiets beloofd en dan wat later het weer verwerpt.. Jammer van zo'n service dan..
                      Het is heel erg wat je meemaakt. Maar een auto is nog altijd een massaproduct. De kans dat er ergens iets fout gaat tijdens de assemblage is niet uitgesloten. Als die persoon van Vriensdonk u een onderhoudscontract had beloofd en nadien zen staart terug intrekt is dat wel laag van hem.
                      Langs de andere zijde lijkt het mij ook onmogelijk om een volledig onderhoudscontract te geven???
                      Eerste eerste onderhoud gratis oke, maar echt een onderhoudscontract, is dat niet van het goede te veel?
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                        Het is heel erg wat je meemaakt. Maar een auto is nog altijd een massaproduct. De kans dat er ergens iets fout gaat tijdens de assemblage is niet uitgesloten. Als die persoon van Vriensdonk u een onderhoudscontract had beloofd en nadien zen staart terug intrekt is dat wel laag van hem.
                        Langs de andere zijde lijkt het mij ook onmogelijk om een volledig onderhoudscontract te geven???
                        Eerste eerste onderhoud gratis oke, maar echt een onderhoudscontract, is dat niet van het goede te veel?
                        Onderhoudscontract zou inderdaar relatief overdreven zijn, maar dat wist de Service Advisor van Vriesdonk ook al toen hij het zei, dus had hij beter zijn woorden iets zorgvuldigers gekozen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Onderhoudscontract zou inderdaar relatief overdreven zijn, maar dat wist de Service Advisor van Vriesdonk ook al toen hij het zei, dus had hij beter zijn woorden iets zorgvuldigers gekozen
                          Hij probeerde hem gewoon op dat moment te sussen.
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Dat weet je alleen als je erbij was.

Er loopt heel wat mis in communicatie tussen Service Advisor en klant. Vooral de klant heeft de neiging te horen wat hij graag zou horen.

"Ik zal eens kijken of we een servicecontract kunnen regelen" wordt vertaald in "We gaan een servicecontract regelen". En dan is het boel achteraf.

Zolang je niet bij het gesprek bij was, en er niets op papier staat is het natuurlijk lastig om iemand met de vinger te wijzen.

Comment

Onderhoudscontract zou inderdaar relatief overdreven zijn
                              Waarom? Ik ben er zeker van dat dat afgehandeld wordt naargelang de klant dat je bent (en dat is niet enkel bij MB zo).

Feit is wel dat men tegenwoordig wel het laatste half procentje korting moet hebben en daarbij nog verwacht dat men ze als een koning zullen behandelen (of dat hier het geval is laat ik in het midden want dat weet ik niet).

Comment

ook heeft hij zich versproken, dan kon hij persoonlijk contact opnemen en zich verontschuldigen, ipv een stom mailtje te sturen
                                iedereen kan zich vergissen, maar dan moet de betrokkene ook uit deze misverstand als een heer kunnen komen, en dat is onder vier ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                  Waarom? Ik ben er zeker van dat dat afgehandeld wordt naargelang de klant dat je bent (en dat is niet enkel bij MB zo).

Feit is wel dat men tegenwoordig wel het laatste half procentje korting moet hebben en daarbij nog verwacht dat men ze als een koning zullen behandelen (of dat hier het geval is laat ik in het midden want dat weet ik niet).
                                  Omdat een service-contract voor zo een wagen op jaarbasis gemakkelijk 1.000 euro kost, en dat een overdreven compensatie is. Alles wordt onder garantie geregeld, gratis vervangwagen etc.

Comment

Omdat een service-contract voor zo een wagen op jaarbasis gemakkelijk 1.000 euro kost, en dat een overdreven compensatie is. Alles wordt onder garantie geregeld, gratis vervangwagen etc.
                                    Wederom afhankelijk van welke klant er voor u staat wordt dat geregeld. Zelfs het omzetten van een probleemwagen voor een andere behoort tot de mogelijkheden (maar dat is dan het verschil tss. enerzijds maar 1 wagen bij die garage te hebben of een hele vloot hebben lopen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Wederom afhankelijk van welke klant er voor u staat wordt dat geregeld. Zelfs het omzetten van een probleemwagen voor een andere behoort tot de mogelijkheden (maar dat is dan het verschil tss. enerzijds maar 1 wagen bij die garage te hebben of een hele vloot hebben lopen).
                                      Als dat al geregeld wordt voor een "dikke" klant is dat door de garage, en niet door MB Belgie, en dus afhankelijk van garage tot garage.

Comment

Als dat al geregeld wordt voor een "dikke" klant is dat door de garage, en niet door MB Belgie, en dus afhankelijk van garage tot garage.
                                        Dat heb ik ook niet gezegd en daarom ook dat ik de service van een garage zeker zo belangrijk vind als het laatste half percentje korting, (alleen hebben velen dat nog niet door).

Comment

Ongelooflijk, maar waar.
                                          Deze morgen , amper 2 dagen na het ophalen van de wagen, verscheen er een melding dat het niveau van het koelmiddelsysteem te laag was
                                          De wagen moet terug binnen ter herstelling....
                                          Waarschijnlijk was is het probleem van de lekkende inlaatcollecter (koelmiddel) ook nog niet opgelost.
                                          Bij Mercedes blijven ze mijn eis om een nieuwe te leveren nog steeds negeren......
                                          Wat een ellende.... ne mens zou van minder depressief worden.
                                          Ik begin medelijden met je te krijgen.

Wat voor vervangwagen krijg je eigenlijk mee?

Comment

Working...
                                          X