Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat en herkenbaar.

Mercedes leest blijkbaar mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Mercedes leest blijkbaar mee
      Al langer dan vandaag en daar kunnen enkele forummers van getuigen (positief en negatief).

Ik vind dat goed. Kohaku heeft op die manier zijn slag thuis gehaald. Da's het resultaat dat moest komen.

Autoforum.be is een groot forum, dat goed scoort bij Google ... 't zou me niet verwonderen dat bij een gewone Google-search op "garage vriesdonk" met evt. een extra woordje als 'tevreden' of 'ontevreden' of 'slecht' oid, deze post al goed hoog scoort. Sommige erg vaak gelezen topic waarin een bepaald woord (of type auto) vaak voorkomt, scoort in Google zelfs erg hoog algemeen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Al langer dan vandaag en daar kunnen enkele forummers van getuigen (positief en negatief).

Ik vind dat goed. Kohaku heeft op die manier zijn slag thuis gehaald. Da's het resultaat dat moest komen.

Autoforum.be is een groot forum, dat goed scoort bij Google ... 't zou me niet verwonderen dat bij een gewone Google-search op "garage vriesdonk" met evt. een extra woordje als 'tevreden' of 'ontevreden' of 'slecht' oid, deze post al goed hoog scoort. Sommige erg vaak gelezen topic waarin een bepaald woord (of type auto) vaak voorkomt, scoort in Google zelfs erg hoog algemeen.
        Wat zeg ik!

Eérste treffer die geen bedrijvengids of telefoongids of eigen website is, is 't autoforum. Zesde hit op google.

En wat staat daar? "Vriesdonk is een vodde garage,is voor mij ook het dichtsbij maar toch ga..." Dat heeft impact, zijt maar zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kohaku Bekijk Berichten
          Deze morgend was ik uitgenodigd bij garage Vriesdonk voor een gesprek met een verantwoordelijke van Mercedes alsook de verantwoordelijken van betreffende garage.

Mijn nachtmerrie is eindelijk voorbij.

Er werd een oplossing besproken waar ik verder niet wil over uitwijden, maar die mij voor 100% het gevoel geeft dat Mercedes, alsook garage Vriesdonk hun verantwoordelijkheid ten volle heeft opgenomen.

Mercedes alsook Vriesdonk, winnen hiermee terug mijn volle vertrouwen, en hebben met deze oplossing een levenslange klant gewonnen.

Ik vind uw reactie een beetje flauw. Als het is om uit te huilen en uw beklag te doen, dan is het forum voor U een interessant medium, waar u gretig gebuik van maakt.
          Als er een positieve oplossing uit de bus komt, dan geeft u, heel het forum het raden wat dat zou kunnen zijn. Een beetje flauw en misbruik van het forum. Ik ben heel content voor U dat er een oplossing uit de bus is gekomen. Ik weet wat het is, want ik heb het ook allemaal meegemaakt (zie mijn vroegere posts).
          Maar nu er positief nieuws is, dan houdt U alle info voor U.....
          Het forum moet u niet enkel gebruiken (of misbuiken) om negatief te zijn. Ook als het positief is mag het eens gezegd worden. Het forum is geen jankbarak voor als het slechtgaat....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
            Volgens mij zegt iedereen op een forum nog altijd, zonder verplichten, wat hij/zij zelf wilt.
            Of het nu positief of negatief is.
            Tja, als je er van uit gaat dat iedereen mag doen en laten wat hij wil, dan kan je bij wijze van spreken ook een moord goedpraten.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
              Ik vind uw reactie een beetje flauw. Als het is om uit te huilen en uw beklag te doen, dan is het forum voor U een interessant medium, waar u gretig gebuik van maakt.
              Als er een positieve oplossing uit de bus komt, dan geeft u, heel het forum het raden wat dat zou kunnen zijn. Een beetje flauw en misbruik van het forum. Ik ben heel content voor U dat er een oplossing uit de bus is gekomen. Ik weet wat het is, want ik heb het ook allemaal meegemaakt (zie mijn vroegere posts).
              Maar nu er positief nieuws is, dan houdt U alle info voor U.....
              Het forum moet u niet enkel gebruiken (of misbuiken) om negatief te zijn. Ook als het positief is mag het eens gezegd worden. Het forum is geen jankbarak voor als het slechtgaat....
              De reden van uw gejank, en negatief gejammer ontgaat me.
              Er is gewoon voor mij een aanvaardbare oplossing gekomen..meer nie.
              Het positieve is hiermee toch gezegd.
              Vriesdonk lag aan de basis van de oplossing, toch ook positief he, na het negatieve......
              Last edited by ; 27/10/2010, 23:25.

Comment

De reden van uw gejank, en negatief gejammer ontgaat me.
                Er is gewoon voor mij een aanvaardbare oplossing gekomen..meer nie.
                Het positieve is hiermee toch gezegd.
                Vriesdonk lag aan de basis van de oplossing, toch ook positief he, na het negatieve......
                Het zou mij niet verwonderen moest u van MB de verplichting hebben moeten ondertekenen dat u met geen woord mag reppen over de tegemoedkoming die u heeft verkregen

Comment

Het zou mij niet verwonderen moest u van MB de verplichting hebben moeten ondertekenen dat u met geen woord mag reppen over de tegemoedkoming die u heeft verkregen
                  Dat is ook de richting van hetgeen ik dacht!
                  Een positieve oplossing, maar er mag met geen woord over gerept worden? Vreemd toch of niet soms....?
                  Na uw uiteenzetting over al uw negatieve ervaringen zou U trots moeten zijn met de geboden oplossing en dit ons met veel vreugde laten weten. U laat wel al het negatieve ons weten....
                  Ergens leeft iedereen mee met U, maar als er dan een oplossing uit de bus komt, dan mogen we het lekker niet weten en laat U al uw forumgenoten in de kouw staan! Flauwe opgediende soep....
                  Maar neen, na het bekomen van een goede oplossing, liever alle potjes gedekt houden. Men moet niet snugger zijn om daar meer achter te zoeken.
                  Zie dat dit andere ontevreden mensen op verkeerde gedachten zou zetten om ook hetzelfde te vragen. Stel je voor.....
                  Liever eieren kiezen voor zijn geld en een goede oplossing aanvaarden in ruil voor zwijgplicht.
                  Dit is nu wel duidelijk hoor.
                  Jammer, maar blijkbaar zit de wereld nu eenmaal zo in elkaar.....
                  Ik lees altijd met veel belangstelling het wel en wee van de forumgenoten. Maar nu heb ik zo'n gevoel van : dat ze allemaal hun plan trekken, ze zijn toch alleen gedreven door zelfbelang. Iedereen leeft mee en geeft wat goede raad. En bij een positief resultaat wordt iedereen in het ongewisse gelaten en kunnen ze allemaal den boom in.

Bedankt voor het begrip.

Comment

Een positieve oplossing, maar er mag met geen woord over gerept worden? Vreemd toch of niet soms....?
                    Na uw uiteenzetting over al uw negatieve ervaringen zou U trots moeten zijn met de geboden oplossing en dit ons met veel vreugde laten weten. U laat wel al het negatieve ons weten....
                    Ergens leeft iedereen mee met U, maar als er dan een oplossing uit de bus komt, dan mogen we het lekker niet weten en laat U al uw forumgenoten in de kouw staan! Flauwe opgediende soep....
                    Maar neen, na het bekomen van een goede oplossing, liever alle potjes gedekt houden. Men moet niet snugger zijn om daar meer achter te zoeken.
                    Zie dat dit andere ontevreden mensen op verkeerde gedachten zou zetten om ook hetzelfde te vragen. Stel je voor.....
                    Liever eieren kiezen voor zijn geld en een goede oplossing aanvaarden in ruil voor zwijgplicht.
                    Ik lees altijd met veel belangstelling het wel en wee van de forumgenoten. Maar nu heb ik zo'n gevoel van : dat ze allemaal hun plan trekken, ze zijn toch alleen gedreven door zelfbelang. Iedereen leeft mee en geeft wat goede raad. En bij een positief resultaat wordt iedereen in het ongewisse gelaten en kunnen ze allemaal den boom in.

Bedankt voor het begrip.

Tjonge toch, hoe zou je zelf reageren ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                      Tjonge toch, hoe zou je zelf reageren ???
                      Dit kunt U uitvoerig lezen in mijn vorige posts.
                      Ik heb ook veel miserie gehad met mijn wagen en MB heeft ook voor een prima regeling gezorgd. Dit kunt U uitvoerig nalezen. Ik heb hier zeker niet geheimlzinnig over gedaan.

Comment

• is't besluit dan dat mb zijn klanten niet in de kou laat staan ?

Comment

• Dat had ik u vooraf ook kunnen zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                            hopelijk gaat uw wagen dan niet naar nnc.
                            die komt daar ook niet buiten, ahnee, zij geven gararantie, ook al zijn ze te duur vergeleken met de particulier rond jouw blok

Comment

Dit kunt U uitvoerig lezen in mijn vorige posts.
                              Ik heb ook veel miserie gehad met mijn wagen en MB heeft ook voor een prima regeling gezorgd. Dit kunt U uitvoerig nalezen. Ik heb hier zeker niet geheimlzinnig over gedaan.
                              Maar wat zou jij doen moest MB zeggen: kijk dit is de oplossing maar enkel op die voorwaarde dat je er verder niets meer van zegt.
                              Zou je hiervoor bedanken en met de problemen blijven zitten omdat je vindt dat je het op autoforum moet kunnen vertellen wat ze u aanbieden.

Comment

Bedankt voor het begrip.
                                Mag'k u aanraden om rustig te blijven ademen, doe evt. een wandelingske in de frisse buitenlucht en bekijk wat minder 3è rangsfilms....
                                Verwacht nie te veel spektakel van de oplossing die er voor mijn probleem is gekomen, en probeer te begrijpen dat sommige dingen gewoon uw zaken niet zijn.
                                Probeer dit forum eens. en relax......

Comment

Mag'k u aanraden om rustig te blijven ademen, doe evt. een wandelingske in de frisse buitenlucht en bekijk wat minder 3è rangsfilms....
                                  Verwacht nie te veel spektakel van de oplossing die er voor mijn probleem is gekomen, en probeer te begrijpen dat sommige dingen gewoon uw zaken niet zijn.
                                  http://disney.blijmee.com/
                                  Sorry, uw reactie vind ik beneden alle peil. Ik heb in mijn vorige posts alleen willen zeggen dat het voor de forumlezers niet erg sympathiek overkomt als U eerst al uw problemen uitvoerig uiteen doet.
                                  Idereen probeert U goede raad te geven en mee te leven met uw problemen. Nu er een oplossing is, laat u iedereen in het ongewisse.
                                  Maar uw laatste reactie gaat niet meer over deze feiten, maar spelen enkel op de man.
                                  Hier stopt het voor mij.

Comment

Sorry, uw reactie vind ik beneden alle peil. Ik heb in mijn vorige posts alleen willen zeggen dat het voor de forumlezers niet erg sympathiek overkomt als U eerst al uw problemen uitvoerig uiteen doet.
                                    Idereen probeert U goede raad te geven en mee te leven met uw problemen. Nu er een oplossing is, laat u iedereen in het ongewisse.
                                    Maar uw laatste reactie gaat niet meer over deze feiten, maar spelen enkel op de man.
                                    Hier stopt het voor mij.
                                    Een wijs besluit, en de beste oplossing..

Comment

http://disney.blijmee.com/
                                      Maar dat had u ook op een andere, beleefdere manier kunnen verwoorden.

Ik hoop voor u dat alle problemen in de toekomst van de baan zullen zijn want ik verwacht niet dat u hier nog veel feed-back gaat krijgen.

Comment

Maar dat had u ook op een andere, beleefdere manier kunnen verwoorden.

Ik hoop voor u dat alle problemen in de toekomst van de baan zullen zijn want ik verwacht niet dat u hier nog veel feed-back gaat krijgen.
                                        Zo is het inderdaad. Wij hebben allemaal met hem meegeleefd maar met het kleinste woordje (terechte) kritiek achteraf wordt hij grof
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Zo is het inderdaad. Wij hebben allemaal met hem meegeleefd maar met het kleinste woordje (terechte) kritiek achteraf wordt hij grof
                                          ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

Working...
                                          X