Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al langer dan vandaag en daar kunnen enkele forummers van getuigen (positief en negatief).
Ik vind dat goed. Kohaku heeft op die manier zijn slag thuis gehaald. Da's het resultaat dat moest komen.
Autoforum.be is een groot forum, dat goed scoort bij Google ... 't zou me niet verwonderen dat bij een gewone Google-search op "garage vriesdonk" met evt. een extra woordje als 'tevreden' of 'ontevreden' of 'slecht' oid, deze post al goed hoog scoort. Sommige erg vaak gelezen topic waarin een bepaald woord (of type auto) vaak voorkomt, scoort in Google zelfs erg hoog algemeen.
Al langer dan vandaag en daar kunnen enkele forummers van getuigen (positief en negatief).
Ik vind dat goed. Kohaku heeft op die manier zijn slag thuis gehaald. Da's het resultaat dat moest komen.
Autoforum.be is een groot forum, dat goed scoort bij Google ... 't zou me niet verwonderen dat bij een gewone Google-search op "garage vriesdonk" met evt. een extra woordje als 'tevreden' of 'ontevreden' of 'slecht' oid, deze post al goed hoog scoort. Sommige erg vaak gelezen topic waarin een bepaald woord (of type auto) vaak voorkomt, scoort in Google zelfs erg hoog algemeen.
Deze morgend was ik uitgenodigd bij garage Vriesdonk voor een gesprek met een verantwoordelijke van Mercedes alsook de verantwoordelijken van betreffende garage.
Mijn nachtmerrie is eindelijk voorbij.
Er werd een oplossing besproken waar ik verder niet wil over uitwijden, maar die mij voor 100% het gevoel geeft dat Mercedes, alsook garage Vriesdonk hun verantwoordelijkheid ten volle heeft opgenomen.
Mercedes alsook Vriesdonk, winnen hiermee terug mijn volle vertrouwen, en hebben met deze oplossing een levenslange klant gewonnen.
Ik vind uw reactie een beetje flauw. Als het is om uit te huilen en uw beklag te doen, dan is het forum voor U een interessant medium, waar u gretig gebuik van maakt.
Als er een positieve oplossing uit de bus komt, dan geeft u, heel het forum het raden wat dat zou kunnen zijn. Een beetje flauw en misbruik van het forum. Ik ben heel content voor U dat er een oplossing uit de bus is gekomen. Ik weet wat het is, want ik heb het ook allemaal meegemaakt (zie mijn vroegere posts).
Maar nu er positief nieuws is, dan houdt U alle info voor U.....
Het forum moet u niet enkel gebruiken (of misbuiken) om negatief te zijn. Ook als het positief is mag het eens gezegd worden. Het forum is geen jankbarak voor als het slechtgaat....
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Ik vind uw reactie een beetje flauw. Als het is om uit te huilen en uw beklag te doen, dan is het forum voor U een interessant medium, waar u gretig gebuik van maakt.
Als er een positieve oplossing uit de bus komt, dan geeft u, heel het forum het raden wat dat zou kunnen zijn. Een beetje flauw en misbruik van het forum. Ik ben heel content voor U dat er een oplossing uit de bus is gekomen. Ik weet wat het is, want ik heb het ook allemaal meegemaakt (zie mijn vroegere posts).
Maar nu er positief nieuws is, dan houdt U alle info voor U.....
Het forum moet u niet enkel gebruiken (of misbuiken) om negatief te zijn. Ook als het positief is mag het eens gezegd worden. Het forum is geen jankbarak voor als het slechtgaat....
De reden van uw gejank, en negatief gejammer ontgaat me.
Er is gewoon voor mij een aanvaardbare oplossing gekomen..meer nie.
Het positieve is hiermee toch gezegd.
Vriesdonk lag aan de basis van de oplossing, toch ook positief he, na het negatieve......
De reden van uw gejank, en negatief gejammer ontgaat me.
Er is gewoon voor mij een aanvaardbare oplossing gekomen..meer nie.
Het positieve is hiermee toch gezegd.
Vriesdonk lag aan de basis van de oplossing, toch ook positief he, na het negatieve......
Het zou mij niet verwonderen moest u van MB de verplichting hebben moeten ondertekenen dat u met geen woord mag reppen over de tegemoedkoming die u heeft verkregen
Het zou mij niet verwonderen moest u van MB de verplichting hebben moeten ondertekenen dat u met geen woord mag reppen over de tegemoedkoming die u heeft verkregen
Dat is ook de richting van hetgeen ik dacht!
Een positieve oplossing, maar er mag met geen woord over gerept worden? Vreemd toch of niet soms....?
Na uw uiteenzetting over al uw negatieve ervaringen zou U trots moeten zijn met de geboden oplossing en dit ons met veel vreugde laten weten. U laat wel al het negatieve ons weten....
Ergens leeft iedereen mee met U, maar als er dan een oplossing uit de bus komt, dan mogen we het lekker niet weten en laat U al uw forumgenoten in de kouw staan! Flauwe opgediende soep....
Maar neen, na het bekomen van een goede oplossing, liever alle potjes gedekt houden. Men moet niet snugger zijn om daar meer achter te zoeken.
Zie dat dit andere ontevreden mensen op verkeerde gedachten zou zetten om ook hetzelfde te vragen. Stel je voor.....
Liever eieren kiezen voor zijn geld en een goede oplossing aanvaarden in ruil voor zwijgplicht.
Dit is nu wel duidelijk hoor.
Jammer, maar blijkbaar zit de wereld nu eenmaal zo in elkaar.....
Ik lees altijd met veel belangstelling het wel en wee van de forumgenoten. Maar nu heb ik zo'n gevoel van : dat ze allemaal hun plan trekken, ze zijn toch alleen gedreven door zelfbelang. Iedereen leeft mee en geeft wat goede raad. En bij een positief resultaat wordt iedereen in het ongewisse gelaten en kunnen ze allemaal den boom in.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Dat is ook de richting van hetgeen ik dacht!
Een positieve oplossing, maar er mag met geen woord over gerept worden? Vreemd toch of niet soms....?
Na uw uiteenzetting over al uw negatieve ervaringen zou U trots moeten zijn met de geboden oplossing en dit ons met veel vreugde laten weten. U laat wel al het negatieve ons weten....
Ergens leeft iedereen mee met U, maar als er dan een oplossing uit de bus komt, dan mogen we het lekker niet weten en laat U al uw forumgenoten in de kouw staan! Flauwe opgediende soep....
Maar neen, na het bekomen van een goede oplossing, liever alle potjes gedekt houden. Men moet niet snugger zijn om daar meer achter te zoeken.
Zie dat dit andere ontevreden mensen op verkeerde gedachten zou zetten om ook hetzelfde te vragen. Stel je voor.....
Liever eieren kiezen voor zijn geld en een goede oplossing aanvaarden in ruil voor zwijgplicht.
Dit is nu wel duidelijk hoor.
Jammer, maar blijkbaar zit de wereld nu eenmaal zo in elkaar.....
Ik lees altijd met veel belangstelling het wel en wee van de forumgenoten. Maar nu heb ik zo'n gevoel van : dat ze allemaal hun plan trekken, ze zijn toch alleen gedreven door zelfbelang. Iedereen leeft mee en geeft wat goede raad. En bij een positief resultaat wordt iedereen in het ongewisse gelaten en kunnen ze allemaal den boom in.
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseekerBekijk Berichten
Tjonge toch, hoe zou je zelf reageren ???
Dit kunt U uitvoerig lezen in mijn vorige posts.
Ik heb ook veel miserie gehad met mijn wagen en MB heeft ook voor een prima regeling gezorgd. Dit kunt U uitvoerig nalezen. Ik heb hier zeker niet geheimlzinnig over gedaan.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Dit kunt U uitvoerig lezen in mijn vorige posts.
Ik heb ook veel miserie gehad met mijn wagen en MB heeft ook voor een prima regeling gezorgd. Dit kunt U uitvoerig nalezen. Ik heb hier zeker niet geheimlzinnig over gedaan.
Maar wat zou jij doen moest MB zeggen: kijk dit is de oplossing maar enkel op die voorwaarde dat je er verder niets meer van zegt.
Zou je hiervoor bedanken en met de problemen blijven zitten omdat je vindt dat je het op autoforum moet kunnen vertellen wat ze u aanbieden.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Dat is ook de richting van hetgeen ik dacht!
Een positieve oplossing, maar er mag met geen woord over gerept worden? Vreemd toch of niet soms....?
Na uw uiteenzetting over al uw negatieve ervaringen zou U trots moeten zijn met de geboden oplossing en dit ons met veel vreugde laten weten. U laat wel al het negatieve ons weten....
Ergens leeft iedereen mee met U, maar als er dan een oplossing uit de bus komt, dan mogen we het lekker niet weten en laat U al uw forumgenoten in de kouw staan! Flauwe opgediende soep....
Maar neen, na het bekomen van een goede oplossing, liever alle potjes gedekt houden. Men moet niet snugger zijn om daar meer achter te zoeken.
Zie dat dit andere ontevreden mensen op verkeerde gedachten zou zetten om ook hetzelfde te vragen. Stel je voor.....
Liever eieren kiezen voor zijn geld en een goede oplossing aanvaarden in ruil voor zwijgplicht.
Dit is nu wel duidelijk hoor.
Jammer, maar blijkbaar zit de wereld nu eenmaal zo in elkaar.....
Ik lees altijd met veel belangstelling het wel en wee van de forumgenoten. Maar nu heb ik zo'n gevoel van : dat ze allemaal hun plan trekken, ze zijn toch alleen gedreven door zelfbelang. Iedereen leeft mee en geeft wat goede raad. En bij een positief resultaat wordt iedereen in het ongewisse gelaten en kunnen ze allemaal den boom in.
Bedankt voor het begrip.
Mag'k u aanraden om rustig te blijven ademen, doe evt. een wandelingske in de frisse buitenlucht en bekijk wat minder 3è rangsfilms....
Verwacht nie te veel spektakel van de oplossing die er voor mijn probleem is gekomen, en probeer te begrijpen dat sommige dingen gewoon uw zaken niet zijn.
Probeer dit forum eens. en relax......
Mag'k u aanraden om rustig te blijven ademen, doe evt. een wandelingske in de frisse buitenlucht en bekijk wat minder 3è rangsfilms....
Verwacht nie te veel spektakel van de oplossing die er voor mijn probleem is gekomen, en probeer te begrijpen dat sommige dingen gewoon uw zaken niet zijn.
Probeer dit forum eens. en relax...... http://disney.blijmee.com/
Sorry, uw reactie vind ik beneden alle peil. Ik heb in mijn vorige posts alleen willen zeggen dat het voor de forumlezers niet erg sympathiek overkomt als U eerst al uw problemen uitvoerig uiteen doet.
Idereen probeert U goede raad te geven en mee te leven met uw problemen. Nu er een oplossing is, laat u iedereen in het ongewisse.
Maar uw laatste reactie gaat niet meer over deze feiten, maar spelen enkel op de man.
Hier stopt het voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.beBekijk Berichten
Sorry, uw reactie vind ik beneden alle peil. Ik heb in mijn vorige posts alleen willen zeggen dat het voor de forumlezers niet erg sympathiek overkomt als U eerst al uw problemen uitvoerig uiteen doet.
Idereen probeert U goede raad te geven en mee te leven met uw problemen. Nu er een oplossing is, laat u iedereen in het ongewisse.
Maar uw laatste reactie gaat niet meer over deze feiten, maar spelen enkel op de man.
Hier stopt het voor mij.
Mag'k u aanraden om rustig te blijven ademen, doe evt. een wandelingske in de frisse buitenlucht en bekijk wat minder 3è rangsfilms....
Verwacht nie te veel spektakel van de oplossing die er voor mijn probleem is gekomen, en probeer te begrijpen dat sommige dingen gewoon uw zaken niet zijn.
Probeer dit forum eens. en relax...... http://disney.blijmee.com/
Maar dat had u ook op een andere, beleefdere manier kunnen verwoorden.
Ik hoop voor u dat alle problemen in de toekomst van de baan zullen zijn want ik verwacht niet dat u hier nog veel feed-back gaat krijgen.
Comment