Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    http://www.e-klasse.be/

Correcte prijs inderdaad, al denk ik dat een E220 CDI meer succes zou hebben?
    Denk ook dat een E220CDI meer zou verkopen hoewel ik op straat meer de 200 en 250 CDI zie rijden.

Comment

Gelden dezelfde kortingen ook voor een break met een andere motorisatie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
        Gelden dezelfde kortingen ook voor een break met een andere motorisatie ?
        Niet geldig voor een wagen op bestelling staat er

Comment

Wat ze al niet doen om een E te verkopen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
            Wat ze al niet doen om een E te verkopen hé
            Er rijden er nochtans redelijk wat rond in onze contreien, maar met de sterke concurrentie van de 5 en A6 is het geen slechte zet denk ik

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de verkoop van de E? Ik vind dat je hem bijzonder weinig ziet op onze wegen. En dat begrijp ik wel als je ziet naast een 5 of A6.

Comment

Er rijden er nochtans redelijk wat rond in onze contreien, maar met de sterke concurrentie van de 5 en A6 is het geen slechte zet denk ik
                Ik vind dat er zeer weinig rondrijden in verhouding met de 5-serie (die toch een jaar later uitgekomen is)
                En als je er eentje ziet is het negen van de tien een 200 cdi ,dat is natuurlijk de enige die gans blijft, maar toch vind ik dit slechte reclame voor mercedes.......

Comment

• Gelukkig dat we de E-coupé meer zien dan de 3 coupé of A5

Comment

• Ik zie toch extreem veel E's rondrijden hoor.

Comment

• Heb intussen al 40.000 probleemloze en zalige kms afgelegd in nieuwe E.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                        Heb intussen al 40.000 probleemloze en zalige kms afgelegd in nieuwe E.
                        Allez toch een van de gelukkige dan

Comment

• Wel geen 40.000 km, maar hier toch ook een 7.000 km probleem- en trillingsvrij, en met veel plezier afgelegd de afgelopen 2 maand. En 'k vind de W212 toch ook niet bepaald ondervertegenwoordigd in onze contreien, toch als je 't vergelijkt met de W211 FL.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• De E-berline doet meer dan zijn best zie je aardig veel rondrijden. maar it's true de E-break hinkt wat achterop in regio kortrijk rijden er best veel nieuwe 5-tourings rond ivm E-break's..
                            jammer want zo'n E-break rijdt echt heerlijk.. en blijft WEL heel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                              Ik vind dat er zeer weinig rondrijden in verhouding met de 5-serie (die toch een jaar later uitgekomen is)
                              En als je er eentje ziet is het negen van de tien een 200 cdi ,dat is natuurlijk de enige die gans blijft, maar toch vind ik dit slechte reclame voor mercedes.......
                              De problemen met de E zijn wel van de baan dus klopt uw opmerking wel niet meer. En ik zie er hier toch wel al veel rondrijden hoor, maar idd de E-break hinkt misschien wat achterop maar ze zullen wel komen daar ben ik van overtuigd. Trouwens de Bmw 5 verkoopt idd goed, is natuurlijk ook een mooie wagen!

Comment

• Ik heb nu nog maar 700 km met de E 250CDI (7 trapsautomaat) gereden en ik kan momenteel 2 dingen heel positief beoordelen : de 7 trapsautomaat is een geweldige verbetering tov de vorige vijftraps.
                                Dit heeft bovendien een grote invloed op het verbruik.
                                Een ritje van 70 km naar Gent gaf mij een verbruik van 5.2 liter! Bij mijn vorige 220 met vijftraps kwam ik niet onder de 6 liter de eerste 10.000 km!
                                Dus in beide opzichten een opmerkelijke verbetering!

Comment

• 5.2 L .....netjes voor zo'n wagen..

Comment

• 250 CDI + 7 G tronic moet een droom zijn, die 5bak was echt een handicap voor die motor.
                                    Nu is er praktisch geen reden meer om voor een 350 te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      250 CDI + 7 G tronic moet een droom zijn, die 5bak was echt een handicap voor die motor.
                                      Nu is er praktisch geen reden meer om voor een 350 te gaan
                                      60pk en 120Nm

Oftewel ongeveer dezelfde reden om van een 200 naar een 250 te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                                        Ik heb nu nog maar 700 km met de E 250CDI (7 trapsautomaat) gereden en ik kan momenteel 2 dingen heel positief beoordelen : de 7 trapsautomaat is een geweldige verbetering tov de vorige vijftraps.
                                        Dit heeft bovendien een grote invloed op het verbruik.
                                        Een ritje van 70 km naar Gent gaf mij een verbruik van 5.2 liter! Bij mijn vorige 220 met vijftraps kwam ik niet onder de 6 liter de eerste 10.000 km!
                                        Dus in beide opzichten een opmerkelijke verbetering!
                                        Is dat de 7g plus automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Ik zie toch extreem veel E's rondrijden hoor.
                                          ze zijn ook extreem zichtbaar met hun haaietanden

Comment

Working...
                                          X