Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
    OK, wat zou je dan kunnen verkrijgen? 7, 8%?
    17%. Maar dan spreken we uiteraard niet over een E-klasse zonder opties met een instapdiesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
      17%. Maar dan spreken we uiteraard niet over een E-klasse zonder opties met een instapdiesel.
      E250 CDI Break Avantgarde AMG is geen instapdiesel, he...

Comment

• Op www.yesmb.de had ik gisteren gezien dat de E250 CDI met ECO start-stopsysteem officieel kan besteld worden. Ik heb vandaag contact opgenomen met de dealer om dit dan ook daadwerkelijk zo rap mogelijk uit te voeren.
        De levering zou voorzien zijn voor de eerste decade van maart 2011.

Comment

• De configurator op mercedes.be laat nu toe de E250 CDI te configureren met 7G-tronic versnellingsbak voor €2.654 Euro.
          Dat was een paar dagen geleden nog niet het geval.

Edit: Ook verkrijgbaar/configureerbaar: E250 CDI 4-Matic
          Last edited by ; 17/01/2011, 09:36.

Comment

De configurator op mercedes.be laat nu toe de E250 CDI te configureren met 7G-tronic versnellingsbak voor €2.654 Euro.
            Dat was een paar dagen geleden nog niet het geval.

Edit: Ook verkrijgbaar/configureerbaar: E250 CDI 4-Matic
            De 7-traps automaat (met ECO start-stopsysteem) is iets duurder geworden dan de 5-trapsautomaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
              De 7-traps automaat (met ECO start-stopsysteem) is iets duurder geworden dan de 5-trapsautomaat.
              Geen vieze woorden gebruiken, eh!
              ECO, bah!

Comment

• lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                  6%?????
                  Ik zou maar is van mn oren maken.
                  7% in Brussel deze middag.

Edit: Hoeveel geven ze op het Salon zelf? Iemand een idee?
                  Last edited by ; 17/01/2011, 12:50.

Comment

Geen vieze woorden gebruiken, eh!
                    ECO, bah!

is het daarom dat je zo groen uitslaat? Een indigeste van ECO?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                      is het daarom dat je zo groen uitslaat? Een indigeste van ECO?
                      ECO, 3D en kookprogramma's. Ik zet mij af tegen de hypes van tegenwoordig.

Comment

• Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn E klasse 250CDI met 7-trapsautomaat en ECO start/stopsysteem op maandag 21 maart 2011 van de band zal lopen. Een weekje later is hij dan hier.
                        Ik vermoed dat dit de allereerste zal zijn, want ik heb deze als allereerste besteld (jaar geleden).
                        Dus nog maar eens een klein beetje vertraging op het schema, maar hij komt er aan!

Comment

• 1 jaar . Ik word al groen van ongeduld voor mn E coupe wachttijd.nog 3 weken wachten en ook al aant aftellen sinds eind augustus

Comment

• Kan je op een E-break 300 cdi met AMG-pack een trekhaak verkrijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                              Kan je op een E-break 300 cdi met AMG-pack een trekhaak verkrijgen ?
                              zo niet: stom van mercedes
                              zo wel: stom van mercedes
                              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• benz wil blijkbaar weer eerste van de klas zijn ivm het opgegeven co-getal

een trekker zuipt meer door extra koeling, en er zijn geen trekkers meer dus schrappen we ze maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                                  Kan je op een E-break 300 cdi met AMG-pack een trekhaak verkrijgen ?
                                  Ik dacht niet dat het AMG-pack te combineren was met een af-fabriek trekhaak.

Aftermarket kan veel

Comment

• amg zou zich beter daar ook op toeleggen
                                    trekhaken leveren op onbeleverbare modellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Raar, dat vertelden ze mij gisteren in de garage ook, maar op de configurator is dit wel perfect te combineren - enkel niet met de 19" AMG velgen.

Comment

• Correcte prijs inderdaad, al denk ik dat een E220 CDI meer succes zou hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Aftermarket kan veel

Wij hebben de E350 cdi 4-matic met AMG pack en wegklapbare trekhaak.. is wel mogelijk dus

Comment

Working...
                                          X