Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is inderdaad spijtig dat dit gebeurt. Je zou denken dat zoiets niet meer kan na het uitgebreide testwerk wat Mercedes heeft gedaan alvorens deze wagen te lanceren. Toch zien we telkens weer, en dit is zo bij alle merken, dat er nog kinderziektes kunnen voorkomen. Wij hebben 2 jaar geleden een nieuwe 335i gekocht waarmee we ook problemen hebben gehad met de injectoren en de lambdasondes. Onze wagen is toen zelfs 2 weken bij de verdeler geweest. Ik denk dat je dit als een normaal risico kan zien als je een nieuw model koopt in z'n beginperiode, eender welk merk je koopt...
Ik ben nog altijd van mening dat Mercedes de W212 te vroeg heeft gelanceerd. Zeker in deze tijden van crisis zou het geen kwaad kunnen om de wagen wat later op de markt te brengen. De W211 (zeker de FL) zag er nog lang niet gedateerd uit en de concurrenten (huidige 5-serie en A6) lopen ook richting het einde van hun levenscyclus
Edit: De facelift ziet er de dag vandaag nog altijd schitterend uit, maar de W212 lanceren samen met de nieuwe BMW 5 zou ook een blunder geweest zijn denk ik.
Dit is toch prachtig... ik moet zeggen de nieuwe E kan mij toch al bekoren hoor, telkens als ik er eentje zie springt hij toch uit de massa, en dat vind ik toch belangrijk voor een E ... of dat het een pure schoonheid is dat ga ik misschien ook nog niet zeggen (van de vorige E kon je dat wel zeggen naar mijn mening) maar kvind hem toch mooi hoor, zowel in Sedan als in break!!
Dit is toch prachtig... ik moet zeggen de nieuwe E kan mij toch al bekoren hoor, telkens als ik er eentje zie springt hij toch uit de massa, en dat vind ik toch belangrijk voor een E ... of dat het een pure schoonheid is dat ga ik misschien ook nog niet zeggen (van de vorige E kon je dat wel zeggen naar mijn mening) maar kvind hem toch mooi hoor, zowel in Sedan als in break!!
Ik dacht ook even dat dit een sedan was, en dacht : Toch een prachtbak !!!!!
Nu zie ik ook dat het een Coupé betreft, en kan eigenlijk maar één conclusie trekken:
Aan de achterkant van de E-Sedan mankeert iets. Die had dikker moeten zijn, meer in lijn met de Coupé. De Break vind ik schitterend, evenals de Coupé, maar de Sedan is het voor mij zeer zeker niet
Comment