Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe je het ook draait of keert,dat mag normaal gezien in deze klasse van wagens niet gebeuren..........
    Mijn vrouw rijdt veel met deze wagen en ze is er niet meer gerust in als ze vertrekt en daarom koop je in de eerste plaats toch een mercedes,niet?
    Om de zekerheid en de veiligheid van het merk
    Als het aan haar lag werd de wagen direct verkocht..........maar het verstand zegt toch van maar even te wachten,het verlies zou veel te groot zijn
    Last edited by realgenius; 12/11/2009, 23:13.

Comment

• Probleem ligt aan de isolatie tussen injector en motorblok en vermits de injector op 220 en 250 magntisch is kan je het gevolg wel raden zeker....

Comment

• Mercedes betaal je voor de naam. Nieuw model dan weet je sowieso dat er kinderziektes inzitten .
        Wij kopen in iedere geval geen nieuwe E ne meer .

Comment

• Mercedes koop (of betaal) je deels voor de naam maar toch niet enkel voor de naam hé ;-) en is trouwens identiek bij BMW en Audi en nog andere premiummerken!!

Wij hebben ook een W211 gekocht met kinderziektes maar dat zal ons niet weerhouden om terug een Mercedes te kopen, misschien wel een jaartje of twee afwachten als het model al beetje zijn strepen verdiend heeft!!

greetz

Comment

• Hier komt er geen mercedes meer in denk ik...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
              Hoe je het ook draait of keert,dat mag normaal gezien in deze klasse van wagens niet gebeuren..........
              Mijn vrouw rijdt veel met deze wagen en ze is er niet meer gerust in als ze vertrekt en daarom koop je in de eerste plaats toch een mercedes,niet?
              Om de zekerheid en de veiligheid van het merk
              Als het aan haar lag werd de wagen direct verkocht..........maar het verstand zegt toch van maar even te wachten,het verlies zou veel te groot zijn
              Het is inderdaad spijtig dat dit gebeurt. Je zou denken dat zoiets niet meer kan na het uitgebreide testwerk wat Mercedes heeft gedaan alvorens deze wagen te lanceren. Toch zien we telkens weer, en dit is zo bij alle merken, dat er nog kinderziektes kunnen voorkomen. Wij hebben 2 jaar geleden een nieuwe 335i gekocht waarmee we ook problemen hebben gehad met de injectoren en de lambdasondes. Onze wagen is toen zelfs 2 weken bij de verdeler geweest. Ik denk dat je dit als een normaal risico kan zien als je een nieuw model koopt in z'n beginperiode, eender welk merk je koopt...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Probleem zal, zoals eerder vermeld, bij de toeleverancier liggen.

Tijdens de testfases van de E klasse zullen de injectoren van hogere kwaliteit geweest zijn dan de effectieve productie injectoren...

Comment

• Enkele (slechte) foto's van de E met de wintervelgen
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• wintervelgen

DIK hok!

Comment

• Iets verschil met de zomervelgen
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind ze beide niet mis

Comment

Enkele (slechte) foto's van de E met de wintervelgen
                          Nie mis, zijn dit 18' en origineel MB ?

Comment

• 18" met 245/40/R18 yokohama w-drive.
                            Zijn duitse replica-velgen.
                            De echte waren me veel te duur om als wintervelg te gebruiken

Comment

• Hmm kpeis dat de E-klasse best tot zijn recht komt in het wit en zwart dat zijn twee kleuren die mij doen kwijlen

greetz

Comment

Enkele (slechte) foto's van de E met de wintervelgen
                                Deze in 19" als zomervelg...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb vandaag het verhaal gehoord van een garagist die zei dat injectors kapot gaan door een probleem in de brandstoftank
                                  De E zou aan beide zijden een tank hebben liggen en eens het peil zakt onder de helft gaat er een systeem dat werkt met vlotters (???) zorgen dat de motor altijd brandstof krijgt en dat systeem zou waarschijnlijk haperen waardoor er niet genoeg of geen brandstof aan de injectors geleverd word met gevolg dat deze het begeven (allez zo heb ik het verhaal begrepen want ik ben nogal een leek op technisch vlak).
                                  Volgens hem was het probleem simpel op te lossen door ervoor te zorgen dat het brandstofpeil nooit onder de helft komt
                                  Ga deze week toch mijn verkoper eens opbellen en eens vragen wat van dat verhaal klopt

Comment

Heb vandaag het verhaal gehoord van een garagist die zei dat injectors kapot gaan door een probleem in de brandstoftank
                                    De E zou aan beide zijden een tank hebben liggen en eens het peil zakt onder de helft gaat er een systeem dat werkt met vlotters (???) zorgen dat de motor altijd brandstof krijgt en dat systeem zou waarschijnlijk haperen waardoor er niet genoeg of geen brandstof aan de injectors geleverd word met gevolg dat deze het begeven (allez zo heb ik het verhaal begrepen want ik ben nogal een leek op technisch vlak).
                                    Volgens hem was het probleem simpel op te lossen door ervoor te zorgen dat het brandstofpeil nooit onder de helft komt
                                    Ga deze week toch mijn verkoper eens opbellen en eens vragen wat van dat verhaal klopt
                                    Realgenius ik heb je een PM met wat meer info van onze garage gestuurd

Comment

• doe ni zo geheimzinnig

Comment

Heb vandaag het verhaal gehoord van een garagist die zei dat injectors kapot gaan door een probleem in de brandstoftank
                                        Het zou mij verwonderen als dat verhaal klopt maar dan nog is het geen oplossing! Als je maar over de helft van je autonomie beschikt is dat ook geen werken/rijden hé.

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                          Het zou mij verwonderen als dat verhaal klopt maar dan nog is het geen oplossing! Als je maar over de helft van je autonomie beschikt is dat ook geen werken/rijden hé.

greetz
                                          Hij kan het eens proberen he. Als het verhaal klopt blijft hij tenminste rijden ipv om de haverklap in de garage te staan.

Comment

Working...
                                          X