Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een onzinverhaal. Dus dan sta je om de haverklap aan de pomp
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Het is inderdaad spijtig dat dit gebeurt. Je zou denken dat zoiets niet meer kan na het uitgebreide testwerk wat Mercedes heeft gedaan alvorens deze wagen te lanceren. Toch zien we telkens weer, en dit is zo bij alle merken, dat er nog kinderziektes kunnen voorkomen. Wij hebben 2 jaar geleden een nieuwe 335i gekocht waarmee we ook problemen hebben gehad met de injectoren en de lambdasondes. Onze wagen is toen zelfs 2 weken bij de verdeler geweest. Ik denk dat je dit als een normaal risico kan zien als je een nieuw model koopt in z'n beginperiode, eender welk merk je koopt...
      Koop een Honda, dan heb je dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
        Koop een Honda, dan heb je dat niet
        We zijn hier wel over auto's bezig hé

Comment

• Het is idd jammer dat zo'n dingen gebeuren, maar er zijn weinig alternatieven die zo'n grote klasse uitstralen.

Vandaag deze nog zien staan in Gent.

Comment

• erg mooi, zeker moest het een 500 zijn

Comment

• Dan zou die 2 vierkante pijpen hebben zeker? Of kan je dat laten weghalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                Dan zou die 2 vierkante pijpen hebben zeker? Of kan je dat laten weghalen?
                Waarom zou je dat laten weghalen?

Comment

• omdat het provoceert

Comment

• nr plaat net zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      omdat het provoceert
                      Die 2 discrete pijpjes??

Comment

• Discreet?

Comment

Het is idd jammer dat zo'n dingen gebeuren, maar er zijn weinig alternatieven die zo'n grote klasse uitstralen.

Vandaag deze nog zien staan in Gent.

Zeker uit deze hoek bezien kan de nieuwe E mij nog steeds niet bekoren. De W211 komt in mijn ogen toch een stuk eleganter voor...
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Kijkt naar deze foto's van de W211

Ik ben nog altijd van mening dat Mercedes de W212 te vroeg heeft gelanceerd. Zeker in deze tijden van crisis zou het geen kwaad kunnen om de wagen wat later op de markt te brengen. De W211 (zeker de FL) zag er nog lang niet gedateerd uit en de concurrenten (huidige 5-serie en A6) lopen ook richting het einde van hun levenscyclus
                            Last edited by iricky; 18/11/2009, 00:28.
                            sigpic

Comment

• De W211 is dan ook een elegantiewonder

Edit: De facelift ziet er de dag vandaag nog altijd schitterend uit, maar de W212 lanceren samen met de nieuwe BMW 5 zou ook een blunder geweest zijn denk ik.

Last edited by ; 18/11/2009, 00:32.

Comment

• Gelijk heb je Tom. Wat een zalige foto
                                sigpic

Comment

• ²²²²²

Comment

Discreet?

Dit is toch prachtig... ik moet zeggen de nieuwe E kan mij toch al bekoren hoor, telkens als ik er eentje zie springt hij toch uit de massa, en dat vind ik toch belangrijk voor een E ... of dat het een pure schoonheid is dat ga ik misschien ook nog niet zeggen (van de vorige E kon je dat wel zeggen naar mijn mening) maar kvind hem toch mooi hoor, zowel in Sedan als in break!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                      Dit is toch prachtig... ik moet zeggen de nieuwe E kan mij toch al bekoren hoor, telkens als ik er eentje zie springt hij toch uit de massa, en dat vind ik toch belangrijk voor een E ... of dat het een pure schoonheid is dat ga ik misschien ook nog niet zeggen (van de vorige E kon je dat wel zeggen naar mijn mening) maar kvind hem toch mooi hoor, zowel in Sedan als in break!!
                                      Dit is de coupe....
                                      sigpic

Comment

Discreet?

Ik dacht ook even dat dit een sedan was, en dacht : Toch een prachtbak !!!!!
                                        Nu zie ik ook dat het een Coupé betreft, en kan eigenlijk maar één conclusie trekken:
                                        Aan de achterkant van de E-Sedan mankeert iets. Die had dikker moeten zijn, meer in lijn met de Coupé. De Break vind ik schitterend, evenals de Coupé, maar de Sedan is het voor mij zeer zeker niet

Comment

• De E-coupé is eigenlijk een C-coupé hé

Comment

Working...
                                          X