Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ikke niet, blij dat jij er eentje hebt en ons op de hoogte houdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ikke niet, blij dat jij er eentje hebt en ons op de hoogte houdt

zal ik doen, maar ge zult wel nog efkes geduld moeten hebben (zoals ikzelf)

Comment

• Wanneer wordt 'm geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
          Wanneer wordt 'm geleverd?

begin januari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
            We hebben nu een kleine 700 km gereden met de auto en ik ben er zeer tevreden over.
            Rijd heel zacht,weinig motorlawaai en er is genoeg vermogen voor zo een kleine motor (is dag en nacht verschil met onze c200cdi )
            Het verbruik zit rond de 8.5 liter hier rond de kerk en op de autosnelweg zakt 'm een litertje to een 7.5 liter wat ik redelijk normaal vind voor zo'n grote auto en dan te bedenken dat 'm nog in "rodage" is.
            Enige nadeel tot nu toe is dat je nergens meer incognito kan komen,iedereen weet waar je bent
            Heb er gisteren een beschermlaag van riwax opgezet,titanwax,en nu blinkt 'm nog een beetje meer
            Dus na een weekje zijn we nog steeds zeer tevreden met onze aankoop en blij dat het indertijd fout gelopen is met de bestelling van c want deze is toch net dat ietsje meer

Nog altijd tevreden hoop ik ?

Comment

• Zeer tevreden
              Buurman van mijn ouders heeft een zwarte 220cdi avantgarde met +-7000 km en hij heeft 2 weken geleden zijn injectors kapot gehad onderweg naar zijn vakantie,is dan afgesleept naar een officiële mercedes garage en gerepareerd terwijl hij een vervangwagen gekregen heeft.
              In die gargage hadden ze gezegd dat dat een veelvuldig voorkomend probleem is
              Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad en het verbruik is ook al wat aant zakken.

Comment

• [quote=realgenius] Zeer tevreden
                Buurman van mijn ouders heeft een zwarte 220cdi avantgarde met +-7000 km en hij heeft 2 weken geleden zijn injectors kapot gehad onderweg naar zijn vakantie,is dan afgesleept naar een officiële mercedes garage en gerepareerd terwijl hij een vervangwagen gekregen heeft.
                In die gargage hadden ze gezegd dat dat een veelvuldig voorkomend probleem is
                Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad en het verbruik is ook al wat aant zakken.

Ik lees graag de commentaren i.v.m Mercedes-Benz temeer dit een automerk is dat mij eveneens boeit, maar zo'n zaken aangaande veelvuldig voorkomende problemen met injectoren hoor ik niet graag. Zeker niet voor het merk met de ster. Wees eerlijk...wie betaalt het gelag uiteindelijk...? De cliënt, hé. En dat is niet leuk, toch...?

Comment

• Problemen met injectoren is nu ook niet meteen de eerste keer...

Comment

• Hopelijk zijn de kinderziektes eruit als ik de mijne geleverd krijg begin 2010 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      Hopelijk zijn de kinderziektes eruit als ik de mijne geleverd krijg begin 2010 !
                      Ik hoop het voor u ook.

Comment

• @ touring:

Ik sluit mij aan bij de reactie van forum lid " SilverArrow ". Hopelijk blijf je gespaard van hogervernoemde (en andere...) problematiek met uw nieuwe Mercedes-Benz want zo'n auto koop je niet om ermee om de haverklap bij de concessie te staan, toch...?

Comment

• Deze kar heeft i.t.t de W211 en W210 gewoon een AMG pack nodig om hem nog een beetje goed uit te laten zien. Een zwarte E350 CGI Avantgarde met AMG-pack, bruin designo leder en panoramadak; okay. De rest: nee.
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Probleem van de injectoren heeft enkel betrekking op wagens gefabriceerd in april (eerste fabricagemaand). Het probleem is sindsdien volledig verholpen.
                            Laat je niet afschrikken door 'zware verhalen' en 'problemen'. Met de eerste 7's; 520d's nieuwe generatie etc. waren ook enkele kinderziektes. Dat is spijtig maar helaas wel enigszins te verwachten bij merken als BMW en Mercedes die de kar trekken qua technologie en design. Daarbij krijgt men dit soort problemen meer en meer onder controle, niettegenstaande de continue vernieuwing. Vroeger veranderde er technologisch op een verloop van 5 jaar gewoonweg niets.
                            Daarom ook respect voor Toyota met zijn Prius dat complexe technologie goed in een serieproduct weet om te zetten, design even buiten beschouwing gelaten.

Comment

• Eeuhhmm, ik had beter gezwegen . Even gegoogled: de problemen met die Delphi injectoren blijken Mercedes toch meer hoofdpijn te bezorgen dan eerst gedacht? Blijkbaar moet de produktie nu even stil tot het probleem is opgelost?
                              Nog eventjes verder met mijn 'classic' pompverstuiver A6 dan...
                              Technologie, heerlijk toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sim Bekijk Berichten
                                Probleem van de injectoren heeft enkel betrekking op wagens gefabriceerd in april (eerste fabricagemaand). .
                                Bron? Want dat is volgens mij een broodje aap verhaal.

Comment

• Ook veel pech met deze delphi injectoren, te lezen bij onze duitse vrienden
                                  Motor-talk .de , bij de MB C - E en GLK met 220 en 250 cdi motoren.

Comment

• Voor mijn BMW had ik een E klasse 270 CDI (W211) waarbij er 3 turbo's zijn vervangen (weliswaar onder garantie).
                                    Als ik dit allemaal lees hou ik mijn hart vast!
                                    Ter verduidelijking: ook de nodige problemen gehad met mijn BMW 525D en eigenlijk altijd liever met de Mercedes E270 CDI gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                      Bron? Want dat is volgens mij een broodje aap verhaal.
                                      Dat is helemaal geen broodje aap verhaal.

Een auto die binnenkomt met problemen aan zijn injectoren krijgt nieuwe injectoren en een nieuwe stuurdoos en de problemen zijn opgelost. Nieuw gebouwde wagens krijgen uiteraard direct de juiste injectoren. Maar aangezien die injectoren zo een ongelooflijk hitech ding zijn, is het minste wat eraan is fataal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        Deze kar heeft i.t.t de W211 en W210 gewoon een AMG pack nodig om hem nog een beetje goed uit te laten zien. Een zwarte E350 CGI Avantgarde met AMG-pack, bruin designo leder en panoramadak; okay. De rest: nee.

Volledig akkoord. Zonder AMG pack héééél saai maar met vind ik hem dan weer héél mooi.
                                        Heb break versie besteld met AMG pack in obsidiaan zwart en met verdonkerde ruiten.
                                        Zal er (hopelijk) wel sportief uitzien.

Comment

• En wij wachten voort op de onze, ging er midden/eind september zijn volgens onze dealer. Nog steeds geen nieuws en we zijn oktober...

Comment

Working...
                                          X