Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow! Zalig Nooit verwacht eigenlijk, maar die irl-foto's geven een beter beeld. Ook deze kleur doet de E meer waard lijken...
    Check ook de E500 op de laatste foto met die fiets achterop...De uitlaten doen het em--> Vet
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Is dit de training van Mercedes waar alle nieuwe modellen te zien waren? Zijn er dan geen foto's van de nieuwe S?
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Die kleur, is dat tenorietgrijs?

Comment

• Ja ik denk dat het irl wel in orde komt, alleen jammer dat er op die euro-training enkel E-klasse te bewonderen zijn met amg-pakket.... het zou een correcter beeld geven als er ook enkele gewone Elegance en avantgarde-modellen tussenzaten.

Maar 1ding is zeker in Amg-outfit is de nieuwe E best te smaken! Nu nog in Elegance en avantgarde en het komt helemaal goed!

Misschien beetje zelfde verhaal (hopelijk) als de GLK op de foto's had ik ook mijn twijfels maar in het echt is de GLK zalig!

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
            een paar fotos
            Tjiens Jean gij zat er precies op dezelfde moment als ik te zien aan de andere aanwezigen.

Comment

• ola

Comment

• Zalig! Die laatste foto's.

Dit komt goed!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Die 'echte' foto's... Vet!

Comment

• super indeed, snap ni waarom ze hem int begin hebbe voorgesteld in da kotsbruin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                      Tjiens Jean gij zat er precies op dezelfde moment als ik te zien aan de andere aanwezigen.

Kans is groot ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                        Die kleur, is dat tenorietgrijs?

Yep, klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                          Is dit de training van Mercedes waar alle nieuwe modellen te zien waren? Zijn er dan geen foto's van de nieuwe S?

Nee, die heb ik spijtig genoeg niet durven nemen. Ik kan alleen zeggen dat hij nog knapper wordt dan hij al was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                            Ja ik denk dat het irl wel in orde komt, alleen jammer dat er op die euro-training enkel E-klasse te bewonderen zijn met amg-pakket.... het zou een correcter beeld geven als er ook enkele gewone Elegance en avantgarde-modellen tussenzaten.

Maar 1ding is zeker in Amg-outfit is de nieuwe E best te smaken! Nu nog in Elegance en avantgarde en het komt helemaal goed!

Misschien beetje zelfde verhaal (hopelijk) als de GLK op de foto's had ik ook mijn twijfels maar in het echt is de GLK zalig!

greetz
                            Er stonden ook elegance en avantgarde versies hoor, even tussen de foto's zoeken!

Voila
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Minder, maar nog altijd niet zo slecht als ik eerst dacht

Comment

• Duitse reclame voor de W212

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• komt dit van das haus zelf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    komt dit van das haus zelf ?
                                    Ik weet het niet maar ik vind het wel een goei.

Comment

• Volgens mij pojecteren ze hun problemen op een BMW. Ze hadden bang dat hun autos niet meer terug zouden starten, vandaar dat ze deze techniek niet hebben durven toepassen. De enige manier om dit te kunnen verdedigen is afkomen met zo'n vergelijkende reclame... lachwekkend, inderdaad, want elke BMW-liefhebber weet dat zo'n situatie de droom is van elke Mercedes-liefhebber, maar die nooit zal uitkomen...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Volgens mij pojecteren ze hun problemen op een BMW. Ze hadden bang dat hun autos niet meer terug zouden starten, vandaar dat ze deze techniek niet hebben durven toepassen. De enige manier om dit te kunnen verdedigen is afkomen met zo'n vergelijkende reclame... lachwekkend, inderdaad, want elke BMW-liefhebber weet dat zo'n situatie de droom is van elke Mercedes-liefhebber, maar die nooit zal uitkomen...
                                        Wie zegt dat? Kan altijd voorvallen he.

Comment

• Voer voor weer een nieuwe belachelijke discussie

Comment

Working...
                                          X