Op dat filmpje ziet het er idd al een stuk beter uit, dat het geluid meer loskomt na ettelijke km's klopt wel ja
Was bij de mijne alleszinds ook zo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
op het filmpje had hij amper 1200 km... en hij is al stuk luider dan bij de levering.Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenProficiat met de prachtige GTI VI, ik geef u geen ongelijk om geen DSG te nemen
Filmke doet het geluidzeker geen eer aan. Als het een beetje zoals bij de V is klinkt een GTI onder belasting heel anders. Niet te vergeten dat het de komende km's STERK zal verbeteren.
nuja ik merk het zelf fel, hoe meer km, hoe meer geluid, beloofd veel goeds
Comment
-
De legendarische drie letters houden ons al 33 jaar in de ban en bij elke volgende GTI-generatie zijn de verwachtingen weer hoog gespannen. De evaluatie wordt er niet eenvoudiger op, omdat we altijd meer wensen. We wensen een GTI die nog sportiever rijdt, maar de GTI kan nooit een echte sportwagen z...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenGaat dat geluid op den duur niet storen? Heb gisteren met de nieuwe leon FR facelift gereden, dezelfde motor, daarin was ie wel een pak stiller.
Leon had DSG, was wel knap hoe die bak schakelde, wat is er niet goed aan dat je dat niet nam?
Mvg
Bij constante snelheid hoor je hem echt niet veel hoor, dan is het een zalige cruiser... alleen als je hem gaat belasten, dan gaat hij zich laten horen... Meest aangenaam ook zo eh
Hoe was de Leon testrit meegevallen? Kan je daar wat dieper op in gaan?
Ikzelf heb geen DSG genomen omdat... hij te goed is :$ misschien gek antwoord, maar hij schakelt zo precies en snel dat je net dat beetje snelheidsgevoel mist :$ Ik heb beiden gereden, de DSG en manueel... Manueel beviel me net wat meer, en zeker omdat ik bijna nooit file's heb ook voor de manuele gekozen...
Grtz
Comment
-
klinkt eigenlijk zeer on-4 cilinder achtig.. zeker dat het geen 6 cilinder is?Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe uitlaat van de nieuwe GTI is waardeloos IMHO, klinkt voor geen meter.
Een beetje viercilinder klinkt zo.
http://www.youtube.com/watch?v=tcSZn2VULwo
ik volg nietOorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDa spel klinkt nog "luider" en bruter dan William Blake zijn spel.
imo zijn er maar weinig 4 cilinders die beter klinken (standaard) dan de MCS'en
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
check Avantus zijn filmpje ook es
Comment
-
Op een VR6 is ook een turbo te plaatsen hoorOorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenAlls je het hoort zou je idd beginnen twijfelen, hoewel ik wel een turbo meen te horen af en toe...
Comment
-
Waar heb je die gezien?Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenGisteren enkele 10-tallen GTI's gezien waaronder vele carbon-grijze mét xenon's

Comment
-
Ja waar heb je die gezien??? Foto'sOorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenGisteren enkele 10-tallen GTI's gezien waaronder vele carbon-grijze mét xenon's

Ik zoek nog altijd een garage waar ne Carbon GTI in de showroom staat om eens te gaan zien
Dus als iemand ene weet staan...
Comment
-
Wolfsburg, allemaal van de band zien rollen, dus geen foto'sOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenJa waar heb je die gezien??? Foto's
Ik zoek nog altijd een garage waar ne Carbon GTI in de showroom staat om eens te gaan zien
Dus als iemand ene weet staan...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
damnOorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenWolfsburg, allemaal van de band zien rollen, dus geen foto's
Zat er toevallig gene carbon grijze bij zonder xenon voor Belgie 
Mijne zou binnen 2 weken moeten arriveren in de garage
ps. Hoe valt de kleur in het echt mee????
Comment
-
't is een Faaaaaak-kleurtjeOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtendamn
Zat er toevallig gene carbon grijze bij zonder xenon voor Belgie 
Mijne zou binnen 2 weken moeten arriveren in de garage
ps. Hoe valt de kleur in het echt mee????
Ik wil een carbongrijze GTI! NU!
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Wij ook NU!!!!Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten't is een Faaaaaak-kleurtje
Ik wil een carbongrijze GTI! NU!
alleen zal het nog enkele weken duren
Volgende week nog eens gaan horen in de garage hoever het ermee staat
Comment
-
Ik bied me aan als fotograaf!Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenWij ook NU!!!!
alleen zal het nog enkele weken duren
Volgende week nog eens gaan horen in de garage hoever het ermee staat 
NU! (of als je hem hebt
)
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment

Comment