Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
jaja we waren al bezig met filmen
filmpje van toen je wegreed gemaakt door racingboy:
+ YouTube Video
Merci om te komen!!!! Ontzettend knappe wagen, dank je dak zelf ook eens mocht rijden!!!
Ga wat pics verkleinen en in je topic zetten!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenjaja we waren al bezig met filmen
filmpje van toen je wegreed gemaakt door racingboy:
+ YouTube Video
Merci om te komen!!!! Ontzettend knappe wagen, dank je dak zelf ook eens mocht rijden!!!
Ga wat pics verkleinen en in je topic zetten!!!
is graag gedaan ;-)
nu hopen dat de jouwe ook snel komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenXenon koopt ge toch voor de veel betere en veiligere verlichting zeker en niet omdat het mooier staat....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe uitlaat van de nieuwe GTI is waardeloos IMHO, klinkt voor geen meter.
Een beetje viercilinder klinkt zo.
http://www.youtube.com/watch?v=tcSZn2VULwo
hij klinkt echt totaal anders IRL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhoor hem is in het echt en zeg dan nog eens iets
Voor een standaard uitlaat klinkt hij zeer goed!
En kan je niet vgl met een aftermarket uitlaat, of met die TT die je daar laat zien
Comment
-
@ snip
Dikke proficiat met de GTI.
Super wagen en schoon kleurtje ook!
Ikzelf zou hem nemen met het interlagos interieur en met de DSG, maar das naar eigen goesting hé.
Nog vlug wat sparen en de mijne kan ook op bestelling :-)
Veel vlotte en veilige kilometers gewenst!
greetz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom-v82 Bekijk Berichten@ snip
Ikzelf zou hem nemen met het interlagos interieur en met de DSG, maar das naar eigen goesting hé.
greetz.
Interlagos interieur heb ik ook, maar gene DSG :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhoor hem is in het echt en zeg dan nog eens iets
hij klinkt echt totaal anders IRLOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenJa inderdaad, filmpje doet hem echt geen eer aan...
Voor een standaard uitlaat klinkt hij zeer goed!
En kan je niet vgl met een aftermarket uitlaat, of met die TT die je daar laat zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZwier er toch maar een Milltek ofzo onder ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom-v82 Bekijk Berichten@ snip
greetz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
Fak. Kvond de vorige dan eigenlijk veel beter klinken. Dat klinkt gelijk een 1200 draaiend op 3 cilinders, waarvan de 4e zijn kleppen ingeslikt heeft, ja zo kun je het het beste omschrijven.Mijn ma haren Dyson klinkt vetter.
Nee serieus, klinkt veel te braaf.
Luister hier eens naar vanaf 20sRenault FR4
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenIk hoop het want op dat filmpje vind ik het maar zwakjes
Comment
-
Motor stationair vgl met ene die belast wordt is een heel verschil eh...
Trouwens deze heeft nog maar net 1500km...
De wagen klinkt stukken beter als de verschillende V waar ik mee gereden heb...
+ YouTube Video
Tijdens het ritje zei de persoon achteraan spontaan, je hebt geen radio nodig met dit geluid, je kan heb beter afzetten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenMotor stationair vgl met ene die belast wordt is een heel verschil eh...
Trouwens deze heeft nog maar net 1500km...
De wagen klinkt stukken beter als de verschillende V waar ik mee gereden heb...
+ YouTube Video
Tijdens het ritje zei de persoon achteraan spontaan, je hebt geen radio nodig met dit geluid, je kan heb beter afzetten ...
Tis wel jammer dat hij niet zoiets zwaars ( diep ) of exotisch ( hoogtoerig ) heeflt als de Audi S3. Tis zo iets dat het midden houdt tussen beide. Maar daarvoor dient de GTI ook: hij is de gulden middenweg tussen de comfy middenklassers en de echte hot hatches.
Dit bedoel ik:
+ YouTube Video
Comment
Comment