Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Buiten de fabriek heb'kwel een rode gezien en enkele witte
Bijgevoegde Bestanden1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenBuiten de fabriek heb'kwel een rode gezien en enkele witte
Hoe kun je de kleur het best omschrijven???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenmooi mooi!!! wil mijne carbon grijze hebbenHoe kun je de kleur het best omschrijven???
'k weet niet, hoe moet ik die kleur beschrijven..
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenGohjah, nogal grijs'k weet niet, hoe moet ik die kleur beschrijven..
hehe
Ik hoor van velen dat hij nogal naar het zwart gaat indien het donker is, en zodra de zon erop komt hij naar het grijze antriciete
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenMet veel plezier eens hij er is ... Mag je die van Snip en mezelf gerust eens op de gevoelige plaat zetten!!!!
Duoshoot met een V GTI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenDuoshoot met een V GTI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenVoila zeker interesse, net zoals de mannen met hun Focus RS ook erbij wouden zijn en Wouter met zijne Clio RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenmini meeting en shoot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenBuiten de fabriek heb'kwel een rode gezien en enkele witte
die zou mooi staan naast mijne V GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenInclusief Golf VI Highline? :pne schone auto is ne schone auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenZekers waarom nietne schone auto is ne schone auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenmini meeting en shoot!
Zonder GTI (), met cam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichtenkurtje nog nieuws over de leveringstermijn .
volgende week donderdag of zo spring ik wel eens binnen om te zien indien er wijzigen zijn omtrent de levertermijnSpijtig dat hij volgende week niet afgeleverd kan worden, dan hebk nog een week congé
Comment
-
Ondertussen staat hij er misschien al (in de showroom)
Comment
Comment