Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenWoohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!
Carbon kleur is heel mooi!!! Wagen was net van de vrachtwagen af, dus nog even wachten op de papieren!!!

Comment
-
ik wil foto's zienOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenWoohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!
Carbon kleur is heel mooi!!! Wagen was net van de vrachtwagen af, dus nog even wachten op de papieren!!!
Comment
-
Heb alleen maar 2 prulle gsm fototjes...Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik wil foto's zien
Zal ze dadelijk eens posten en een eigen topic openen
Comment
-
Heel knap broer!
Nu nog enkele slapeloze nachten en dan maar km's maken
Comment
-
Een Duitse broerOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenDoeme ja en net zo drukke tijd ... Slapeloze nachten hmmmmmmmm

Comment
-
Ja die is zwart. En die xenons, toch zo mooi
Comment
-
Inderdaad alleen dik 1400euro en levering pas voorzien einde dit / begin volgend jaar vond ik toch eroverOorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJa die is zwart. En die xenons, toch zo mooi

Mijne is nu toch gereed, en hij is heel mooi
Comment
-
Nu nog het moeilijke wachten, en de laatste loodjes wegen het zwaarst
Comment
-
Amai nietOorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenNu nog het moeilijke wachten, en de laatste loodjes wegen het zwaarst
Comment
-
En dan zo snel mogelijk foto's posten! Dat carbon steel is heel geslaagd.Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenEn het gaat heel snel
Vandaag de telefoon gekregen dat de papieren er al waren, een dag na de auto!!!
En de afspraak voor de afhaling is maandag om 17u! Dus nu is het echt aftellen...2015 Mercedes C250 break AMG line
Comment
-
ik zou er toch al vandaag om geweest zijnOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenZijt daar maar zeker van dak dan gelukkig ben, en hopelijk hebben we er wat geluk mee...
En ook juist dat de laatste loodjes het zwaarst wegen!
Gelukkig een redelijk druk weekend
Schoonmoeder bezoeken, krc genk zien, ramen verven, zelf voetballen en weekend is om!
druk of nie, daar zouk tijd voor maken gewoon!
zoals bij mij
zo ff een uur telaat komen op het werk omdak ik men gti was gaan halen 
mijnen baas kon er zelf mee lachen
Comment

Comment