Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Diesel of naft? Ik heb er 230, en naft Maar ik doelde eerder op de voorzichtigheid waarmee hij zijn bochten nog nam. Vond ik Heb het wel maar vlug vlug bekeken
Woohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!
Carbon kleur is heel mooi!!! Wagen was net van de vrachtwagen af, dus nog even wachten op de papieren!!!
Woohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!
Carbon kleur is heel mooi!!! Wagen was net van de vrachtwagen af, dus nog even wachten op de papieren!!!
Zijt daar maar zeker van dak dan gelukkig ben, en hopelijk hebben we er wat geluk mee...
En ook juist dat de laatste loodjes het zwaarst wegen!
Gelukkig een redelijk druk weekend Schoonmoeder bezoeken, krc genk zien, ramen verven, zelf voetballen en weekend is om!
Zijt daar maar zeker van dak dan gelukkig ben, en hopelijk hebben we er wat geluk mee...
En ook juist dat de laatste loodjes het zwaarst wegen!
Gelukkig een redelijk druk weekend Schoonmoeder bezoeken, krc genk zien, ramen verven, zelf voetballen en weekend is om!
ik zou er toch al vandaag om geweest zijn
druk of nie, daar zouk tijd voor maken gewoon!
zoals bij mij zo ff een uur telaat komen op het werk omdak ik men gti was gaan halen
mijnen baas kon er zelf mee lachen
Comment