Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Diesel of naft? Ik heb er 230, en naft Maar ik doelde eerder op de voorzichtigheid waarmee hij zijn bochten nog nam. Vond ik Heb het wel maar vlug vlug bekeken
    nen naft 1.8
    Last edited by ; 05/08/2009, 21:28.

Comment

• Woohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!

Carbon kleur is heel mooi!!! Wagen was net van de vrachtwagen af, dus nog even wachten op de papieren!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        Woohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!

Carbon kleur is heel mooi!!! Wagen was net van de vrachtwagen af, dus nog even wachten op de papieren!!!

Comment

Woohooo hij is er... Daarstraks even de overnamewagen laten fotograferen en de verkoper melde al onmiddellijk toen ik binnenkwam: Kurt, ik heb goed nieuws!!!!

ik wil foto's zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
            ik wil foto's zien
            Heb alleen maar 2 prulle gsm fototjes...
            Zal ze dadelijk eens posten en een eigen topic openen

Comment

• de eerste spy foto's

Comment

• Heel knap broer!

Nu nog enkele slapeloze nachten en dan maar km's maken
                2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Doeme ja en net zo drukke tijd ... Slapeloze nachten hmmmmmmmm

Comment

Doeme ja en net zo drukke tijd ... Slapeloze nachten hmmmmmmmm
                    Een Duitse broer

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• knappe kar eh!!!

Alleen den deze heeft xenon, en is hij niet zwart???

Comment

• Ja die is zwart. En die xenons, toch zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                          Ja die is zwart. En die xenons, toch zo mooi
                          Inderdaad alleen dik 1400euro en levering pas voorzien einde dit / begin volgend jaar vond ik toch erover

Mijne is nu toch gereed, en hij is heel mooi

Comment

• Nu nog het moeilijke wachten, en de laatste loodjes wegen het zwaarst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                              Nu nog het moeilijke wachten, en de laatste loodjes wegen het zwaarst
                              Amai niet

Comment

• En het gaat heel snel
                                Vandaag de telefoon gekregen dat de papieren er al waren, een dag na de auto!!!

En de afspraak voor de afhaling is maandag om 17u! Dus nu is het echt aftellen...

Comment

En het gaat heel snel
                                  Vandaag de telefoon gekregen dat de papieren er al waren, een dag na de auto!!!

En de afspraak voor de afhaling is maandag om 17u! Dus nu is het echt aftellen...
                                  En dan zo snel mogelijk foto's posten! Dat carbon steel is heel geslaagd.
                                  2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Zal ik zeker doen

Comment

• Nu komen de zwaarste dagen nog!

Maar maandagavond is er iemand heel gelukkig
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Zijt daar maar zeker van dak dan gelukkig ben, en hopelijk hebben we er wat geluk mee...

En ook juist dat de laatste loodjes het zwaarst wegen!
                                        Gelukkig een redelijk druk weekend Schoonmoeder bezoeken, krc genk zien, ramen verven, zelf voetballen en weekend is om!

Comment

Zijt daar maar zeker van dak dan gelukkig ben, en hopelijk hebben we er wat geluk mee...

En ook juist dat de laatste loodjes het zwaarst wegen!
                                          Gelukkig een redelijk druk weekend Schoonmoeder bezoeken, krc genk zien, ramen verven, zelf voetballen en weekend is om!
                                          ik zou er toch al vandaag om geweest zijn
                                          druk of nie, daar zouk tijd voor maken gewoon!
                                          zoals bij mij zo ff een uur telaat komen op het werk omdak ik men gti was gaan halen
                                          mijnen baas kon er zelf mee lachen

Comment

Working...
                                          X