Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat met de prachtige GTI VI, ik geef u geen ongelijk om geen DSG te nemen Filmke doet het geluidzeker geen eer aan. Als het een beetje zoals bij de V is klinkt een GTI onder belasting heel anders. Niet te vergeten dat het de komende km's STERK zal verbeteren.
Proficiat met de prachtige GTI VI, ik geef u geen ongelijk om geen DSG te nemen Filmke doet het geluidzeker geen eer aan. Als het een beetje zoals bij de V is klinkt een GTI onder belasting heel anders. Niet te vergeten dat het de komende km's STERK zal verbeteren.
op het filmpje had hij amper 1200 km... en hij is al stuk luider dan bij de levering.
nuja ik merk het zelf fel, hoe meer km, hoe meer geluid, beloofd veel goeds
De legendarische drie letters houden ons al 33 jaar in de ban en bij elke volgende GTI-generatie zijn de verwachtingen weer hoog gespannen. De evaluatie wordt er niet eenvoudiger op, omdat we altijd meer wensen. We wensen een GTI die nog sportiever rijdt, maar de GTI kan nooit een echte sportwagen z...
Gaat dat geluid op den duur niet storen? Heb gisteren met de nieuwe leon FR facelift gereden, dezelfde motor, daarin was ie wel een pak stiller.
Leon had DSG, was wel knap hoe die bak schakelde, wat is er niet goed aan dat je dat niet nam?
Mvg
Bij constante snelheid hoor je hem echt niet veel hoor, dan is het een zalige cruiser... alleen als je hem gaat belasten, dan gaat hij zich laten horen... Meest aangenaam ook zo eh
Hoe was de Leon testrit meegevallen? Kan je daar wat dieper op in gaan?
Ikzelf heb geen DSG genomen omdat... hij te goed is :$ misschien gek antwoord, maar hij schakelt zo precies en snel dat je net dat beetje snelheidsgevoel mist :$ Ik heb beiden gereden, de DSG en manueel... Manueel beviel me net wat meer, en zeker omdat ik bijna nooit file's heb ook voor de manuele gekozen...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment