Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op dat filmpje ziet het er idd al een stuk beter uit, dat het geluid meer loskomt na ettelijke km's klopt wel ja Was bij de mijne alleszinds ook zo.

Comment

• Proficiat met de prachtige GTI VI, ik geef u geen ongelijk om geen DSG te nemen Filmke doet het geluidzeker geen eer aan. Als het een beetje zoals bij de V is klinkt een GTI onder belasting heel anders. Niet te vergeten dat het de komende km's STERK zal verbeteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
        Proficiat met de prachtige GTI VI, ik geef u geen ongelijk om geen DSG te nemen Filmke doet het geluidzeker geen eer aan. Als het een beetje zoals bij de V is klinkt een GTI onder belasting heel anders. Niet te vergeten dat het de komende km's STERK zal verbeteren.
        op het filmpje had hij amper 1200 km... en hij is al stuk luider dan bij de levering.
        nuja ik merk het zelf fel, hoe meer km, hoe meer geluid, beloofd veel goeds

Comment

• De legendarische drie letters houden ons al 33 jaar in de ban en bij elke volgende GTI-generatie zijn de verwachtingen weer hoog gespannen. De evaluatie wordt er niet eenvoudiger op, omdat we altijd meer wensen. We wensen een GTI die nog sportiever rijdt, maar de GTI kan nooit een echte sportwagen z...

Comment

• Gaat dat geluid op den duur niet storen? Heb gisteren met de nieuwe leon FR facelift gereden, dezelfde motor, daarin was ie wel een pak stiller.

Leon had DSG, was wel knap hoe die bak schakelde, wat is er niet goed aan dat je dat niet nam?

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
              Gaat dat geluid op den duur niet storen? Heb gisteren met de nieuwe leon FR facelift gereden, dezelfde motor, daarin was ie wel een pak stiller.

Leon had DSG, was wel knap hoe die bak schakelde, wat is er niet goed aan dat je dat niet nam?

Mvg

Bij constante snelheid hoor je hem echt niet veel hoor, dan is het een zalige cruiser... alleen als je hem gaat belasten, dan gaat hij zich laten horen... Meest aangenaam ook zo eh

Hoe was de Leon testrit meegevallen? Kan je daar wat dieper op in gaan?

Ikzelf heb geen DSG genomen omdat... hij te goed is :$ misschien gek antwoord, maar hij schakelt zo precies en snel dat je net dat beetje snelheidsgevoel mist :$ Ik heb beiden gereden, de DSG en manueel... Manueel beviel me net wat meer, en zeker omdat ik bijna nooit file's heb ook voor de manuele gekozen...

Grtz

Comment

• Nog 2-3 weken... hmmzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  De uitlaat van de nieuwe GTI is waardeloos IMHO, klinkt voor geen meter.

Een beetje viercilinder klinkt zo.

http://www.youtube.com/watch?v=tcSZn2VULwo
                  klinkt eigenlijk zeer on-4 cilinder achtig.. zeker dat het geen 6 cilinder is?

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Da spel klinkt nog "luider" en bruter dan William Blake zijn spel.
                  ik volg niet

imo zijn er maar weinig 4 cilinders die beter klinken (standaard) dan de MCS'en
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

check Avantus zijn filmpje ook es

Comment

• Inderdaad was mijn eerste gedacht ook dat het de 3.2 6 cilinder was...

Comment

• Alls je het hoort zou je idd beginnen twijfelen, hoewel ik wel een turbo meen te horen af en toe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                        Alls je het hoort zou je idd beginnen twijfelen, hoewel ik wel een turbo meen te horen af en toe...
                        Op een VR6 is ook een turbo te plaatsen hoor

Comment

• Tuurlijk, maar dan zouden ze dat er toch op zijn minst mogen bijplaatsen. Bovendien is het filmpje dan helemaal niet meer aan de orde

Comment

• Gisteren enkele 10-tallen GTI's gezien waaronder vele carbon-grijze mét xenon's

1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              Gisteren enkele 10-tallen GTI's gezien waaronder vele carbon-grijze mét xenon's

Waar heb je die gezien?
                              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Gisteren enkele 10-tallen GTI's gezien waaronder vele carbon-grijze mét xenon's

Ja waar heb je die gezien??? Foto's

Ik zoek nog altijd een garage waar ne Carbon GTI in de showroom staat om eens te gaan zien Dus als iemand ene weet staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                  Ja waar heb je die gezien??? Foto's

Ik zoek nog altijd een garage waar ne Carbon GTI in de showroom staat om eens te gaan zien Dus als iemand ene weet staan...
                                  Wolfsburg, allemaal van de band zien rollen, dus geen foto's
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

Comment

Wolfsburg, allemaal van de band zien rollen, dus geen foto's
                                    damn Zat er toevallig gene carbon grijze bij zonder xenon voor Belgie
                                    Mijne zou binnen 2 weken moeten arriveren in de garage

ps. Hoe valt de kleur in het echt mee????

Comment

damn Zat er toevallig gene carbon grijze bij zonder xenon voor Belgie
                                      Mijne zou binnen 2 weken moeten arriveren in de garage

ps. Hoe valt de kleur in het echt mee????
                                      't is een Faaaaaak-kleurtje Ik wil een carbongrijze GTI! NU!
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

Comment

't is een Faaaaaak-kleurtje Ik wil een carbongrijze GTI! NU!
                                        Wij ook NU!!!! alleen zal het nog enkele weken duren Volgende week nog eens gaan horen in de garage hoever het ermee staat

Comment

Wij ook NU!!!! alleen zal het nog enkele weken duren Volgende week nog eens gaan horen in de garage hoever het ermee staat
                                          Ik bied me aan als fotograaf!

NU! (of als je hem hebt )
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

Comment

Working...
                                          X