Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Maandag voor het eerst eentje in het wild gespot. Op de parking van de Media Markt in Oostakker.
    das de mijnen
    veel silveren zijn er nie e :p
    Last edited by ; 15/07/2009, 22:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
      Zou de eerste VAG wagen niet zijn die dit voorheeft. Toen ik met een vriend meeging om te chippen had die ipv 163 pk (ook fiscale grens) met zijn 2.5 tdi 181 pk standaard op testbank...
      Inderdaad, ik had ook dadelijk het gevoel dat er meer als die 211 onder de kap zit...
      Hernemen gaat als niets, hij hij blijft soepel trekken op elk toerental...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
        das de mijnen
        veel silveren zijn er nie e :p
        hehe ge kunt ook zetten: veel zijn er nog niet

Comment

Verslag staat online bij Test Archief en dan Test of the Month.

Na het weekend gaat de site een week offline voor een makeover, wat foutjes uit de site te halen en wat aanpassingen (oa grotere en meer foto's en zo)
          Zelfs binnen de VAG-stal moet de gloednieuwe GTI het afleggen tegen de al verouderde Audi S3 en Seat Leon Cupra die nota bene hetzelfde blok gebruiken.
          ai ai ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            ai ai ...
            Qua motor is dit toch hetzelfde blok. Weliswaar met andere ECU, turbo en injectoren en nog wat andere zaken, maar het blok blijft hetzelfde...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Qua motor is dit toch hetzelfde blok. Weliswaar met andere ECU, turbo en injectoren en nog wat andere zaken, maar het blok blijft hetzelfde...
              basis is idd identiek

The new GTI's turbocharged direct-injection 4-cylinder engine has the same 2.0-liter displacement (1,982 cc to be precise) as its multiple award-winning predecessor, but actually is an evolution of the EA888 engine that was previously seen in a limited-edition 30th anniversary Golf model sold only in Europe. With modified pistons, rings, oil pump, vacuum pump, fuel pump and mass airflow sensor, this new powerplant develops 210 horsepower at 5300 rpm — up 10 from the previous model — and delivers its 207 lb-ft of torque from a pleasingly low 1700 rpm up to 5200 rpm. The new engine returns a 32 mpg highway average versus 29 mpg for its predecessor with the standard 6-speed manual gearbox or the new model with the DSG gearbox.

Comment

• Lijkt me ook logisch, die wagens hebben 30 tot 40 pk meer...
                Zou maar erg zijn moest je het niet voelen... en toch... De GTI lijkt er meer als 211 uit te blazen als hij eenmaal aant gaan is!!!

Ik heb voor ne Leon Cupra gestaan, maar werd triestig van het interieur ervan... Als je dat dan vergelijkt met die van de Golf...
                Last edited by ; 16/07/2009, 10:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                  Ik heb voor ne Leon Cupra gestaan, maar werd triestig van het interieur ervan... Als je dat dan vergelijkt met die van de Golf...
                  Das waar, ik vind het interieur van mijn Leon wanhopig plastiekerig, vooral dash en deurpanelen zijn beroerd. Maar ja het prijsverschil zit hem ergens he...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Das waar, ik vind het interieur van mijn Leon wanhopig plastiekerig, vooral dash en deurpanelen zijn beroerd. Maar ja het prijsverschil zit hem ergens he...
                    Ja inderdaad, dat was mijn gevoel ook... En het ergste was dat de BIV van 5000euro hem ongeveer even duur maakte als de GTI...

Dan was mijn keuze vlug gemaakt hehe

Comment

• lang leve men gti!
                      vannacht is mijn alarm afgegaan
                      direct mijn venster open gesnokt maar zag niks of niemand. Pff raar maar nu weet ik wel dat het werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                        lang leve men gti!
                        vannacht is mijn alarm afgegaan
                        direct mijn venster open gesnokt maar zag niks of niemand. Pff raar maar nu weet ik wel dat het werkt
                        hehe ja das raar... nu met bewegingssensors kan dit wel eens voorvallen ja

Comment

hehe ja das raar... nu met bewegingssensors kan dit wel eens voorvallen ja
                          Die werken alleen als ge in achteruit staat, of als ge ze zelf aanzet :p

Tenzij ge bedoeld de bewegingssensort van het alarmsysteem? :p maar weet niet welke werking deze heeft :p

Comment

Boring en slag blijven hetzelfde, al de rest is veranderd. Meer nog, er is niets meer gemeenschappelijk
                            Last edited by ; 16/07/2009, 14:59.

Comment

Vlug nog een fototje gemaakt na de rit:

Heb exact een week geleden een rit gemaakt met deze wagen, ook met de scirocco 2.0 T, dat was een zwarte.
                              Ook goed aan het bochten geweest, vooral die lange oprit, terug richting brussel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                Die werken alleen als ge in achteruit staat, of als ge ze zelf aanzet :p

Tenzij ge bedoeld de bewegingssensort van het alarmsysteem? :p maar weet niet welke werking deze heeft :p
                                jaja inderdaad de bewegingssensor van het alarm systeem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Heb exact een week geleden een rit gemaakt met deze wagen, ook met de scirocco 2.0 T, dat was een zwarte.
                                  Ook goed aan het bochten geweest, vooral die lange oprit, terug richting brussel
                                  en het was de moeite eh die GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                    Boring en slag blijven hetzelfde, al de rest is veranderd. Meer nog, er is niets meer gemeenschappelijk
                                    Inderdaad dat is ook wat de piloot mij vertelde

Comment

en het was de moeite eh die GTI
                                      Ja idd, schitterend!
                                      Binnenkort nog een testrit gepland op het circuit van spa, met de leon FR facelift.
                                      Dezelfde motor als de GTI, ben eens benieuwd.

Comment

• hoe meer km ik heb hoe meer lawaai er vanachter uitkomt :p
                                        jaja wat een car

Comment

• ik denk dat ik me dit ga bestellen

Comment

Working...
                                          X