Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenweet gij waar hem gemaakt wordt? (Wolfsburg nie?)Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
Yep inderdaad in Duitsland...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenNiet alle GTI's worden in WOB gemaakt eh. Voor de 5 werden meestal de 3 deurs in WOB gemaakt en de 5 deurs in Mösel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenNiet alle GTI's worden in WOB gemaakt eh. Voor de 5 werden meestal de 3 deurs in WOB gemaakt en de 5 deurs in Mösel.
Is dat nu weer hetzelfde of ...?
Comment
-
pff zie weeral veel te vette velgen
zou die is moete zien op en gti'ke om er deftig over te oordelen
Dees is toch wel men favorietje
met rood lintje errond welteverstaanvind ik wel iets appart dees
Anders vind ik nog de meeste velgen van OZ mooi, maarja zoals ik al zei ik moet dat zien
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenDe minst mooie kleur voor een GTI
Comment
-
Ik vindt het zeker niet misstaan, is eigenlijk een heel neutrale kleur...
Maar dat is weeral een kwestie van smaak
Heb zonet een mail gestuurd naar Dieteren met de vraag als Xenon echt niet beschikbaar is in Belgie.
En de reden waarom niet
Weet iemand hier dit misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenIk vindt het zeker niet misstaan, is eigenlijk een heel neutrale kleur...
Maar dat is weeral een kwestie van smaak
Heb zonet een mail gestuurd naar Dieteren met de vraag als Xenon echt niet beschikbaar is in Belgie.
En de reden waarom niet
Weet iemand hier dit misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenniet iedereen wilt opvallen met zen gti
Van die drie velgen, vind ik de meelste nog knap. De twee andere zijn er wat over imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIs toch al gezegd geweest? Er zouden problemen mee zijn. En ze zouden terug beschikbaar worden, maar ik weet niet wanneer. Mss zou je beter dat vragen.
Is zo een heel gekke situatie niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenMag de Golf VI GTD hier ook geplaatst worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenMag de Golf VI GTD hier ook geplaatst worden?
Comment
Comment