Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Ja inderdaad, denk dat dat het best is...
    Als je echt interesse hebt, krijg je heel veel klaar momenteel...

en Snip hier ben ik weer, gade dees week niet eens horen
    vrijdag ga ik normaal is langs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
      vrijdag ga ik normaal is langs!
      Zo mag ik het horen
      Dan weet ik als ik mijn dealer ook mag geloven hehe

Comment

Zo mag ik het horen
        Dan weet ik als ik mijn dealer ook mag geloven hehe
        weet gij waar hem gemaakt wordt? (Wolfsburg nie?)

Comment

weet gij waar hem gemaakt wordt? (Wolfsburg nie?)
          Yep inderdaad in Duitsland...

ps. enkele pics gevonden van een net afgeleverde (Engelse) Carbon steel grey GTI

Comment

• Comment

• Zalig kleurke

Comment

• Saai kleurke

Comment

• Carbon! De kleur!
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Carbon! De kleur!
                    En ja op foto zegt de kleur nog niet alles als je de mensen moet geloven die er een hebben... Straat verschillende kleuren uit naargelang de hoeveelheid licht / ruimte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                      Saai kleurke
                      hehe ja das persoonlijk eh ieder zijn voorkeuren natuurlijk...
                      zeker als je het antwoord na het jouwe leest

net als je opmerking enkele pagina's geleden : met een GTI moet je opvallen ...
                      Ik koop nog altijd een GTI voor mezelf, en helemaal niet om op te vallen...

Voor het rijplezier, de degelijkheid, ... het complete pakket!
                      Als ik wou opvallen, kwam er iets heel anders in de plaats...

De GTI is net gemaakt, om alleen bij de kenner in het oog te springen
                      De zilveren van Snip, Carbon van mij ... lekker undercover kleurtje...

Nuja zoals ik in het begin zei, is heel persoonsgebonden... Zolang het maar lekker gevoel geeft tijdens het rijden
                      Last edited by ; 21/06/2009, 21:54.

Comment

hehe ja das persoonlijk eh ieder zijn voorkeuren natuurlijk...
                        zeker als je het antwoord na het jouwe leest

net als je opmerking enkele pagina's geleden : met een GTI moet je opvallen ...
                        Ik koop nog altijd een GTI voor mezelf, en helemaal niet om op te vallen...

Voor het rijplezier, de degelijkheid, ... het complete pakket!
                        Als ik wou opvallen, kwam er iets heel anders in de plaats...

De GTI is net gemaakt, om alleen bij de kenner in het oog te springen
                        De zilveren van Snip, Carbon van mij ... lekker undercover kleurtje...

Nuja zoals ik in het begin zei, is heel persoonsgebonden... Zolang het maar lekker gevoel geeft tijdens het rijden
                        idd.
                        Ook al gij ik er wel na verloop van tijd nog iets aan veranderen omdat ik het mooier vind, maar ik wil er zeker nie met opvallen...
                        anders zouk me ook wel iets anders kopen

Comment

• Carbon is echt wel een mooie kleur! Exclusief voor de GTI maakt het extra speciaal.
                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Vandaag is de GTi al aangekomen bij de dealer, vrijdag staat de aflevering gepland.

Comment

• oh super vet!!!!
                              Spannende dagen dus voor jou

We wachten vol ongeduld op je reacties en ervaringen...

ps. was de levering op tijd of iets vroeger of...

Comment

oh super vet!!!!
                                Spannende dagen dus voor jou

We wachten vol ongeduld op je reacties en ervaringen...

ps. was de levering op tijd of iets vroeger of...

Sneller, hij zou in week 25 gebouwd worden...........maar in week 25 stond hij al bij de importeur
                                Levertijd was 10 weekjes, viel dus erg mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
                                  Sneller, hij zou in week 25 gebouwd worden...........maar in week 25 stond hij al bij de importeur
                                  Levertijd was 10 weekjes, viel dus erg mee
                                  amai dat viel inderdaad heel goed mee!!! Dan is hij zo een 3 tal weken vroeger...
                                  Hopelijk is dit ook nog het geval bij Snip en mijne

Ziet er enorm mooi uit in het wit!!! Ga je veel plezier aan hebben!

Comment

amai dat viel inderdaad heel goed mee!!! Dan is hij zo een 3 tal weken vroeger...
                                    Hopelijk is dit ook nog het geval bij Snip en mijne

Ziet er enorm mooi uit in het wit!!! Ga je veel plezier aan hebben!
                                    Hoop het ook!

Proficiat e exGolf5gti'er

Voor kurtje: http://www.autojunk.nl/pix/view/159413 uw kleurtje!

Comment

Hoop het ook!

Proficiat e exGolf5gti'er

Voor kurtje: http://www.autojunk.nl/pix/view/159413 uw kleurtje!
                                      Thanks Snip... Overal begin ik fototjes te vinden van deze kleur, en meer en meer begint hij mij nog meer aan te staan (wat een zin )

thanks... Als je er nog hebt, keep them coming

Comment

Thanks Snip... Overal begin ik fototjes te vinden van deze kleur, en meer en meer begint hij mij nog meer aan te staan (wat een zin )

thanks... Als je er nog hebt, keep them coming
                                        gij ook voor men zilver he

Comment

gij ook voor men zilver he
                                          Ja wacht ik had er nog enkele gevonden...

Comment

Working...
                                          X