Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenGe moet geen 120d nemen om te vergelijken maar een 123d, en praten we over een totaal andere prijsklasse.
Dat is toch een serieus smak geld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
De fotograaf moet het toch doen eh
En accessoires bijgekocht natuurlijk.
Maar bon, ik wil bij gelegenheid wel eens foto's maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenzie net op de VW configurator dat de GTD ook te configureren valt aan identiek dezelfde prijs als de GTI...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenDat wel maar die leon zal niet slechter presteren.
De cupra die terug uitkomt met de S3 motor zal als een beest rijden volgens mij....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenGe moet geen 120d nemen om te vergelijken maar een 123d, en praten we over een totaal andere prijsklasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenTrouwens nog steeds geen Xenon! Ik vind dat echt een must (vooral voor de looks). In Duitsland zijn die wel al te verkrijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk ben geen ancien hoor. Pas sinds een jaar bezig met het klooien met spiegelrflexspul. Een paar boeken over gekocht en helemaal uitgelezen.
En accessoires bijgekocht natuurlijk.
Maar bon, ik wil bij gelegenheid wel eens foto's maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTuurlijk zal die niet slechter presteren. Maar toch liever de Golf. Veel liever.
Ik was ook aant twijfelen om voor de FR / Cupra te gaan...
Maar eens het interieur vergeleken wordt, dan merk je duidelijk dat de Golf GTI een trapje hoger staat zonder er nog maar 1x mee gereden te hebben.
Comment
-
Misschien een gekke vraag, maar zijn er mensen die ervaring hebben met de RCD510 radio?
Daar staat nl een knopje op PHONE...
Voorwat dient dit knopje?Ok het heeft iets met de telefoon te maken, maar als je de optie voorbereiding GSM niet hebt genomen...? Wat doet ie dan???
ps. rijtest GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenMisschien een gekke vraag, maar zijn er mensen die ervaring hebben met de RCD510 radio?
Daar staat nl een knopje op PHONE...
Voorwat dient dit knopje?Ok het heeft iets met de telefoon te maken, maar als je de optie voorbereiding GSM niet hebt genomen...? Wat doet ie dan???
ps. rijtest GTD
http://www.autoweek.nl/video/1390/Ri...wagen-Golf-GTD
Als je geen optie voorbereiding GSM neemt doet dat knopje van Phone niks. Heb het ook staan op mijn golf VI maar heb die optie niet genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenAls je geen optie voorbereiding GSM neemt doet dat knopje van Phone niks. Heb het ook staan op mijn golf VI maar heb die optie niet genomen.
Heb die optie ook niet genomen daar ik toch nooit bel in de wagen
Comment
-
vw golf 6 gti exhaust rev.doordat het een automaat is kan de golf 6 gti dsg in ze N (neurtraal) niet meer dan 4500 RPM toeren maken
DSG bak
toch een idee hoe hij klinkt
en nog ander filmpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=6wazebY5F34&hl=nl
DSG bak
toch een idee hoe hij klinkt
en nog ander filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=zp52GQzPumA&hl=nl
Heb ook al alle mogelijke filmpjes afgegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door narcat Bekijk Berichtenenig idee hoeveel korting ze nu geven op Golf VI? Ben van plan een van dezer een 1.4 TSI automaat aan te schaffen namelijk.
Gr,
Rob
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenik heb bij een garage zoveel korting gekregen, dat een andere garage mij vertelde dat dit onmogelijk kon omdat ze er dan niets op hadden... Dus momenteel zijn er goed kortingen te verkrijgen, garages aflopen zou ik zeggen en alles in acht nemen: prijs en service na verkoop
En concreet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice.
En concreet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenmoet zelf is gaan horen, dan weet je het zelf ongeveer
Als je echt interesse hebt, krijg je heel veel klaar momenteel...
en Sniphier ben ik weer, gade dees week niet eens horen
Comment
Comment