Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja inderdaad, want een 120D 5 deurs uitgerust als de GTI nu, koste mij 4000euro meer als de GTI nu...

Voor die 4000euro mag hij al iets meer verbruiken... Plus zit je nog met het verschil in pk (GTI 211 tov 120D 177/163 )

Nu de diesel gaat op den duur altijd goedkoper uitkomen, maar de ervaring en het motorgenot van de GTI zou ik niet willen missen

Ohja en ik doe een stuk meer als 15 000km per jaar Alleen woon / werkverkeer kom ik al aan een 14k km

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Goh, meer geld ...
    Het verbruik en de BIV schelen natuurlijk wel enorm. Als je de berekening maakt op de site van Autogids, is de 120d over vijf jaar gespreid en aan 15.000 km per jaar goedkoper dan de GTI. Doe je meer kilometers per jaar, dan wordt de GTI nog duurder natuurlijk.
    OK, het beeld is niet realistisch, want de 120d is standaard een stuk minder goed uitgerust dan de GTI natuurlijk. Laat ons zeggen dat ze over vijf jaar en met 15.000 km per jaar redelijk vergelijkbaar zijn.

Comment

• Kort en Bondig

En eindelijk naar je dealer geweest voor de exacte datum???

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
      lang

Comment

• Man man ik kijk al uit naar de eerste fotoshoot

Jullie hebben toch alle 2 een deftig fototoestel hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten
          Man man ik kijk al uit naar de eerste fotoshoot

ik wel ja :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
            Kort en Bondig

En eindelijk naar je dealer geweest voor de exacte datum???
            ga volgende week ofzo normaal

Comment

• Ik heb ook niet te klagen met mijn Canon EOSke

ik wel ja :p

Comment

• Damn gij hebt geduld hehe
                Als bij mij die 3 weken omzijn ga ik dadelijk na de dealer

ga volgende week ofzo normaal

Comment

Damn gij hebt geduld hehe
                  Als bij mij die 3 weken omzijn ga ik dadelijk na de dealer
                  kzeg het, hoe meer ik weet hoe ongeduldiger ik wordt... ik ken mezelf
                  ze zeiden in augustus hebt ge hem, dus in july gaak de deur daar platlopen

Comment

Ja inderdaad, want een 120D 5 deurs uitgerust als de GTI nu, koste mij 4000euro meer als de GTI nu...

Voor die 4000euro mag hij al iets meer verbruiken... Plus zit je nog met het verschil in pk (GTI 211 tov 120D 177/163 )

Nu de diesel gaat op den duur altijd goedkoper uitkomen, maar de ervaring en het motorgenot van de GTI zou ik niet willen missen

Ohja en ik doe een stuk meer als 15 000km per jaar Alleen woon / werkverkeer kom ik al aan een 14k km
                    Wel ja. De 120d zal meer opbrengen op de tweedehandsmarkt ook natuurlijk.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten
                      Man man ik kijk al uit naar de eerste fotoshoot

Ik heb wel iets redelijk deftigs.

*hint*
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb ook niet te klagen met mijn Canon EOSke
                        Lap, ben al de enige niet.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wanneer had gij uwe just besteld?

Ken nog ene die heeft zijne week 18 besteld, productie zou week 31 zijn en levering week 34...

kzeg het, hoe meer ik weet hoe ongeduldiger ik wordt... ik ken mezelf
                          ze zeiden in augustus hebt ge hem, dus in july gaak de deur daar platlopen

Comment

Wanneer had gij uwe just besteld?

Ken nog ene die heeft zijne week 18 besteld, productie zou week 31 zijn en levering week 34...

Mijne 3 April besteld, bandaag bevestiging gehad dat hij in Nederland is..........toch wel snel

Comment

Wanneer had gij uwe just besteld?

08/05
                              dus ik gok op productieweek 29-30-31 ofzo

Comment

• Inderdaad, al zou ik daar in deze tijden ook niet op hopen...
                                Daarom beter je wagen wat langer houden

Wel ja. De 120d zal meer opbrengen op de tweedehandsmarkt ook natuurlijk.

Comment

• De fotograaf moet het toch doen eh

Lap, ben al de enige niet.

Comment

• Amai dat is een goeie 10 weken levertijd... Dat is inderdaad enorm snel!!!

Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
                                    Mijne 3 April besteld, bandaag bevestiging gehad dat hij in Nederland is..........toch wel snel

Comment

• hehe just een maand voor mij Ik den 13de

08/05
                                      dus ik gok op productieweek 29-30-31 ofzo

Comment

• Waarom staan die quotes onderaan nu? Dat leest niet goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Feit.

Een paar dagen geleden nog een test gelezen van de vernieuwde Leon 2.0 TSI en men was van oordeel dat deze een stuk minder mooi klinkt dan de GTI, gewoon omdat de ingenieurs niet zo hard bezig geweest zijn met de klank van de uitlaat. Niet dat die Leon slecht zou klinken, maar gewoon minder mooi. In het verkrijgen van het geluid dat de GTI produceert, zou aardig wat tijd gekropen zijn.
                                          Dat wel maar die leon zal niet slechter presteren.
                                          De cupra die terug uitkomt met de S3 motor zal als een beest rijden volgens mij....

Comment

Working...
                                          X