Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Denk dat je er niet teleurgesteld van zult zijn hoor ...
    Hij komt uit elke test enorm goed uit!

Vandaag nog het boekje autoreview speciaal gekocht ervoor, waar hij als 1ste uitkomt boven de Focus ST en de Opel Astra OPC ...

En niet met een kleine overwinning... Vooral over het verbruik, wegligging,bouwkwaliteit en motor waren ze enorm van onder de indruk
    Toeval of niet, maar ik heb die daarnet ook gekocht

En ja, ze prijzen die golf wel enorm. Staat bovenaan mijn Auto's-die-ik-ooit-moet-kopen lijstje

Comment

• Ja had hem ook speciaal voor die test gekocht, maar er staat nog een deel ander leuk materiaal in (R8, GT Turbo, Focus RS, Impreza WRX, ...) veel leuk speelgoed

Volgende maand gaan ze de GTD testen van de Golf

Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten
      Toeval of niet, maar ik heb die daarnet ook gekocht

En ja, ze prijzen die golf wel enorm. Staat bovenaan mijn Auto's-die-ik-ooit-moet-kopen lijstje

Comment

Ja had hem ook speciaal voor die test gekocht, maar er staat nog een deel ander leuk materiaal in (R8, GT Turbo, Focus RS, Impreza WRX, ...) veel leuk speelgoed

Volgende maand gaan ze de GTD testen van de Golf
        Idd, artikel over de R8 al uitgelezen. Kheb zo de indruk dat die er minder goed uitkomt dan de porche. Zn meer aan pk's motor maakt blijkbaar niet zo veel uit als het op een sprintje aankomt... Plus zn verbruik ligt wel hoger.

Hoewel, over zn onderstel zijn ze dan weer positiever... Ach, aan het afwijken :p

R8 is niet te vergelijken met Golf GTI :p

(hoewel, zet mij voor de keuze, ... i.p.v. nen R8 zou ik voor nen full option GTI gaan

Comment

• jaja ik ga content zijn met de mijne als hij er gaat zijn...

Idd, artikel over de R8 al uitgelezen. Kheb zo de indruk dat die er minder goed uitkomt dan de porche. Zn meer aan pk's motor maakt blijkbaar niet zo veel uit als het op een sprintje aankomt... Plus zn verbruik ligt wel hoger.

Hoewel, over zn onderstel zijn ze dan weer positiever... Ach, aan het afwijken :p

R8 is niet te vergelijken met Golf GTI :p

(hoewel, zet mij voor de keuze, ... i.p.v. nen R8 zou ik voor nen full option GTI gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
              Eerlijk man.

De schrik die ik zou hebben om daarmee te rijden
              Een ritje maken met een R8, graag. Maar om dagelijks mee te rijden, en om mij mee in het verkeer te begeven, geef mij maar een goeie GTI...

Comment

• Ja tegenwoordig is het erg ja...
                hoorde daarnet van mijn broer met zijn Insignia , die amper 3 maand oud is, een hele kras op de motorkap in hasselt centrum...

Schandalig gewoonweg!!!
                Hou mijn hart al vast als ik mijne heb!

Eerlijk man.

De schrik die ik zou hebben om daarmee te rijden
                Een ritje maken met een R8, graag. Maar om dagelijks mee te rijden, en om mij mee in het verkeer te begeven, geef mij maar een goeie GTI...

Comment

Nee ok volledig mee eens
                  ze gaan ook naast elkaar staan trust me

Comment

• Dan ist goeie
                    Zeg hedde gij geen testrit aangevraagd toen gij uwe besteld hebt?

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                    ze gaan ook naast elkaar staan trust me

Comment

Dan ist goeie
                      Zeg hedde gij geen testrit aangevraagd toen gij uwe besteld hebt?
                      nee :p
                      omda ik de verrassing nog groter wil maken
                      ik weet hoe de golf V gti rijdt dus zoveel verschil zal er nu wel niet op zitten denk ik

Comment

• Nee en toch zit er verschil op zeggen ze
                        Heb ook met de 5 GTI gereden maar deze ga ik toch testrijden in juli...
                        Is de levertermijn wat gebroken

nee :p
                        omda ik de verrassing nog groter wil maken
                        ik weet hoe de golf V gti rijdt dus zoveel verschil zal er nu wel niet op zitten denk ik

Comment

Nee en toch zit er verschil op zeggen ze
                          Heb ook met de 5 GTI gereden maar deze ga ik toch testrijden in juli...
                          Is de levertermijn wat gebroken
                          of wordt je net nog ongeduldiger
                          zou in mijn geval zo zijn

Comment

• Ik vrees er ook al voor ja

of wordt je net nog ongeduldiger
                            zou in mijn geval zo zijn

Comment

Ik vrees er ook al voor ja
                              hahaha

Comment

• Hoe lang plannen jullie met de GTI's te rijden?
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb tot nu toe geen enkele wagen langer als 4 jaar gehad
                                  De Astra GTC die ik nu heb is van februari 2006.
                                  De wagen daarvoor heb ik 2.5 jaar gehad.
                                  die daarvoor ook een 3 jaar

Maar ik denk dat deze toch wel langer gaat moeten blijven...
                                  Wat natuurlijk helemaal geen straf is

Waarom de vraag Beta?

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Hoe lang plannen jullie met de GTI's te rijden?

Comment

• Moest er bij mij een GTI in huis komen, dan wil ik ofwel véél korting, ofwel een jonge tweedehandse. Geen zin om het eerste verlies te dragen. Vandaar dus.
                                    Wordt het geen GTI, dan mogelijks een 120d.
                                    Nu, het zal nog niet voor de eerste paar maand zijn, want ik heb net kosten aan mijn Mégane en daarenboven is mijn werksituatie momenteel ook nogal onzeker.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik had eerst ook interesse in de 120D of zelfs de 123D om in de buurt van GTI prestaties te komen...

Maar dan ben je stukken meer kwijt als een GTI
                                      Nu eigenlijk op dit ogenblik krijg je inderdaad leuke kortingen, wat ik eigenlijk ook niet van de VAG groep verwacht had...

Maar deze gaat inderdaad langer blijven... (zei ik van de vorige wagens ook )

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Moest er bij mij een GTI in huis komen, dan wil ik ofwel véél korting, ofwel een jonge tweedehandse. Geen zin om het eerste verlies te dragen. Vandaar dus.
                                      Wordt het geen GTI, dan mogelijks een 120d.
                                      Nu, het zal nog niet voor de eerste paar maand zijn, want ik heb net kosten aan mijn Mégane en daarenboven is mijn werksituatie momenteel ook nogal onzeker.

Comment

Ik had eerst ook interesse in de 120D of zelfs de 123D om in de buurt van GTI prestaties te komen...

Maar dan ben je stukken meer kwijt als een GTI
                                        Nu eigenlijk op dit ogenblik krijg je inderdaad leuke kortingen, wat ik eigenlijk ook niet van de VAG groep verwacht had...

Maar deze gaat inderdaad langer blijven... (zei ik van de vorige wagens ook )
                                        Goh, meer geld ...
                                        Het verbruik en de BIV schelen natuurlijk wel enorm. Als je de berekening maakt op de site van Autogids, is de 120d over vijf jaar gespreid en aan 15.000 km per jaar goedkoper dan de GTI. Doe je meer kilometers per jaar, dan wordt de GTI nog duurder natuurlijk.
                                        OK, het beeld is niet realistisch, want de 120d is standaard een stuk minder goed uitgerust dan de GTI natuurlijk. Laat ons zeggen dat ze over vijf jaar en met 15.000 km per jaar redelijk vergelijkbaar zijn.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Hoe lang plannen jullie met de GTI's te rijden?
                                          lang

Comment

Working...
                                          X