Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eigenlijk valt de levertermijn van 3 a 4 maand goed mee eh Snip...
Sommigen hebben veel erger aan de hand, bvb de scirocco eigenaars, damn 6maand tot een jaar pffffff gek worden
Eigenlijk valt de levertermijn van 3 a 4 maand goed mee eh Snip...
Sommigen hebben veel erger aan de hand, bvb de scirocco eigenaars, damn 6maand tot een jaar pffffff gek worden
ja das wel waar, maar voor men eerste nieuwe wagen die ik zelf koop vind ik het lang wachten
zit nu al op hete kolen
Gisteren in de eerste VW garage gaan vragen achter de VI GTI. Was een opendeurdag.
Kwam daar niet verder als 5.5 procent korting op:
Golf VI GTI 5 deuren, Euro Grijs kleur, 18" velgen en de RCD510 radio.
Dit moet toch beter kunnen volgens mij...
In de toekomst nog wat andere garages aflopen...
Gisteren in de eerste VW garage gaan vragen achter de VI GTI. Was een opendeurdag.
Kwam daar niet verder als 5.5 procent korting op:
Golf VI GTI 5 deuren, Euro Grijs kleur, 18" velgen en de RCD510 radio.
Dit moet toch beter kunnen volgens mij...
In de toekomst nog wat andere garages aflopen...
Veel meer zulde tegenwoordig toch nimeer krijgen... heb voor mijn Golf ook lang onderhandeld en heb ook zoiets gehad. De ene garage gaat misschien iets meer geven omdat je bv al klant bent... maar de marges liggen overal ongeveer hetzelfde :p
Zeker bij VW heb ik gemerkt.
Veel meer zulde tegenwoordig toch nimeer krijgen... heb voor mijn Golf ook lang onderhandeld en heb ook zoiets gehad. De ene garage gaat misschien iets meer geven omdat je bv al klant bent... maar de marges liggen overal ongeveer hetzelfde :p
Zeker bij VW heb ik gemerkt.
hmmz hebben we bij de aankoop van onze Polo een kleine 2 jaar geleden ook voorgehad, maar uiteindelijk wel 8% gekregen...
Denk als je wat aanhoudt je dat zeker moet verkrijgen, Snip heeft het trouwens ook voor elkaar gekregen
hmmz hebben we bij de aankoop van onze Polo een kleine 2 jaar geleden ook voorgehad, maar uiteindelijk wel 8% gekregen...
Denk als je wat aanhoudt je dat zeker moet verkrijgen, Snip heeft het trouwens ook voor elkaar gekregen
Aanhouder wint
idd ik heb 10% gekregen (en de eerste keer dat ik ging!!) (hun eerste GTI VI die ze verkocht hebben)
maar familie van mij heeft dar al 2 wagens gekocht, mss dat da er ook iets met te maken heeft, maar betwijfel het
idd ik heb 10% gekregen (en de eerste keer dat ik ging!!) (hun eerste GTI VI die ze verkocht hebben)
maar familie van mij heeft dar al 2 wagens gekocht, mss dat da er ook iets met te maken heeft, maar betwijfel het
Veel hangt denk ik ook af van het totaalbedrag van de wagen é. Op nen aankoop van 30.000€ zullen ze misschien minder geven dan op ne wagen van bv 50.000€.
En idd als het hun eerste GTI VI is dan zullen ze wel blij zijn
Bij mij had in ACM ook al familie daar een A5 gekocht en dat was ook een doorslag om iets meer te krijgen
Veel hangt denk ik ook af van het totaalbedrag van de wagen é. Op nen aankoop van 30.000€ zullen ze misschien minder geven dan op ne wagen van bv 50.000€.
En idd als het hun eerste GTI VI is dan zullen ze wel blij zijn
Bij mij had in ACM ook al familie daar een A5 gekocht en dat was ook een doorslag om iets meer te krijgen
Speciaal voor Snip
Ik twijfel nog altijd tussen wit, carbon en euro grey... hmmz
ps: weet je nu al wat je gaat doen? RS GTI of een andere?
100 procent zeker de GTI. RS is een beestig machien, maar de verbruiks en onderhoudskosten liggen een stuk hoger dan bij een GTI...
Alleen nog beslissen welke kleur hehe, en normaal einde deze week hak ik de knoop door waar hij bestelt gaat worden. (moet nog antwoord krijgen van verschillende dealers over welke beste prijs inclusief overname ze me geven)
enneuh zodra je hem hebt, ritje richting limburg eh makker
Comment