Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1000 euro standaard

Mijn wagen is volgende maan 3.5 jaar oud
    Dus zal nog iets meer willen terughebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
      1000 euro standaard

Mijn wagen is volgende maan 3.5 jaar oud
      Dus zal nog iets meer willen terughebben
      haha jah logisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
        haha jah logisch
        Eigenlijk valt de levertermijn van 3 a 4 maand goed mee eh Snip...
        Sommigen hebben veel erger aan de hand, bvb de scirocco eigenaars, damn 6maand tot een jaar pffffff gek worden

Comment

Eigenlijk valt de levertermijn van 3 a 4 maand goed mee eh Snip...
          Sommigen hebben veel erger aan de hand, bvb de scirocco eigenaars, damn 6maand tot een jaar pffffff gek worden
          ja das wel waar, maar voor men eerste nieuwe wagen die ik zelf koop vind ik het lang wachten
          zit nu al op hete kolen

Comment

• Niks is vetter dan uw splinternieuwe kar te mogen gaan ophalen in de garage

Met wat rijden jullie nu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
              Niks is vetter dan uw splinternieuwe kar te mogen gaan ophalen in de garage

Peugeot 306
              gekregen van de papa toen ik 18 werd

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Goh, die hadden we nog niet gezien................of toch wel, 1 of 2 pagina's terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                    Niks is vetter dan uw splinternieuwe kar te mogen gaan ophalen in de garage

Opel Astra GTC 1.9cdti

Ervoor:
                    Citroen C2 1.6 16V VTR

Volgende: VW Golf VI GTI

Comment

• Heeft er iemand foto's van de GTI in Reflex Zilver?
                      2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                        Heeft er iemand foto's van de GTI in Reflex Zilver?
                        in augustus wel ja

Comment

• Gisteren in de eerste VW garage gaan vragen achter de VI GTI. Was een opendeurdag.

Kwam daar niet verder als 5.5 procent korting op:
                          Golf VI GTI 5 deuren, Euro Grijs kleur, 18" velgen en de RCD510 radio.
                          Dit moet toch beter kunnen volgens mij...
                          In de toekomst nog wat andere garages aflopen...

Comment

Gisteren in de eerste VW garage gaan vragen achter de VI GTI. Was een opendeurdag.

Kwam daar niet verder als 5.5 procent korting op:
                            Golf VI GTI 5 deuren, Euro Grijs kleur, 18" velgen en de RCD510 radio.
                            Dit moet toch beter kunnen volgens mij...
                            In de toekomst nog wat andere garages aflopen...
                            Veel meer zulde tegenwoordig toch nimeer krijgen... heb voor mijn Golf ook lang onderhandeld en heb ook zoiets gehad. De ene garage gaat misschien iets meer geven omdat je bv al klant bent... maar de marges liggen overal ongeveer hetzelfde :p
                            Zeker bij VW heb ik gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                              Veel meer zulde tegenwoordig toch nimeer krijgen... heb voor mijn Golf ook lang onderhandeld en heb ook zoiets gehad. De ene garage gaat misschien iets meer geven omdat je bv al klant bent... maar de marges liggen overal ongeveer hetzelfde :p
                              Zeker bij VW heb ik gemerkt.
                              hmmz hebben we bij de aankoop van onze Polo een kleine 2 jaar geleden ook voorgehad, maar uiteindelijk wel 8% gekregen...
                              Denk als je wat aanhoudt je dat zeker moet verkrijgen, Snip heeft het trouwens ook voor elkaar gekregen

Aanhouder wint

Comment

hmmz hebben we bij de aankoop van onze Polo een kleine 2 jaar geleden ook voorgehad, maar uiteindelijk wel 8% gekregen...
                                Denk als je wat aanhoudt je dat zeker moet verkrijgen, Snip heeft het trouwens ook voor elkaar gekregen

Aanhouder wint
                                idd ik heb 10% gekregen (en de eerste keer dat ik ging!!) (hun eerste GTI VI die ze verkocht hebben)
                                maar familie van mij heeft dar al 2 wagens gekocht, mss dat da er ook iets met te maken heeft, maar betwijfel het

Comment

idd ik heb 10% gekregen (en de eerste keer dat ik ging!!) (hun eerste GTI VI die ze verkocht hebben)
                                  maar familie van mij heeft dar al 2 wagens gekocht, mss dat da er ook iets met te maken heeft, maar betwijfel het
                                  Veel hangt denk ik ook af van het totaalbedrag van de wagen é. Op nen aankoop van 30.000€ zullen ze misschien minder geven dan op ne wagen van bv 50.000€.
                                  En idd als het hun eerste GTI VI is dan zullen ze wel blij zijn

Bij mij had in ACM ook al familie daar een A5 gekocht en dat was ook een doorslag om iets meer te krijgen

Comment

• Inderdaad veel hangt af van de aankoop van een wagen, maar ik merk toch dat de kortingen hoger beginnen op te lopen...

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                                    Veel hangt denk ik ook af van het totaalbedrag van de wagen é. Op nen aankoop van 30.000€ zullen ze misschien minder geven dan op ne wagen van bv 50.000€.
                                    En idd als het hun eerste GTI VI is dan zullen ze wel blij zijn

Bij mij had in ACM ook al familie daar een A5 gekocht en dat was ook een doorslag om iets meer te krijgen
                                    Speciaal voor Snip

Ik twijfel nog altijd tussen wit, carbon en euro grey... hmmz
                                    Last edited by ; 06/06/2009, 23:40.

Comment

Inderdaad veel hangt af van de aankoop van een wagen, maar ik merk toch dat de kortingen hoger beginnen op te lopen...

Speciaal voor Snip

Ik twijfel nog altijd tussen wit, carbon en euro grey... hmmz

Dankje kurt!!
                                      zal hem wel is komen tonen!

ps: weet je nu al wat je gaat doen? RS GTI of een andere?
                                      Last edited by ; 07/06/2009, 01:41.

Comment

Dankje kurt!!
                                        zal hem wel is komen tonen!

ps: weet je nu al wat je gaat doen? RS GTI of een andere?
                                        100 procent zeker de GTI. RS is een beestig machien, maar de verbruiks en onderhoudskosten liggen een stuk hoger dan bij een GTI...

Alleen nog beslissen welke kleur hehe, en normaal einde deze week hak ik de knoop door waar hij bestelt gaat worden. (moet nog antwoord krijgen van verschillende dealers over welke beste prijs inclusief overname ze me geven)

enneuh zodra je hem hebt, ritje richting limburg eh makker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                          vrijdag testrit met de nieuwe gti en de scirocco...is vergelijken die 2
                                          En wat zijn je ervaringen???

Comment

Working...
                                          X