Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenIk zit met dezelfde twijfels.. 'k vraag me ook af of je die DSG niet beu geraakt?
Ik heb met beide in de V reeks gereden, en de DSG schakelde inderdaad super strak en snel... en toch miste ik een beetje het gevoel van de manuele bak...
Kan ook int kopke zitten maar toch...
Als je het anders bekijkt: voor de meerprijs van de DSG kan er ipv de RCD-510 een RNS-510 komen in combi met de manuele bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenHeb er net een poll over gemaakt in de " die of dat " sectie
Ik heb met beide in de V reeks gereden, en de DSG schakelde inderdaad super strak en snel... en toch miste ik een beetje het gevoel van de manuele bak...
Kan ook int kopke zitten maar toch...
Als je het anders bekijkt: voor de meerprijs van de DSG kan er ipv de RCD-510 een RNS-510 komen in combi met de manuele bak
wil toch rap men 1500 km hebben dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenzal u desnoods eens het geluid laten horen als ik men auto heb
wil toch rap men 1500 km hebben dusja:p hehe
Zo ne voiture moet ge km's mee maken
Des te vlugger is hij gerodeerd, en des te vlugger kan je gaan scheuren :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenDaar hou ik je aan Snip:p hehe
Zo ne voiture moet ge km's mee maken
Des te vlugger is hij gerodeerd, en des te vlugger kan je gaan scheuren :p
ik ga zelf speciaal naar de ardennen rijdenhihi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenIk zit met dezelfde twijfels.. 'k vraag me ook af of je die DSG niet beu geraakt?
In combinatie met de peddels krijg toch nog een beetje het manuele gevoel.. Natuurlijk niet volledig hetzelfde!
Ook het controle gevoel is zeker wel hoor! Als ik plots paar versnellingen lager wil doe ik dit direct met de peddels. Hij verspringt dan automatisch zonder ik aan de stick moet komen.
vraag anders is een testrit met DSG!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenzal u desnoods eens het geluid laten horen als ik men auto heb
wil toch rap men 1500 km hebben dusja
"Roderen" moet niet, gewoon warmrijden en planken.
Het is bovendien beter voor je kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzalig gedaan die remschijf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenoei waarom hettekentje?
Was hij niet mooi?
grtz
ieder zijn goesting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten"Roderen" moet niet, gewoon warmrijden en planken.
Het is bovendien beter voor je kar.
er is een reden waarom ze het zeggen denk ik zo.
zal het wellicht toch niet kunnen 1500 km "traag" rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenmaar het is wel aan te raden toch?
er is een reden waarom ze het zeggen denk ik zo.
zal het wellicht toch niet kunnen 1500 km "traag" rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenje moet niet traag rijden alleen niet te hoog in de toeren gaan
moest ik mij er nu is niks van aantrekken, wat kunnen de gevolgen zijn eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik trek nogal graag snel op en zit dan ook vaak in hoge toeren
moest ik mij er nu is niks van aantrekken, wat kunnen de gevolgen zijn eigenlijk?
Wat je best kan doen is de motor warm rijden (olie op temperatuur) en dan heel variabel rijden... Toerentallen gebruiken in niet te lange tijdspanne, de motor lekker levendig maken
Na het rijden, 30 tal seconden laten nadraaien totdat alles lekker afgekoeld is...
En dat warm rijden kan je best ALTIJD doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenvrijdag testrit met de nieuwe gti en de scirocco...is vergelijken die 2
Waar ga je testrijden met beiden?
grtz
Comment
Comment