Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k heb zo'n 25tal verschillende golf VI gti's gezien op het Gti-treffen met xenonkoplampen... kweet niet waarom ze in België zo'n uitleg geven...

http://www.vagplus.org/event.php?id=1 => foto 29 zie je er één met xenons..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
      'k heb zo'n 25tal verschillende golf VI gti's gezien op het Gti-treffen met xenonkoplampen... kweet niet waarom ze in België zo'n uitleg geven...

is door de Belgische leverancier...
      de golfs worden in belgie gemaakt (dacht ik), vandaar...

PS: foto 23 is men favo rijmiddel
      Last edited by ; 13/06/2009, 17:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
        is door de Belgische leverancier...
        de golfs worden in belgie gemaakt (dacht ik), vandaar...

In Belgie worden geen golfkes meer gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
          In Belgie worden geen golfkes meer gemaakt.
          dan ist idd raar :p
          mja pech zeker, ga er nu nie van blijten ofzo ze

Comment

• Nee inderdaad zo denk ik er ook over...

Enneuh foto 29 is zoals mijne eruit gaat zien
            En foto 23, krijg je die erbij ???

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
            dan ist idd raar :p
            mja pech zeker, ga er nu nie van blijten ofzo ze
            Last edited by ; 13/06/2009, 17:59.

Comment

de normale stand is al een sopt instelling, en 90% van de rijders zal niet eens het verschil voelen / nodig hebben..
              De verschillen zijn echt minimaal
              OK. Volgens de boekjes zijn de verschillen van de verschillende instellingen van dat systeem redelijk goed voelbaar.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                'k heb zo'n 25tal verschillende golf VI gti's gezien op het Gti-treffen met xenonkoplampen... kweet niet waarom ze in België zo'n uitleg geven...

Die zwarte is af. 18", xenon, vijf deuren (zou ik nemen uit praktische overwegingen: vereiste die mijn madam stelt ).
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Neem jij de witte. Ik neem de "zwarte".
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ook een mooie
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Veel te opvallend imo.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Veel te opvallend imo.
                        Met een GTI moet je opvallen anders moet je maar een tfsi highline kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                          Met een GTI moet je opvallen anders moet je maar een tfsi highline kopen.
                          Gewoon een grijze of een zwarte is goed genoeg. De logo's mogen er op blijven hangen, maar ik zou hem zeker niet speciaal laten spuiten of uitrusten met spoilers e.d.m.
                          En die redenering geldt voor alle wagens imo.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Volgens mij is foto 29 de nieuwe carbon kleur
                            En inderdaad 5 deuren was ook de vereiste van vriendin...

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Die zwarte is af. 18", xenon, vijf deuren (zou ik nemen uit praktische overwegingen: vereiste die mijn madam stelt ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              OK. Volgens de boekjes zijn de verschillen van de verschillende instellingen van dat systeem redelijk goed voelbaar.
                              volgens veel tests die ik heb gelezen en gezien (zal wellicht 95% van het internet zijn) is het maar een nutteloos optietje, wie zoveel wilt betalen voor iets wat je haast niet merkt, hun keuze als ze geld genoeg hebben toch
                              geef maar een beetje aan ons dan ook zouk zo zegge

enne kurtje, die nr 23 is van mij! gij hebt uw vrouwtje!

Comment

• hehe ge hebt gelijk snip

En over die DCC ook

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                volgens veel tests die ik heb gelezen en gezien (zal wellicht 95% van het internet zijn) is het maar een nutteloos optietje, wie zoveel wilt betalen voor iets wat je haast niet merkt, hun keuze als ze geld genoeg hebben toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                  hehe ge hebt gelijk snip

En over die DCC ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                    Ook interesse in den GTI?

In feite wel interesse, maar gezien mijne leeftijd ('k nader al de 40), heb ik besloten om het ietsjes anoniemer aan te pakken:

Ik heb gekozen voor de 1.4 TSI 160 Pk DSG (heb er mee gereden, rijdt echt wel lekker hoor ("GTI light")) ... met alle mogelijke pakketten erop (5-deurs, deepblack, Highline, Pack City, Pack Sport Vancouver, open dak, DSG, Pack Cool & Sound RNS 510 en nen trekhaak voor mijn fietsen) en met mijn korting eraf zit ik aan een goeie 25.000 euro. Nu nog de bestelbon tekenen
                                    Last edited by ; 07/09/2009, 17:43.

Comment

• Mooie aankoop Vesken!!! Proficiat!

Nu het gekke is dat ik gisteren mijne besteld heb, en op leverbon staat levering September.
                                      En jij zou tot half oktober moeten wachten

Waar zou dit verschil liggen? Ik weet dat de levering van de 1.4 motoren langer is door de grote vraag, maar meer als een maand?

Oorspronkelijk geplaatst door Vesken Bekijk Berichten
                                      In feite wel interesse, maar gezien mijne leeftijd ('k nader al de 40), heb ik besloten om het ietsjes anoniemer aan te pakken:

Ik heb gekozen voor de 1.4 TSI 160 Pk DSG (heb er mee gereden, rijdt echt wel lekker hoor ("GTI light")) ... met alle mogelijke pakketten erop (5-deurs, United Grijs, Highline, Pack City, Pack Sport Vancouver, open dak, DSG, Pack Cool & Sound RNS 510 en nen trekhaak voor mijn fietsen) en met mijn korting eraf zit ik aan een goeie 25.000 euro. Deze auto is zijn geld meer dan waard denk ik. ... Wordt half oktober geleverd.

Comment

• Misschien een vraag voor de techneuten onder ons:

De 2.0 TSI motor is deze aangedreven door een distributieriem, of dmv een ketting?
                                        Daar ik op een engels forum gelezen heb dat de eerste 2.0tfsi motoren dmv een riem aangedreven werden, en de nieuwere 2.0 TSI motoren dmv een ketting....

Maar klopt dit??

Comment

Voor haar vriendinnen kan je hier terecht

Comment

Working...
                                          X