Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Niemand van de Golf V eigenaars die hier misschien een antwoord op heeft op beide vragen?
    Als ik me niet vergis is het 2de pakket hetzelfde dan het eerste juist dat de spiegels inklapbaar zijn. Voor zover ik weet gaan de spiegels niet automatisch dicht bij vergrendeling van de auto.

De rechtse spiegel klikt altijd naar beneden in achteruit dacht ik.

Comment

• Ja ik zou de optie wel overwegen indien de spiegels automatisch dichtklappen wanneer je het contact afzet. Anders is het maar wat nutteloos eigenlijk...

Het eerste pakket is trouwens standaard op de GTI

Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
      Als ik me niet vergis is het 2de pakket hetzelfde dan het eerste juist dat de spiegels inklapbaar zijn. Voor zover ik weet gaan de spiegels niet automatisch dicht bij vergrendeling van de auto.

De rechtse spiegel klikt altijd naar beneden in achteruit dacht ik.

Comment

Ja ik zou de optie wel overwegen indien de spiegels automatisch dichtklappen wanneer je het contact afzet. Anders is het maar wat nutteloos eigenlijk...

Het eerste pakket is trouwens standaard op de GTI
        zou je dat niet kunnen laten instellen door de dealer via de software?
        Lijkt me dat zoiets wel tot de mogelijkheden zal behoren...

Comment

• VAG-COM zal wel wat kunnen helpen zeker ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            VAG-COM zal wel wat kunnen helpen zeker ..

Bij de huidige Golf 5 (GTi) niet, daar klappen de spiegels ook in na het drukken of omzetten van het knopje

Comment

• Kan je dat echt niet instellen met VAG-COM? Lijkt me vreemd. Maar kan best, geen idee.

Comment

• Ik weet het van mijn broer, die welliswaar een Opel Insignia heeft met electrisch inklapbare spiegels, dat dit alleen mogelijk is dmv het knopje...
                Hij veronderstelde ook dat dit via het contact ging... echter moest je dan nog een ander optiepakket nemen met een meervoudig verstelbare zetel... Waar is de logica

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Kan je dat echt niet instellen met VAG-COM? Lijkt me vreemd. Maar kan best, geen idee.

Comment

• Ja maja, bij Opel hebben ze VAG-COM niet hé Als je ziet wat je allemaal kan laten aanpassen, dan moet dat ook wel lukken. Ik ga binnenkort bij iemand langs die wat aanpassing zal doen. Zoals de radio die op mute gaat als ik de auto in achteruit zet (hoor ik de sensoren beter), coming home leaving home die niet zo vreemd doet, .. je kan er veel mee ze

Comment

• Bij opel werkt dit met de Tech 2 ...

Kan je ook ontzettend veel mee aanpassen, maar dit ging duidelijk niet omdat er een bepaald geheugen in de wagen ontbreekt (vriend van me werkt bij Opel)

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Ja maja, bij Opel hebben ze VAG-COM niet hé Als je ziet wat je allemaal kan laten aanpassen, dan moet dat ook wel lukken. Ik ga binnenkort bij iemand langs die wat aanpassing zal doen. Zoals de radio die op mute gaat als ik de auto in achteruit zet (hoor ik de sensoren beter), coming home leaving home die niet zo vreemd doet, .. je kan er veel mee ze

Comment

• Dat kan ik bevestigen. Bij onze golf hier thuis ontbreekt er een bepaalde module waardoor ik allemaal die snufjes zoals coming home & leaving home functies niet kan aanzetten.
                      Echt wel stom

Comment

• Ja, en het is echt stom als je de wagen hebt gekregen en de opties die je dacht dat er op zaten, er niet op zitten. Zelfs de verkopers kan je moeilijk vertrouwen bij een nieuwe wagen.
                        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Inderdaad broer, ik denk dat het gewoon komt omdat de insignia heel nieuw was...
                          Ze hadden er nog niet veel binnen gekregen, en zeker al niet zo full option zoals jij hem hebt...

De Golf V GTI komt qua uitrusting overeen met de VI... Dus alle dingen die ik practisch wil zitten er standaard op. Automatisch lichten / ruitewisser, cruise control, alarm, ...

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                          Ja, en het is echt stom als je de wagen hebt gekregen en de opties die je dacht dat er op zaten, er niet op zitten. Zelfs de verkopers kan je moeilijk vertrouwen bij een nieuwe wagen.

Comment

Vraagje: Licht en zichtmodule die standaard op de GTI zit, dit zijn toch de automatisch ruitewissers, automatische lichten, binnenspiegel met automatisch dag/nacht stand enz... ?

Want je hebt nog een optie zicht en licht module op de gti, met electrisch inklapbare spiegels... Deze optie, klikken deze spiegels alleen naar binnen als je een knopje indrukt of ook bvb bij het afzetten van de wagen?

grtz
                            enkel als je aan een knopje draait. Bij de V is dat amper de moeite, de spiegels klappen niet volledig in. Het meest nuttige is nog de kantelfunctie van de rechterbuitenspigel bij achteruit inparkeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten
                              Dat kan ik bevestigen. Bij onze golf hier thuis ontbreekt er een bepaalde module waardoor ik allemaal die snufjes zoals coming home & leaving home functies niet kan aanzetten.
                              Echt wel stom
                              Dat is omdat je niet de geavanceerde boordcomputer hebt en dus kan je dat niet via de boordcomputer instellen. Maar al die functies zijn wel degelijk beschikbaar dus aan te passen via vagcom.

De GTI heeft standaard de uitgebreide BC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                Dat is omdat je niet de geavanceerde boordcomputer hebt en dus kan je dat niet via de boordcomputer instellen. Maar al die functies zijn wel degelijk beschikbaar dus aan te passen via vagcom.

Dus bij de BC+ kan je dat zonder VAGCOM doen?
                                Of begrijp ik je verkeerd?

Comment

Eventjes vermelden, het gaat hier om een golf 4. En ik heb idd geen geavanceerde boordcomputer, maar als ik dan vb. de coming home functie wil aanzetten via vag-com, dan moet ik naar kanaal 09 gaan, & ik geraak niet in die controller...

Dus daaruit besluit ik dat die controller niet aanwezig is in mijn wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                    Dus bij de BC+ kan je dat zonder VAGCOM doen?
                                    Of begrijp ik je verkeerd?
                                    inderdaad, gewoon in de setup kan je dat aanpassen.

Comment

inderdaad, gewoon in de setup kan je dat aanpassen.
                                      Ok, ook wel een beetje vreemd van VW...

Comment

• Ik heb zelf ook op mijn Golf VI Highline versie die module van inklapbare spiegels en heb ook de BC+ die standaard op een highline zit, maar ik ben nog nergens iets tegengekomen ivm het aanpassen van die spiegels hoor. Indien iemand dit wel gevonden heeft graag een seintje want dat knopke gaat anders snel versleten zijn bij mij aangezien ik elke dag minstens 2 maal da knopke al moet gebruiken
                                        Automatisch zou dus wonderen doen...

Comment

• heeft de gti nu eigenlijk standaard xenon, want kan het nergens in optielijsten vinden...

Comment

Working...
                                          X