Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Nope nooit gehoord... Standaard klinkt het al heel goed, dus denk dat die dynaudio zeker goed klinkt...

Heb vroeger wel serieuze setups van dynaudio gehoord, in combinatie met die grote tweeter van hun. En dat was het een en ander
    dynaudio was een van de beste in instalaties dacht ik.
    Zullen het wel horen zeker
    Ga jij het erbij nemen? anders kunnen we vergelijken

Comment

• Nope ben mijn tijd van boenk boenk voorbij

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
      dynaudio was een van de beste in instalaties dacht ik.
      Zullen het wel horen zeker
      Ga jij het erbij nemen? anders kunnen we vergelijken

Comment

Nope ben mijn tijd van boenk boenk voorbij
        ik nie hihi

Comment

• hehe jong en vurig...

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
          ik nie hihi

Comment

hehe jong en vurig...
            mijnen 306 is volledig standaard
            enkel de muziek instalatie nie
            boenken moet hem doen!
            alles tunen is nie zo mijn ding, allee wel om te zien, maar voor zelf mee te rijden, no thx, ik rij die bumpers wellicht in no time kapot

Comment

Lijkt me ook straf dat ze daarom deraf gehaalt zijn geweest...
              Xenon heeft zo zijn voordelen, maar het is inderdaad niet goedkoop...

Was het erop mogelijk, had ik het morgen ook erbij besteld

Xenon is verkrijgbaar op de Golf GTI. Een verkoper die dit ontkent maakt u iets wijs. Kost in DE 1300€, zal hier dan ong. 1400 zijn. Het zal eerder een probleem zijn met de toeleverancier die niet genoeg exemplaren kan maken. Zelfde verhaal met de Scirocco, eerst te krijgen en door de enorme vraag dik 6 maanden leveringstijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Xenon is verkrijgbaar op de Golf GTI. Een verkoper die dit ontkent maakt u iets wijs. Kost in DE 1300€, zal hier dan ong. 1400 zijn. Het zal eerder een probleem zijn met de toeleverancier die niet genoeg exemplaren kan maken. Zelfde verhaal met de Scirocco, eerst te krijgen en door de enorme vraag dik 6 maanden leveringstijd.
                ze maken u niks wijs, verkopers zouden het maar al te graag verkopen...
                Maar ze liegen niet als het niet te verkrijgen is in belgie.
                Waarom? Zou ik wel is willen vragen aan de leverancier of een topman van Volkswagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                  ze maken u niks wijs, verkopers zouden het maar al te graag verkopen...
                  Maar ze liegen niet als het niet te verkrijgen is in belgie.
                  Waarom? Zou ik wel is willen vragen aan de leverancier of een topman van Volkswagen..
                  bij ACM hebben ze me begin deze maand gezegd dat de levertermijn voor een GTI mét Xenon 5 maand bedraagt. dus levering eind oktober/begin november
                  2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                    bij ACM hebben ze me begin deze maand gezegd dat de levertermijn voor een GTI mét Xenon 5 maand bedraagt. dus levering eind oktober/begin november
                    Dat is de gewone levertijd van de GTI momenteel zonder Xenon ook...

Comment

• voor een gewone golf is het al 3.5 a 4 maanden heb ik gehoord...

Comment

• Yep inderdaad, is even lang als de GTI ongeveer.
                        Vrijdag in de garage was de leverdatum begin oktober...
                        Veel ligt er ook aan welke opties je aankruist volgens mij...

Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                        voor een gewone golf is het al 3.5 a 4 maanden heb ik gehoord...

Comment

• Voila de kogel is door de kerk

Wagen deze voormiddag besteld!!!
                          Levertermijn staat momenteel nog september, maar ik moet de dealer even contacteren binnen een klein maandje om de exacte leverdatum te verkrijgen!

Nu kan het lange wachten beginnen

grtz

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                          Yep inderdaad, is even lang als de GTI ongeveer.
                          Vrijdag in de garage was de leverdatum begin oktober...
                          Veel ligt er ook aan welke opties je aankruist volgens mij...

Comment

Voila de kogel is door de kerk

Wagen deze voormiddag besteld!!!
                            Levertermijn staat momenteel nog september, maar ik moet de dealer even contacteren binnen een klein maandje om de exacte leverdatum te verkrijgen!

Nu kan het lange wachten beginnen

grtz
                            Proficiat!

Zalig ding. Ik wil die zeker eens gaan testen, maar ga het nu nog niet doen, aangezien ik de eerste maanden toch nog niets ga kopen (onzekere werksituatie, vandaar).
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dank je wel...

Stond er versteld van, tijdens deze voormiddag zijn daar 4 wagens verkocht geweest...
                              En dat tijdens de zogezegde crisis

Was wel de 1ste GTI in die garage

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Proficiat!

Zalig ding. Ik wil die zeker eens gaan testen, maar ga het nu nog niet doen, aangezien ik de eerste maanden toch nog niets ga kopen (onzekere werksituatie, vandaar).

Comment

Dank je wel...

Stond er versteld van, tijdens deze voormiddag zijn daar 4 wagens verkocht geweest...
                                En dat tijdens de zogezegde crisis

Was wel de 1ste GTI in die garage
                                In Top Gear Magazine noemden ze de nieuwe GTI de poor man's Porsche. Alleen die aanduiding al.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inderdaad, ik had daarstraks bij de dagbladhandelaar een nieuw boekje vast (nederlandstalig) en daar stond een test in tussen de GTI, ford focus ST en de Astra OPC...

Daar kwam de GTI duidelijk als beste uit...

In Top Gear Magazine noemden ze de nieuwe GTI de poor man's Porsche. Alleen die aanduiding al.

Comment

Inderdaad, ik had daarstraks bij de dagbladhandelaar een nieuw boekje vast (nederlandstalig) en daar stond een test in tussen de GTI, ford focus ST en de Astra OPC...

Daar kwam de GTI duidelijk als beste uit...
                                    Kan ik wel geloven.

Net eens een GTI geconfigureerd: meer dan 34.500 €. Hij is precies wel iets duurder dan de vorige GTI, nee?

Gekozen opties: trekhaak, 18", bandenspanningscontrole, Dynamic Chassis Control, Mobile Device Interface, radio-CD met Dynaudio, DSG en zwart metaalkleur.
                                    Best dat er nog geen afbeelding in de configurator zit. Zou zo'n ding echt wel zien zitten.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• DCC is echt niet nodig op de GTI... Standaard staat hij perfect afgesteld volgens de testen

ps. duitse site staan wel afbeeldingen

Kan ik wel geloven.

Net eens een GTI geconfigureerd: meer dan 34.500 €. Hij is precies wel iets duurder dan de vorige GTI, nee?

Gekozen opties: trekhaak, 18", bandenspanningscontrole, Dynamic Chassis Control, Mobile Device Interface, radio-CD met Dynaudio, DSG en zwart metaalkleur.
                                      Best dat er nog geen afbeelding in de configurator zit. Zou zo'n ding echt wel zien zitten.

Comment

DCC is echt niet nodig op de GTI... Standaard staat hij perfect afgesteld volgens de testen

ps. duitse site staan wel afbeeldingen
                                        Welke "stand" is dan de "standaardstand"? Sport of Normal?
                                        Of m.a.w. welke standen komen erbij als je die optie aanvinkt? Twee meer comfortabele standen of één extra sportieve en een meer comfortabele?
                                        Maar idd, je moet de wagen testen om te weten te komen of die optie wel nodig is.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Welke "stand" is dan de "standaardstand"? Sport of Normal?
                                          Of m.a.w. welke standen komen erbij als je die optie aanvinkt? Twee meer comfortabele standen of één extra sportieve en een meer comfortabele?
                                          Maar idd, je moet de wagen testen om te weten te komen of die optie wel nodig is.
                                          de normale stand is al een sopt instelling, en 90% van de rijders zal niet eens het verschil voelen / nodig hebben..
                                          De verschillen zijn echt minimaal

Comment

Working...
                                          X