Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan ik bevestigen, nu bestellen is levering half oktober

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
    augustus heb ik hem!
    normaal ist rond 3-4 maand momenteel
    veel te lang naar mijn goesting

Comment

• Valt goed mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        Kan ik bevestigen, nu bestellen is levering half oktober
        Zo lang...
        En, hoeveel korting heb je nu gekregen?
        Mvg

Comment

• Nog niets
          Nee ik moet nog bestellen, dat zal waarschijnlijk (hopelijk als het mogelijk is) dit weekend zijn
          Kortingen zijn van 5.5% tot 7.5% ...

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
          Zo lang...
          En, hoeveel korting heb je nu gekregen?
          Mvg

Comment

• Vraagje: Licht en zichtmodule die standaard op de GTI zit, dit zijn toch de automatisch ruitewissers, automatische lichten, binnenspiegel met automatisch dag/nacht stand enz... ?

Want je hebt nog een optie zicht en licht module op de gti, met electrisch inklapbare spiegels... Deze optie, klikken deze spiegels alleen naar binnen als je een knopje indrukt of ook bvb bij het afzetten van de wagen?

grtz

Comment

Vraagje: Licht en zichtmodule die standaard op de GTI zit, dit zijn toch de automatisch ruitewissers, automatische lichten, binnenspiegel met automatisch dag/nacht stand enz... ?

Want je hebt nog een optie zicht en licht module op de gti, met electrisch inklapbare spiegels... Deze optie, klikken deze spiegels alleen naar binnen als je een knopje indrukt of ook bvb bij het afzetten van de wagen?

grtz
              geen flauw idee, maar de verkoopster zei mij dat die optie enkel de elektisch inklapbare spiegels is, al de rest zit er "standaard" op

Comment

Nog niets
                Nee ik moet nog bestellen, dat zal waarschijnlijk (hopelijk als het mogelijk is) dit weekend zijn
                Kortingen zijn van 5.5% tot 7.5% ...
                En dat voor zo'n "benzineslurpend" spel in crisistijden. Is de GTI dan zo gegeerd?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• 7.3l.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                    7.3l.....
                    haha yea right! ik verbruik al 8,5l met men 1.4TSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      En dat voor zo'n "benzineslurpend" spel in crisistijden. Is de GTI dan zo gegeerd?
                      benzineslurpent? wat dan van de rs? alleen op dit forum zijn er al 4 of meer eigenaars

Comment

• ik ben met de gti gaan rijden en wanneer ik me hield aan de legale snelheden verbruikte ik 8.1l

Comment

ik ben met de gti gaan rijden en wanneer ik me hield aan de legale snelheden verbruikte ik 8.1l
                          Jep, ik had 7,3 aan woon-werk rijstijl over 50 km en 8.9 overall (300 km) met de 2.0 TSI in een Scirocco
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja eigenlijk raar dat deze zo gegeerd is in deze tijden, 8 a 9 liter bij gewone rijstijl, wat als je de peekaatjes gebruikt? Prijs per liter is dan ook nog eens een pak hoger dan van een diesel....
                            Pas op, die gti zal wel een dikke funbak zijn, maar als je ziet dat er al diesels zijn rond dezelfde prijsklasse die bijna even goed presteren en dan maar rond de 5 liter verbruiken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                              Ja eigenlijk raar dat deze zo gegeerd is in deze tijden, 8 a 9 liter bij gewone rijstijl, wat als je de peekaatjes gebruikt? Prijs per liter is dan ook nog eens een pak hoger dan van een diesel....
                              Pas op, die gti zal wel een dikke funbak zijn, maar als je ziet dat er al diesels zijn rond dezelfde prijsklasse die bijna even goed presteren en dan maar rond de 5 liter verbruiken....
                              diesel is en blijft en diesel...

Comment

• Mannekes, "benzineslurpend" stond tss aanhalingstekens.

Ik bedoel maar dat diesels een stuk zuiniger zijn en dat dat de brandstof zelf ook nog eens ene stuk goedkoper is. Voor veel mensen is dat wel degelijk een argument.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik blijf erbij, een diesel mag nog even snel zijn, het plezier van een benzine ga je nooit halen met een diesel

Comment

ik blijf erbij, een diesel mag nog even snel zijn, het plezier van een benzine ga je nooit halen met een diesel
                                    Tuurlijk, maar tegenover een gewone Golf is de GTI niet echt een rationele keuze. Onder de hot hatches natuurlijk weer wel, maar dat zijn geen massaproducten.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik neem er het tanken bij ze vindk geen enkel probleem
                                      liever genieten en veel naft opdoen dan mij vervelen in de wagen
                                      en men huidige wagen verbruikt ook veel naar mijn rijstijl dus
                                      60Litertank op in 500-600 km ^^
                                      en is maar een peugeot 306ke!!

Comment

• Niemand van de Golf V eigenaars die hier misschien een antwoord op heeft op beide vragen?

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                        Vraagje: Licht en zichtmodule die standaard op de GTI zit, dit zijn toch de automatisch ruitewissers, automatische lichten, binnenspiegel met automatisch dag/nacht stand enz... ?

grtz

Comment

• Inderdaad om dezer dagen voor een Hot Hatch te kiezen is helemaal niet rationeel.
                                          Echter ik zit redelijk veel in de wagen (60km dagelijks) en ik heb altijd al zo een hot hatch willen hebben. Nu het meerverbruik moet ik er maar bijnemen, al zal dit nog wel meevallen. Van die 60km is er dagelijks een 45 autostrade...

Van mensen gehoord die met de V rijden, als je je aan de snelheden houdt is 8 liter perfect mogelijk, zelfs naar een 6.5 a 7 liter op autostrade ...
                                          MAAR als je begint sprintjes te trekken, gaat dit natuurlijk naar een gemiddelde van 10 liter...

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Tuurlijk, maar tegenover een gewone Golf is de GTI niet echt een rationele keuze. Onder de hot hatches natuurlijk weer wel, maar dat zijn geen massaproducten.

Comment

Working...
                                          X