Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net terug van de dealer
productieweek: 28
levering week: 30
1 probleem, ze zijn week 31 en 32 in verlof, dus hoop dat hij vroeger of op tijd is.
Anders nog 2 weken extra wachten
Net terug van de dealer
productieweek: 28
levering week: 30
1 probleem, ze zijn week 31 en 32 in verlof, dus hoop dat hij vroeger of op tijd is.
Anders nog 2 weken extra wachten
Proficiat Snip
Ja maar je hebt nog een marge van een 2 tal weken eer ze op verlof gaan he...
En die 2 weken gaan ook wel voorbij hoor, zo troost ik mezelf ook
als ik jouw berekening toepas, dan zit mijne +- week 39 levering
Einde september zoals de garage zei...
Nu binnen 2 weken ga ik zowiezo ook eens langs voor de juiste productieweek...
Ja maar je hebt nog een marge van een 2 tal weken eer ze op verlof gaan he...
En die 2 weken gaan ook wel voorbij hoor, zo troost ik mezelf ook
als ik jouw berekening toepas, dan zit mijne +- week 39 levering
Einde september zoals de garage zei...
Nu binnen 2 weken ga ik zowiezo ook eens langs voor de juiste productieweek...
hoop eigenlijk stiekem dat het zoals bij golf5gti zal zijn, en binnen 2 weken er al staat!
Maar ik mag niet teveel hopen
Nog 4 weekjes
zullen lange weken zijn vrees ik
hoop eigenlijk stiekem dat het zoals bij golf5gti zal zijn, en binnen 2 weken er al staat!
Maar ik mag niet teveel hopen
Nog 4 weekjes
zullen lange weken zijn vrees ik
hehe idd dan verschiet je wel serieus als je zo gaat vragen wanneer de productieweek is, en het antwoord is : Mijnheer hij staat hier al sinds begin deze week
Straks volledig verslag van Golf5GTI zijn nieuwe GTI VI
hehe idd dan verschiet je wel serieus als je zo gaat vragen wanneer de productieweek is, en het antwoord is : Mijnheer hij staat hier al sinds begin deze week
Straks volledig verslag van Golf5GTI zijn nieuwe GTI VI
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Niet dat ik het goed keur, integendeel, maar het is dus wel al mogelijk
Dan nog gezwegen over de restwaarde van een omgebouwde golf (op lange termijn) ...
knopje induwen en langs een rij rijden voor file te parken, zodra de auto een opening 'ziet' die groot genoeg is, geeft hij een signaal. Stoppen, stuur los laten en achteruit rijden.
dus alleen zelf gas geven
en rood is inderdaad zeer mooi, denk alleen op langere termijn dat ik het beu zou worden...
Comment