Oorspronkelijk geplaatst door Trendax
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
-
Proficiat SnipOorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenNet terug van de dealer
productieweek: 28
levering week: 30
1 probleem, ze zijn week 31 en 32 in verlof, dus hoop dat hij vroeger of op tijd is.
Anders nog 2 weken extra wachten

Ja maar je hebt nog een marge van een 2 tal weken eer ze op verlof gaan he...
En die 2 weken gaan ook wel voorbij hoor, zo troost ik mezelf ook
als ik jouw berekening toepas, dan zit mijne +- week 39 levering
Einde september zoals de garage zei...
Nu binnen 2 weken ga ik zowiezo ook eens langs voor de juiste productieweek...
Comment
-
hoop eigenlijk stiekem dat het zoals bij golf5gti zal zijn, en binnen 2 weken er al staat!Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenProficiat Snip
Ja maar je hebt nog een marge van een 2 tal weken eer ze op verlof gaan he...
En die 2 weken gaan ook wel voorbij hoor, zo troost ik mezelf ook
als ik jouw berekening toepas, dan zit mijne +- week 39 levering
Einde september zoals de garage zei...
Nu binnen 2 weken ga ik zowiezo ook eens langs voor de juiste productieweek...
Maar ik mag niet teveel hopen
Nog 4 weekjes
zullen lange weken zijn vrees ik
Comment
-
Ja lijkt me een serieus leuke surpriseOorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhoop eigenlijk stiekem dat het zoals bij golf5gti zal zijn, en binnen 2 weken er al staat!
Maar ik mag niet teveel hopen
Nog 4 weekjes
zullen lange weken zijn vrees ik

Hij mag leuk zijne afhalen vandaag.... hmmmmmmmz
Comment
-
jammer dat hij er nie stond iddOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenJa lijkt me een serieus leuke surprise
Hij mag leuk zijne afhalen vandaag.... hmmmmmmmz
Comment
-
hehe idd dan verschiet je wel serieus als je zo gaat vragen wanneer de productieweek is, en het antwoord is : Mijnheer hij staat hier al sinds begin deze weekOorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenjammer dat hij er nie stond idd

Straks volledig verslag van Golf5GTI zijn nieuwe GTI VI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenhehe idd dan verschiet je wel serieus als je zo gaat vragen wanneer de productieweek is, en het antwoord is : Mijnheer hij staat hier al sinds begin deze week
Straks volledig verslag van Golf5GTI zijn nieuwe GTI VI
Comment
-
golf5gti heeft zijne bak lees ik net op een ander forum, helemaal geweldig zijn zijn woordenOorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten

Comment
-
pm is linkjeOorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtengolf5gti heeft zijne bak lees ik net op een ander forum, helemaal geweldig zijn zijn woorden

Comment
-
-
-
Volledige ombouw Golf V naar Golf VI Gti met vele originele stukken.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Niet dat ik het goed keur, integendeel, maar het is dus wel al mogelijk
Dan nog gezwegen over de restwaarde van een omgebouwde golf (op lange termijn) ...
(Mss wel al oud nieuws, staat al 3 weken on-line)
Grtz.
Nick
Comment
-
nen rode besteld ofzo? :pOorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
int begin vind ik het idd mooi, maar op lange termijn nie.
maja is allemaal persoonlijk e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
idd de GOLF MK1 blijft de uber golf en dat zal nooit veranderen,oei gij hebt het zeker over die mk6
( kwestie van kleurke )
geef mij maar den MK1 int zwart of ROOD !!!!!
Comment
-
knopje induwen en langs een rij rijden voor file te parken, zodra de auto een opening 'ziet' die groot genoeg is, geeft hij een signaal. Stoppen, stuur los laten en achteruit rijden.Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhoe werkt die auto parkeer dinge eigenlijk?
dus alleen zelf gas geven
en rood is inderdaad zeer mooi, denk alleen op langere termijn dat ik het beu zou worden...
Comment

Comment