Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerste tank leeg na 680 KM...
    gemiddeld verbruik 8.2
    en dan zeggen dat ik optrek tot 4, soms 5000 toeren als de motor warm staat =/

beat that kurt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
      idd hij gaat echt hard :p
      daarnet zo een jong gastje naast me met een A4 break, die dacht ff te snel te zijn voor mij :p
      liet hem zo tot 50km/u voorsprong (ongeveer 2 auto's) en dan hebk is opgetrokken :p hem zat met zen mond open tot op de grond
      mwhahaha in your face noem ek da

nuja door de regen is de achterkant enorm vuil
      en morgen nog slechter weer dusja zal hem maar nog nie kuisen.
      inmiddels al 570km op de teller, en moet zeggen, geluid van de motor wordt echt beter :p
      vooral als je zo de eco schakel versnelling volgt (da nr rechts boven)
      da raad u bvb aan om een lang stuk van 70 in 6de versnelling te nemen. en geef dan is gas, da geluid is zo mooi :p en hij gaat sneller vooruit dan je zou denken :p

En, iedereen kijkt bijna :p echt zalig
      Inderdaad eco modus zou enorm helpen aan het verbruik, al loopt het niet enorm op als je toch wat sportiever durft rijden...

En ja dat ie vooruit wil heb ik ook gemerkt, opritje autostrade geen probleem

Comment

Eerste tank leeg na 680 KM...
        gemiddeld verbruik 8.2
        en dan zeggen dat ik optrek tot 4, soms 5000 toeren als de motor warm staat =/

beat that kurt!
        hehe en dat bij een nieuwe motor is dat verbruik niet slecht :p

ik ben al over de 6500 toeren gegaan :p hehe en dan vliegt hij inderdaad...

De witte testwagen trok ook wel de aandacht moet ik zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
          hehe en dat bij een nieuwe motor is dat verbruik niet slecht :p

ik ben al over de 6500 toeren gegaan :p hehe en dan vliegt hij inderdaad...

De witte testwagen trok ook wel de aandacht moet ik zeggen...
          ik heb nog maar max 5000 gedaan ^^
          ga wachten tot 2000km om erover te gaan denk ik
          eerste onderhoud is maar na 7 - 8000 km, wat ik wel raar vind :s en dan nog om het oliepijl is te controleren...
          moet een nieuwe wagen niet binnen na 1500- 3000 km?

Groetjes,
          Een trotse Golf 6 GTI eigenaar!

Comment

ik heb nog maar max 5000 gedaan ^^
            ga wachten tot 2000km om erover te gaan denk ik
            eerste onderhoud is maar na 7 - 8000 km, wat ik wel raar vind :s en dan nog om het oliepijl is te controleren...
            moet een nieuwe wagen niet binnen na 1500- 3000 km?

Groetjes,
            Een trotse Golf 6 GTI eigenaar!
            Ja zou toch binnen gaan met enkele km ja... olie veranderen om goed te zijn, gewoon op jou aanvraag en kosten...

Ja en die testwagen was al ingereden had een 6000km op de teller staan

Zeg wat ik nog wou vragen: Standaard is toch climatronic met de figuurtjes op het scherm van de RCD510 bij aanpassing airco? Testwagen had nog manuele airco

Reservewiel of kitje?

enneuuuuh FOTO's!!!!!

Comment

Ja zou toch binnen gaan met enkele km ja... olie veranderen om goed te zijn, gewoon op jou aanvraag en kosten...

Ja en die testwagen was al ingereden had een 6000km op de teller staan

Zeg wat ik nog wou vragen: Standaard is toch climatronic met de figuurtjes op het scherm van de RCD510 bij aanpassing airco? Testwagen had nog manuele airco

Reservewiel of kitje?

enneuuuuh FOTO's!!!!!
              Hier de beloofde foto van het reservewiel (trekt op nie veel, maar soit )

Comment

• inderdaad heel duidelijk hehe
                zo worden toch enkele mysteries opgelost

Comment

• Das hetzelfde als bij de gewone VI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                    Das hetzelfde als bij de gewone VI
                    En V ....

Comment

• Comment

• ik wil ook zoiets, maar dan met bleke velgen
                        Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten

Comment

• Vandaag een hele dag gaan testen met de DSG versie, ik was heel aangenaam verrast...

Paar teaserpics in afwachting van het testverslag op hothatch.be
                          Bijgevoegde Bestanden
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                            Vandaag een hele dag gaan testen met de DSG versie, ik was heel aangenaam verrast...

Paar teaserpics in afwachting van het testverslag op hothatch.be
                            Het gevoel dat we dus allemaal hadden Heel aangenaam verrast

Benieuwd naar het verslag!!! Wanneer komt het online?
                            Last edited by ; 15/07/2009, 20:46.

Comment

• Ik heb hem trouwens goed kunnen testen...
                              Bijgevoegde Bestanden
                              sigpic

Comment

• Maandag voor het eerst eentje in het wild gespot. Op de parking van de Media Markt in Oostakker.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hem trouwens goed kunnen testen...
                                  Bangelijke foto!!!!

Gooi dat verslag maar online

Comment

• Verslag staat online bij Test Archief en dan Test of the Month.

Na het weekend gaat de site een week offline voor een makeover, wat foutjes uit de site te halen en wat aanpassingen (oa grotere en meer foto's en zo)
                                    Last edited by Streamline; 15/07/2009, 21:30.
                                    sigpic

Comment

Verslag staat online bij Test Archief en dan Test of the Month.

Na het weekend gaat de site een week offline voor een makeover, wat foutjes uit de site te halen en wat aanpassingen (oa grotere en meer foto's en zo)
                                      Leuk verslag!
                                      En inderdaad hij voelt alsof hij meer kracht onder de motorkap heeft zitten!!!
                                      En van het geluid is het ook helemaal waar!

Comment

Leuk verslag!
                                        En inderdaad hij voelt alsof hij meer kracht onder de motorkap heeft zitten!!!!
                                        Zou de eerste VAG wagen niet zijn die dit voorheeft. Toen ik met een vriend meeging om te chippen had die ipv 163 pk (ook fiscale grens) met zijn 2.5 tdi 181 pk standaard op testbank...
                                        sigpic

Comment

Working...
                                        X