Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet doen BMWMB. Je 335i is prachtig en straalt klasse uit. Ga hem niet verneuken door "goedkope" tuning aan te brengen. Misschien is het verre van goedkoop, maar zo oogt het wel. Just my 2 cents.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Wat moet ik daar nu op zeggen? Dat 20" niet RF even hard is als 19" RF...
Een bijkomend nadeel met zo'n aftermarket 20" velgen is ook nog dat de wagen extra verlaagd moet zijn om ze echt tot hun recht te laten komen. Dat maakt het er niet comforabeler op natuurlijk.
Er zijn hier leden die zo'n aftermarket velgen 'Jonnie' vinden en goedkoop ogen. Wel, ik vind dat niet...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik zal je even herinneren BMWMB
"Papa, stop met schudden, nu!"
Er zijn hier leden die zo'n aftermarket velgen 'Jonnie' vinden en goedkoop ogen. Wel, ik vind dat niet...
moet je gelijk geven.
oem heb je maar uit een 10tal keuze en ook heel duur.
aftermarket meer keuze en belange zo duur niet.wel te zien naar welk merk velg je gaat
Ook ben je met aftermarket velgen veel origineler. Die OEM's zie je op elke hoek van de straat en ze worden al snel als replica op oude BMW's gegooid...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ook ben je met aftermarket velgen veel origineler. Die OEM's zie je op elke hoek van de straat en ze worden al snel als replica op oude BMW's gegooid...
Zeg mensen, niemand van de E9x dieselrijders die dit ervaart : bij het lossen van ambrayage in eerste schokt de aandrijving soms lichtjes. Het ligt aan de manier van loslaten, alhoewel dat eigenlijk vrij normaal is, niet extreem bruusk, niet abnormaal traag. Enkel in eerste voelbaar ...
Iemand die zelfde ervaring kent ?
En ook dit; aantrekken handrem : wagen schokt lichtsjes voor en achter, om het even hoe je die aantrekt.
Wel rekening houden tussen beter rijden en beter rijden.
Kwa comfort, geluidsdemping,.... ligt de oude 480 tuurlijk onder maar motorisch von ik de 318D toch onderliggen en dat kon ik met moeite geloven. Door het testen wou ik het ongelijk tonen van de vorige testers. Zij reden namelijk met de vorige 320D (al dan niet touring).
10 personen hebben dezelfde wagen bij ons bedrijf getest en allemaal vonden hem traag. Dat wil toch iets zeggen.
Er blijven dus maar twee mogelijkheden:
- Een ontzettend slechte testwagen op motorisch vlak
- Een 318D is van nature traag.
Sorry maar een herneming aan 35-40km/uur in 3de kon de BMW niet en gezien ik veel in een hogere versnelling rij vin ik dit toch een zwaar minpunt.
Je kreeg niks kwa respons.
De wagen was wel lekker stil. (Ook op hogere snelheden. Geen geschreeuw zoals mijn benzineke )
De zetels zitten goed.
Best een goede wegligging.
Geen echt snelheidsgevoel. (Geen raar gedrag wanneer je op hogere snelheden wat met het stuur speelt)
Soepele vering. (al vonden de anderen hem hard)
Ik krijg gewoon geen feedback van de wagen.
Ik zat constant met een: "Talk to me. Play with me. Do something fun"
Het was gwn mijn ding niet.
Het heeft gwn niet het speelse factor welke mijn 480ES heeft.
Om eerlijk te zijn heb ik al zwaar spijt dat ik een Audi A4 zonder testrijden heb besteld.
Ik denk dat ik eerder een full option A3 had besteld.
Gij hebt nen 120d/177 nodig, wa zoekte gij in nen 318d/122 ?
Zeg mensen, niemand van de E9x dieselrijders die dit ervaart : bij het lossen van ambrayage in eerste schokt de aandrijving soms lichtjes. Het ligt aan de manier van loslaten, alhoewel dat eigenlijk vrij normaal is, niet extreem bruusk, niet abnormaal traag. Enkel in eerste voelbaar ...
Iemand die zelfde ervaring kent ?
En ook dit; aantrekken handrem : wagen schokt lichtsjes voor en achter, om het even hoe je die aantrekt.
Ik ervaar dit soms ook met mijn 318d/122PK, bij het aanzetten op kruispunten vind ik dit soms hinderlijk, bij koud rijden is dit natuurlijk nog veel duidelijker, maar het is zoals je zegt, een beetje afhankelijk hoe je de koppeling lost
Ik ervaar dit soms ook met mijn 318d/122PK, bij het aanzetten op kruispunten vind ik dit soms hinderlijk, bij koud rijden is dit natuurlijk nog veel duidelijker, maar het is zoals je zegt, een beetje afhankelijk hoe je de koppeling lost
't is wel de laatste tijd alleen maar, en soms kan je het niet vermijden, 'k ga er eens mee langsgaan in de garage
Zijn er mensen die meer info weten over de navigatie Business <> Professional?
Bij het ene lees ik dat de Business beschikt over kaarten of pijlen(dus niet tegelijk) en birdview en op een ander blad staat dat enkel de professional over de birdview beschikt
Wat zijn nog de andere verschillen tussen Business en Professional?
Als men het scherm sluit bij het rijden, staat scherm dan nog aan? (want men ziet uiteraard niet hé )
Heb de business in mijn 3. Grote verschillen zijn inderdaad 2d maar wel met kaart en pijl, maar 1 sleuf ipv 2 en groter scherm waardoor je zowel je radio menu als je navi kaart kan zien. Dit zijn blijkbaar nog de enige verschillen, dus vond het zeker niet de moeite om meer te geven aan een prof. Als je de navi cd eruit haalt kan je wel enkel nog navigeren met de pilen en niet meer met een kaart. Daar voor moet de dvd inzitten. Ben er zeer tevreden over. TMC werkt ook super
Comment