Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet doen BMWMB. Je 335i is prachtig en straalt klasse uit. Ga hem niet verneuken door "goedkope" tuning aan te brengen. Misschien is het verre van goedkoop, maar zo oogt het wel. Just my 2 cents.
    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Ik zou die velgen ook niet moeten. Te dunne spaken, geen mooie opstelling van de spaken, chromé en een maat te groot.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ziehier een E91 met Breyton Spirit look-a-likes, nl MH Exclusiv type B18 in 8,5x20" vooraan en 9,5x20" achteraan.

Ook een zeer mooie velg.

Prijs voor zo'n set velgen en banden: ca. €3000

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zal je even herinneren BMWMB
          "Papa, stop met schudden, nu!"

Comment

• Wat moet ik daar nu op zeggen? Dat 20" niet RF even hard is als 19" RF...

Een bijkomend nadeel met zo'n aftermarket 20" velgen is ook nog dat de wagen extra verlaagd moet zijn om ze echt tot hun recht te laten komen. Dat maakt het er niet comforabeler op natuurlijk.

Er zijn hier leden die zo'n aftermarket velgen 'Jonnie' vinden en goedkoop ogen. Wel, ik vind dat niet...
            OO 00 OO

Comment

• Die Breytons op die E91 vind ik wel mooi als after-market, vind ik zeker niet lelijk !

Het is misschien een raar detail, maar ik vind dat het logo van BMW er in het midden moet ophangen, zoals bij die E91 het geval is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ziehier een E91 met Breyton Spirit look-a-likes, nl MH Exclusiv type B18 in 8,5x20" vooraan en 9,5x20" achteraan.

Ook een zeer mooie velg.

Prijs voor zo'n set velgen en banden: ca. €3000

Dit is inderdaad een uiterst knappe velg! Die andere Breytons hierboven vind ik maar niks

Comment

• Die Breytons zijn mooier, maar ik zou ze in een maatje kleiner nemen en liever niet gechromeerd.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Enkel de rand gechromeerd, de kern van de velg gerust laten, i like it !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      Ik zal je even herinneren BMWMB
                      "Papa, stop met schudden, nu!"

Er zijn hier leden die zo'n aftermarket velgen 'Jonnie' vinden en goedkoop ogen. Wel, ik vind dat niet...

moet je gelijk geven.
                      oem heb je maar uit een 10tal keuze en ook heel duur.
                      aftermarket meer keuze en belange zo duur niet.wel te zien naar welk merk velg je gaat
                      Last edited by ; 17/04/2007, 22:47.

Comment

• Ook ben je met aftermarket velgen veel origineler. Die OEM's zie je op elke hoek van de straat en ze worden al snel als replica op oude BMW's gegooid...
                        OO 00 OO

Comment

Ook ben je met aftermarket velgen veel origineler. Die OEM's zie je op elke hoek van de straat en ze worden al snel als replica op oude BMW's gegooid...
                          correct

Comment

• Zeg mensen, niemand van de E9x dieselrijders die dit ervaart : bij het lossen van ambrayage in eerste schokt de aandrijving soms lichtjes. Het ligt aan de manier van loslaten, alhoewel dat eigenlijk vrij normaal is, niet extreem bruusk, niet abnormaal traag. Enkel in eerste voelbaar ...

Iemand die zelfde ervaring kent ?

En ook dit; aantrekken handrem : wagen schokt lichtsjes voor en achter, om het even hoe je die aantrekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                              Wel rekening houden tussen beter rijden en beter rijden.
                              Kwa comfort, geluidsdemping,.... ligt de oude 480 tuurlijk onder maar motorisch von ik de 318D toch onderliggen en dat kon ik met moeite geloven. Door het testen wou ik het ongelijk tonen van de vorige testers. Zij reden namelijk met de vorige 320D (al dan niet touring).

10 personen hebben dezelfde wagen bij ons bedrijf getest en allemaal vonden hem traag. Dat wil toch iets zeggen.

Er blijven dus maar twee mogelijkheden:
                              - Een ontzettend slechte testwagen op motorisch vlak
                              - Een 318D is van nature traag.

Sorry maar een herneming aan 35-40km/uur in 3de kon de BMW niet en gezien ik veel in een hogere versnelling rij vin ik dit toch een zwaar minpunt.
                              Je kreeg niks kwa respons.

De wagen was wel lekker stil. (Ook op hogere snelheden. Geen geschreeuw zoals mijn benzineke )
                              De zetels zitten goed.
                              Best een goede wegligging.
                              Geen echt snelheidsgevoel. (Geen raar gedrag wanneer je op hogere snelheden wat met het stuur speelt)
                              Soepele vering. (al vonden de anderen hem hard)

Ik krijg gewoon geen feedback van de wagen.
                              Ik zat constant met een: "Talk to me. Play with me. Do something fun"

Het was gwn mijn ding niet.
                              Het heeft gwn niet het speelse factor welke mijn 480ES heeft.
                              Om eerlijk te zijn heb ik al zwaar spijt dat ik een Audi A4 zonder testrijden heb besteld.
                              Ik denk dat ik eerder een full option A3 had besteld.
                              Gij hebt nen 120d/177 nodig, wa zoekte gij in nen 318d/122 ?

Comment

Miljaar wat een knappe velgen...

Dat zijn dus Breyton Flame Sport in 20"...

Deze wil ik onder onze 335i...

Machtig mooi...

Groot formaat

Is dit trouwens niet de kleur 'Lemon' voor het leder?

Groot formaat
                                idd ongeloofelijk mooi,

maar gaan die niet belachelijk veel rolgeluid afgeven

Comment

• Weet iemand voor wanneer de facelift voorzien is? 2008?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                    Zeg mensen, niemand van de E9x dieselrijders die dit ervaart : bij het lossen van ambrayage in eerste schokt de aandrijving soms lichtjes. Het ligt aan de manier van loslaten, alhoewel dat eigenlijk vrij normaal is, niet extreem bruusk, niet abnormaal traag. Enkel in eerste voelbaar ...

Iemand die zelfde ervaring kent ?

En ook dit; aantrekken handrem : wagen schokt lichtsjes voor en achter, om het even hoe je die aantrekt.
                                    Ik ervaar dit soms ook met mijn 318d/122PK, bij het aanzetten op kruispunten vind ik dit soms hinderlijk, bij koud rijden is dit natuurlijk nog veel duidelijker, maar het is zoals je zegt, een beetje afhankelijk hoe je de koppeling lost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                      Ik ervaar dit soms ook met mijn 318d/122PK, bij het aanzetten op kruispunten vind ik dit soms hinderlijk, bij koud rijden is dit natuurlijk nog veel duidelijker, maar het is zoals je zegt, een beetje afhankelijk hoe je de koppeling lost
                                      't is wel de laatste tijd alleen maar, en soms kan je het niet vermijden, 'k ga er eens mee langsgaan in de garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Zijn er mensen die meer info weten over de navigatie Business <> Professional?

Bij het ene lees ik dat de Business beschikt over kaarten of pijlen(dus niet tegelijk) en birdview en op een ander blad staat dat enkel de professional over de birdview beschikt

Wat zijn nog de andere verschillen tussen Business en Professional?

Als men het scherm sluit bij het rijden, staat scherm dan nog aan? (want men ziet uiteraard niet hé )

Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Heb de business in mijn 3. Grote verschillen zijn inderdaad 2d maar wel met kaart en pijl, maar 1 sleuf ipv 2 en groter scherm waardoor je zowel je radio menu als je navi kaart kan zien. Dit zijn blijkbaar nog de enige verschillen, dus vond het zeker niet de moeite om meer te geven aan een prof. Als je de navi cd eruit haalt kan je wel enkel nog navigeren met de pilen en niet meer met een kaart. Daar voor moet de dvd inzitten. Ben er zeer tevreden over. TMC werkt ook super

Comment

Working...
                                          X