Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    De velgen van vooraan op een 3-reeks zouden normaal gezien moeten passen. Mijn zus heeft op hoor 320d de velgen zoals op de foto hierboven. Zeer knappe velgen!
    deze velgen heb ik irl ook al gezien en geven echt een mooi dieptebeeld, zelfs die vooraan. Die 18" non-M waarmee die witte E87 3deurs op de persfoto's staat vallen in het echt superhard tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      waar kan ik alle accessoirevelgen voor de E87/E90 bekijken?
      normaal gezien op de duitse BMW website en dan ergens bij accessoire en dan reifen ofzoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vyper Bekijk Berichten
        Zijn die bij de facelift 1 (en of 5 serie) horende motoren echt zoveel zuiniger? Iemand op het forum hier al ervaring mee?
        Theoretisch zijn ze soms tot 20% zuiniger, wordt dit door de praktijk bevestigd?

Ik heb mijn 118d nu 1 maand en merk in vergelijking met mijn vorige 118d weinig of geen verschil. Mijn verbruik ligt momenteel op 6.5. Met mijn vorige zat ik rond de 6.3 (bandenmaat 195). Ik gebruik de automatische stop-/startfunctie wel niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk Berichten
          Ik heb mijn 118d nu 1 maand en merk in vergelijking met mijn vorige 118d weinig of geen verschil. Mijn verbruik ligt momenteel op 6.5. Met mijn vorige zat ik rond de 6.3 (bandenmaat 195). Ik gebruik de automatische stop-/startfunctie wel niet.
          Een facelift '1??? Waarom is daar nog geen topic van?

Comment

• mijne zou 21 mei of vroeger komen ...een 118d
            ( is in bestelling van begin februari )

Comment

serieus? ik dacht dat die nu ongeveer ergens pas op de band ging
              Kheb rond pasen al een zien staan. Dus ze rijden al een tijdje rond...

Comment

waar kan ik alle accessoirevelgen voor de E87/E90 bekijken?
                http://felgenkatalog.auto-treff.com/ => daar staan de alle velgen op, alleen van sommige hebben ze nog geen foto.
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Moest ik echt mogen kiezen, dan zou ik deze nemen. Ze zouden zo mooi staan onder m'n witte 1 maarja die zouden nog eens zoveel duurder zijn, aangezien ik dan 2 sets van 2 voorvelgen van een 3-reeks zou moeten nemen

EDITH zegt dat de velgen 19" zijn
                  Last edited by WC-eend; 02/05/2007, 18:47.

Comment

Moest ik echt mogen kiezen, dan zou ik deze nemen. Ze zouden zo mooi staan onder m'n witte 1 maarja die zouden nog eens zoveel duurder zijn, aangezien ik dan 2 sets van 2 voorvelgen van een 3-reeks zou moeten nemen

EDITH zegt dat de velgen 19" zijn
                    Is dit een volledig nieuwe velg, of is dit de welbekende Individualvelg maar dan donkerder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Is dit een volledig nieuwe velg, of is dit de welbekende Individualvelg maar dan donkerder?
                      Dit is styling 228, het is eigenlijk de Individual velg maar dan met een titanium look.
                      Ik vind het zo'n zalige velg

Comment

• Vandaag naast eentje gestaan aan de lichten, een zwarte met terra interieur. Best knap!

Comment

• Zijn er mensen die meer info weten over de navigatie Business <> Professional?

Bij het ene lees ik dat de Business beschikt over kaarten of pijlen(dus niet tegelijk) en birdview en op een ander blad staat dat enkel de professional over de birdview beschikt

Wat zijn nog de andere verschillen tussen Business en Professional?

Als men het scherm sluit bij het rijden, staat scherm dan nog aan? (want men ziet uiteraard niet hé )

Thx.
                          Last edited by ; 03/05/2007, 00:30.

Comment

• Business is 2D
                            Professional is 3D (birdview)

Er zijn zeker nog verschillen anders zie ik de 1000 euro verschil niet te rechtvaardigen ...

Comment

Dit is styling 228, het is eigenlijk de Individual velg maar dan met een titanium look.
                              Ik vind het zo'n zalige velg
                              Ze is inderdaad ongeloofelijk knap !!!

19" past toch niet op de 1-serie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                Ze is inderdaad ongeloofelijk knap !!!

19" past toch niet op de 1-serie ?
                                Why not? Deze misschien niet, maar er is ergens een foto beschikbaar van een 1 met 19" M CSL velgen.

Comment

• gTa wist me te vertellen dat je daarvoor de kassen moet doen uitrollen want ze gaan schuren anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                    Business is 2D
                                    Professional is 3D (birdview)

Er zijn zeker nog verschillen anders zie ik de 1000 euro verschil niet te rechtvaardigen ...
                                    Ik dacht het ook, gezien het groot prijsverschil.

En denk je ook dat het scherm uit staat als het ingeklapt is? Denk dat dit een moeilijke vraag is

Comment

• Wrm moet ge dat in godsnaam weten
                                      Zal wel geen zo'n groot verbuik zijn

PS: tis uit zenne 100% zeker

Comment

• Bij de Pré-FL is het uit, 300% zeker.

Als je klikt op "Beeldscherm sluiten" dan gaat het licht uit terwijl het naar beneden draait

Bij de Pré-FL heeft de Navi Pro twee cd-sleuven en de Business maar één.
                                        'k Weet niet of dit bij de FL ook nog steeds het geval is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Ik dacht het ook, gezien het groot prijsverschil.

En denk je ook dat het scherm uit staat als het ingeklapt is? Denk dat dit een moeilijke vraag is
                                          Heb de business in mijn 3. Grote verschillen zijn inderdaad 2d maar wel met kaart en pijl, maar 1 sleuf ipv 2 en groter scherm waardoor je zowel je radio menu als je navi kaart kan zien. Dit zijn blijkbaar nog de enige verschillen, dus vond het zeker niet de moeite om meer te geven aan een prof.

Comment

Working...
                                          X