Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
    Vraagje over GPS. Ik heb het niet gekozen maar het kan iets zijn voor de toekomst. Als ik aftermarket ga, welke zijn dan de mogelijkheden betreffende perfecte integratie in het dashboard?

In de laatste Aut@couture (#112), bespreekt men de AVIC-D3 van Pioneer en geeft men het ding een heel positieve review. Ze zeggen, en ik citeer, "de mogelijkheden van perfecte inbouw samen met.....maken dat er ruim voor 250 wagens een perfecte match mogelijk is."

Het ding ondersteunt DVD maar ook Divx en laat gepersonaliseerde achtergronden via JPEG toe.

Maar goed, mijn vraag was eerder algemeen.

Enkele impressies:

http://www.pioneer.nl/nl/products/10...-D3/media.html
    Dat zal in een BMW niet lukken om in te bouwen omdat daar niet genoeg plaats is voorzien.

Wat wel mogelijk is, is zo'n radio met GPS waar het scherm naar buitenklapt. Dan moet je bij de dealer of op internet zo een radiohouder bestellen wat dan in de plaats van de standaard radio komt en dan kan je eender welke aftermarket radio erin proppen.
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Dat is bijzonder jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
        Dat is bijzonder jammer.
        't is idd een mooi dink maar zoals je op de site van Pioneer zelf ook kan zien, vooral voor de auto's van de VAG-groep.

Comment

• Styling 193M op een 1 serie is

Daarjuist stond er in Aalst een zwarte 1 met die velgjes erop, heb er 10 min staan op kwijlen, jammer genoeg te donker om foto te nemen zonder flits. Hij had een bewonerskaart dus wss staat ie er met de klare nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Styling 193M op een 1 serie is

Daarjuist stond er in Aalst een zwarte 1 met die velgjes erop, heb er 10 min staan op kwijlen, jammer genoeg te donker om foto te nemen zonder flits. Hij had een bewonerskaart dus wss staat ie er met de klare nog
            Ge verward ze met de Styling M 207 denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Ge verward ze met de Styling M 207 denk ik
              nope, ik heb het op de 18" velgen van het sportpack van de E90/E91

Comment

• Iemand foto's over de grijze(geen groen ) band in de voorruit?

Comment

• Zijn die bij de facelift 1 (en of 5 serie) horende motoren echt zoveel zuiniger? Iemand op het forum hier al ervaring mee?
                  Theoretisch zijn ze soms tot 20% zuiniger, wordt dit door de praktijk bevestigd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vyper Bekijk Berichten
                    Zijn die bij de facelift 1 (en of 5 serie) horende motoren echt zoveel zuiniger? Iemand op het forum hier al ervaring mee?
                    Theoretisch zijn ze soms tot 20% zuiniger, wordt dit door de praktijk bevestigd?
                    denk niet dat hier al iemand er al ééntje heeft (eventueel een 5 aangezien die nu uitgeleverd worden) want de 1 gaat pas nu in produktie

Comment

• Er rijden er al rond hoor, de 5-deurs facelift wordt nu ondertussen al een 2-tal weken geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Er rijden er al rond hoor, de 5-deurs facelift wordt nu ondertussen al een 2-tal weken geleverd.
                        Gisteren eentje voor het eerst in het wild gezien, en over 14 dagen in Bornem een 120d proef gereden

Comment

• In Drongen stond er ook en facelift 5-deurs te tanken maar dat was op die moment zo onbelangrijk dat ik nog niet eens ben gaan kijken welk interieur ie had. Ik heb er nu spijt van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            In Drongen stond er ook en facelift 5-deurs te tanken maar dat was op die moment zo onbelangrijk dat ik nog niet eens ben gaan kijken welk interieur ie had. Ik heb er nu spijt van
                            Had je nu maar een lege bak gehad, dan had je een mooi excuse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Had je nu maar een lege bak gehad, dan had je een mooi excuse
                              Neenee, was toen de Gumball passeerde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Er rijden er al rond hoor, de 5-deurs facelift wordt nu ondertussen al een 2-tal weken geleverd.
                                serieus? ik dacht dat die nu ongeveer ergens pas op de band ging

Comment

• waar kan ik alle accessoirevelgen voor de E87/E90 bekijken?

Comment

• Passen E90 velgen op een E87?

edith: in aalst rijdt er wel een E87 rond met de 18" M velgen van het E90 sportpakket maar weet niet of ie met adaptors heeft zitten werken of zo, of dat het misschien al replica's zijn

Comment

Passen E90 velgen op een E87?

De velgen van vooraan op een 3-reeks zouden normaal gezien moeten passen. Mijn zus heeft op hoor 320d de velgen zoals op de foto hierboven. Zeer knappe velgen!

Comment

• de velgen mogen niet te racy worden aangezien ik geen sportpack ga nemen

Comment

serieus? ik dacht dat die nu ongeveer ergens pas op de band ging
                                          2 weken geleden in Leuven al eentje gezien, en in Wales al enkele driedeursen... Nice!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X