Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
normaal gezien op de duitse BMW website en dan ergens bij accessoire en dan reifen ofzoietsOorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwaar kan ik alle accessoirevelgen voor de E87/E90 bekijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vyper Bekijk BerichtenZijn die bij de facelift 1 (en of 5 serie) horende motoren echt zoveel zuiniger? Iemand op het forum hier al ervaring mee?
Theoretisch zijn ze soms tot 20% zuiniger, wordt dit door de praktijk bevestigd?
Ik heb mijn 118d nu 1 maand en merk in vergelijking met mijn vorige 118d weinig of geen verschil. Mijn verbruik ligt momenteel op 6.5. Met mijn vorige zat ik rond de 6.3 (bandenmaat 195). Ik gebruik de automatische stop-/startfunctie wel niet.
Comment
-
Een facelift '1??? Waarom is daar nog geen topic van?Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk BerichtenIk heb mijn 118d nu 1 maand en merk in vergelijking met mijn vorige 118d weinig of geen verschil. Mijn verbruik ligt momenteel op 6.5. Met mijn vorige zat ik rond de 6.3 (bandenmaat 195). Ik gebruik de automatische stop-/startfunctie wel niet.
Comment
-
Kheb rond pasen al een zien staan. Dus ze rijden al een tijdje rond...Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenserieus? ik dacht dat die nu ongeveer ergens pas op de band ging
Comment
-
http://felgenkatalog.auto-treff.com/ => daar staan de alle velgen op, alleen van sommige hebben ze nog geen foto.Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwaar kan ik alle accessoirevelgen voor de E87/E90 bekijken?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Moest ik echt mogen kiezen, dan zou ik deze nemen. Ze zouden zo mooi staan onder m'n witte 1 maarja die zouden nog eens zoveel duurder zijn, aangezien ik dan 2 sets van 2 voorvelgen van een 3-reeks zou moeten nemen

EDITH zegt dat de velgen 19" zijn
Last edited by WC-eend; 02/05/2007, 18:47.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Is dit een volledig nieuwe velg, of is dit de welbekende Individualvelg maar dan donkerder?Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenMoest ik echt mogen kiezen, dan zou ik deze nemen. Ze zouden zo mooi staan onder m'n witte 1 maarja die zouden nog eens zoveel duurder zijn, aangezien ik dan 2 sets van 2 voorvelgen van een 3-reeks zou moeten nemen

EDITH zegt dat de velgen 19" zijn
Comment
-
Dit is styling 228, het is eigenlijk de Individual velg maar dan met een titanium look.Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIs dit een volledig nieuwe velg, of is dit de welbekende Individualvelg maar dan donkerder?
Ik vind het zo'n zalige velg
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Zijn er mensen die meer info weten over de navigatie Business <> Professional?
Bij het ene lees ik dat de Business beschikt over kaarten of pijlen(dus niet tegelijk) en birdview en op een ander blad staat dat enkel de professional over de birdview beschikt
Wat zijn nog de andere verschillen tussen Business en Professional?
Als men het scherm sluit bij het rijden, staat scherm dan nog aan? (want men ziet uiteraard niet hé
)
Thx.
Comment
-
Ze is inderdaad ongeloofelijk knap !!!Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDit is styling 228, het is eigenlijk de Individual velg maar dan met een titanium look.
Ik vind het zo'n zalige velg

19" past toch niet op de 1-serie ?
Comment
-
Why not? Deze misschien niet, maar er is ergens een foto beschikbaar van een 1 met 19" M CSL velgen.Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenZe is inderdaad ongeloofelijk knap !!!
19" past toch niet op de 1-serie ?
Comment
-
Ik dacht het ook, gezien het groot prijsverschil.Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenBusiness is 2D
Professional is 3D (birdview)
Er zijn zeker nog verschillen anders zie ik de 1000 euro verschil niet te rechtvaardigen ...
En denk je ook dat het scherm uit staat als het ingeklapt is? Denk dat dit een moeilijke vraag is
Comment
-
Heb de business in mijn 3. Grote verschillen zijn inderdaad 2d maar wel met kaart en pijl, maar 1 sleuf ipv 2 en groter scherm waardoor je zowel je radio menu als je navi kaart kan zien. Dit zijn blijkbaar nog de enige verschillen, dus vond het zeker niet de moeite om meer te geven aan een prof.Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk dacht het ook, gezien het groot prijsverschil.
En denk je ook dat het scherm uit staat als het ingeklapt is? Denk dat dit een moeilijke vraag is

Comment

Comment