Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus, persoonlijk vind ik wel dat, als je "leve de 335" zegt, zowel de i als de d moet bedoelen. Het betreft twee motoren die in hun klasse en in de autogamma's waarin ze beschikbaar zijn, gewoonweg al de rest wegblazen. Alleen dat is al meer dan voldoende...
Ik niet, maar ik ben dan ook stichtend lid van de vereniging BAD (Ban Alle Diesels).
Bij het configureren op de BMW site zag ik gisteren dat op de interieur foto de navi business nu ook met kaart is en met de extra functie knoppen. Dacht dat dit pas voor september was? Hoop dus dat die van mij dit ook gaat hebben (zie mijn auto topic).
Bij het configureren op de BMW site zag ik gisteren dat op de interieur foto de navi business nu ook met kaart is en met de extra functie knoppen. Dacht dat dit pas voor september was? Hoop dus dat die van mij dit ook gaat hebben (zie mijn auto topic).
Ik heb ook eens snel gekeken en ik heb het ook gemerkt. Wat is dan eigenlijk in godsnaam nog het verschil tussen de bus. en de prof. buiten het verschil in schermgrootte?
Ik heb ook eens snel gekeken en ik heb het ook gemerkt. Wat is dan eigenlijk in godsnaam nog het verschil tussen de bus. en de prof. buiten het verschil in schermgrootte?
Ik heb net hetzelfde meegemaakt, met mijn Golf. Je mag eigenlijk nog van geluk spreken dat het om een leasingwagen gaat. Maar het is natuurlijk wel erg, en je kan er zelf weinig aan doen. Geen last van je nek?
Toch een beetje last van mn nek, het is er langzaam ingeslopen.
Maar het valt echt goed mee.
Ik vind het erger dat de airbags niet zijn afgegaan, of is dit normaal bij een aanrijding achteraan? Anders meld ik dit bij BMW.
De omschrijving van het voorval lijkt mij duidelijk genoeg. Wagen werd enkel achteraan aangereden.
In dat geval moeten de airbags m.i. niet in werking treden.
Wat bedoel je (Landroverboy) trouwens met "de airbags waren ook niet afgegaan, al zij de 320d van wel"? Dat is mij niet geheel duidelijk.
De boordcomputer gaf aan met een symbool dat leek op het volgende; "een bestuurder met bolletje voor het hoofd". Imho zou dat willen zeggen dat de airbags zijn afgegaan, ik kan nu wel niet meer verifieren wat hij met dit symbool nu wel of niet bedoelde want ik heb de legende niet meer die zich in de handleiding van de wagen bevindt.
Het is wel zo dat de renoest megane vannachteren ingereden is, maar zeker en vast tegen zo'n +-50km/u. Dat loont al de moeite om de airbags te laten afgaan.
@gTa, Ben je er van dat de airbags enkel afgaan bij frontale inrijding?
De boordcomputer gaf aan met een symbool dat leek op het volgende; "een bestuurder met bolletje voor het hoofd". Imho zou dat willen zeggen dat de airbags zijn afgegaan, ik kan nu wel niet meer verifieren wat hij met dit symbool nu wel of niet bedoelde want ik heb de legende niet meer die zich in de handleiding van de wagen bevindt.
Het is wel zo dat de renoest megane vannachteren ingereden is, maar zeker en vast tegen zo'n +-50km/u. Dat loont al de moeite om de airbags te laten afgaan.
@gTa, Ben je er van dat de airbags enkel afgaan bij frontale inrijding?
Normaal gaan ze af aan de zijde van de impact. Dus bij een frontale botsing gaan de zijdelingse airbags normaal toch ook niet af.
Ik vind -zowel op Duitse en Belgische- catalogen geen optie van chrome raamomlijsting alhoewel hij wel staat afgebeeld met chrome raamomlijsting......
Wat moet het kosten ?
Iemand een foto van een zwarte E90 met chrome raamomlijsting ?
GreetZ
normaal bij de 6cil is crome omlijsting standaard.
bij de 4cil niet en kan je dat ook niet krijgen of het moet acheraf geplaats worden maar de kostprijs in redelijk hoog
zo is het bij de coupe toch altans
Comment