Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De touring zal in september voorgesteld worden op de IAA in Frankfurt. In België zal hij dan in oktober of november in de showroom staan...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zelfs de E46 van na de facelift, ziet er oud uit tegenover de E90. Die laatste heeft ook wel een iets agressievere snoet. De concurrentie gaat met héél straf spul op de proppen mogen komen om mij weg te houden van een BMW 3. In de veronderstelling dat ik genoeg geld heb en een nieuwe wagen nodig heb uiteraard.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bwoah, zo afgaand op wat Mercedes-Benz de laatste tijd heeft neergepoot, denk ik dat we wel 'es héél erg zouden kunnen verschieten van de nieuwe C ... wacht maar af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Zelf heb ik een saffierzwarte 320d gehad met (...) volleder kleur Brombeer.
          Dát is een zeldzame auto geweest ! De interieurkleur heeft 't niet lang uitgehouden in 't gamma, omdat 't nagenoeg nooit werd besteld, maar 't was best een knappe interieurtint.

Foto's van ? Die vind je niet vaak, immers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Bwoah, zo afgaand op wat Mercedes-Benz de laatste tijd heeft neergepoot, denk ik dat we wel 'es héél erg zouden kunnen verschieten van de nieuwe C ... wacht maar af.
            Yep. Dit jaar de S en de ML. Daarna moet de CL nog vernieuw worden en dan is het alweer aan de C. Zal iets voor 2006 zijn zeker? Het gaat rap hé. Toen de vorige C uitkwam, vond ik die ook heel mooi. Mijn pa heeft er eentje. Was toen wel duurder dan de E46. Zal met de nieuwe niet anders zijn tegenover de E90. Als ik zal moeten kiezen, zal dus toch voor de BMW gaan. De C zal trouwens niet direct sportiever rijden dan de 3. Het zou toch niet mogen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kwetsbaar koetswerk geworden me dunkt!
              Plots ook heel wat breder

Iemand de vgl. tss. oud en nieuw in Autobild gelezen ?
              Peugeot 307 Sw 1.4HDI
              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                Kwetsbaar koetswerk geworden me dunkt!
                Plots ook heel wat breder

Iemand de vgl. tss. oud en nieuw in Autobild gelezen ?

Ik volg je in je opmerking over dat kwetsbaar koetswerk.
                Aan de zijkanten van de wagen zijn er geen lijsten meer die het koetswerk beschermen tegen openslaande deuren.
                Hier werd duidelijk gekozen om de lijn van de wagen niet te onderbreken met "storende" elementen. Het is wel zo dat die "storende elementen" op mijn wagen al regelmatig hun nut bewezen hebben.

Comment

• A propos. Op de site van www.germancarfans.com kan je een volledig dossier van ongeveer 40 blz. vinden over de E90.

Jammer genoeg enkel in het Duits of het Engels.

Eveneens een 64 tal foto's van de E90 (waaronder een aantal nieuwe)

Heel wat leeswerk dus vanavond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    Het is een waarheid als een koe: de E90 is prachtig !

Spreek maar voor uzelf, want ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu eens goed lachen.

Ik blijf het een Nissan kloon vinden, BMW of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                      Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Spreek maar voor uzelf, want ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu eens goed lachen.

Ik vind hem knap, maar niet iedereen vind het BMW-design mooi hé.

Comment

• ik vind hem eigenlijk wel knap, het nieuwe design van bmw vraagt gewenning. De 5 vind ik ik subliem, de Z4 zou me zeker afgaan, en hey, moest ik 40 zijn de 7 stond reeds lang op mijn verlanglijst. Zelfs de 6 serie bekoort me.

en nu de nieuwe 3, in het begin even maar nu reeds :o

kortste gewenningsperiode ooit

Juist de 1 serie zal de langste vragen

Comment

• Dat ze van de 1 toch maar snel een coupé-versie uitbrengen, want als de driedeurs gaat worden als de vijfdeurs, dan zal hij qua design toch altijd blijven tegenvallen. Voor een BMW toch.
                          Op de 3 zouden alleen de achterlichten anders mogen. De stijl van de 5, 6 of 7 hé. Zou niet alleen mooier zijn, maar ook beter voor de merkidentiteit.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb vandaag de Auto und Motorsport gekocht, met een eerste test en mooie foto's van de E90

Heel mooi!

Ik vermoed dat dat de opvolger gaat worden van onze huidige BMW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Je bedoelt de grille van een Primera dat eigenlijk een BMW item is
                              Anders zie ik geen vergelijk

Comment

• Die achterlichten doen mij direct aan nissan denken, en dans geen compliment. Hoe dan ook, no thanks......

Comment

Bwoah, zo afgaand op wat Mercedes-Benz de laatste tijd heeft neergepoot, denk ik dat we wel 'es héél erg zouden kunnen verschieten van de nieuwe C ... wacht maar af.
                                  Met zo'n F1-neus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Met zo'n F1-neus...
                                    En side-pipes + luchtrem

Comment

Die achterlichten doen mij direct aan nissan denken, en dans geen compliment. Hoe dan ook, no thanks......
                                      Ik zie nog geen vergelijk hoor Auto's kunnen iets van elkaar weg hebben, maar dat is met vele merken toch zo

Comment

Heb anders ook al mooie impressies gezien van de nieuwe C

Maar het zijn toch wagens van hetzelfde (prijs)niveau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                          Toevallig iemand die weet waar ik deze foto volledig en in groot formaat kan vinden?

Op autobild.de staat ze volledig ... maar in het klein.

Comment

Working...
                                          X