De touring zal in september voorgesteld worden op de IAA in Frankfurt. In België zal hij dan in oktober of november in de showroom staan...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Zelfs de E46 van na de facelift, ziet er oud uit tegenover de E90. Die laatste heeft ook wel een iets agressievere snoet. De concurrentie gaat met héél straf spul op de proppen mogen komen om mij weg te houden van een BMW 3. In de veronderstelling dat ik genoeg geld heb en een nieuwe wagen nodig heb uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBZelf heb ik een saffierzwarte 320d gehad met (...) volleder kleur Brombeer.
Foto's van ? Die vind je niet vaak, immers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaBwoah, zo afgaand op wat Mercedes-Benz de laatste tijd heeft neergepoot, denk ik dat we wel 'es héél erg zouden kunnen verschieten van de nieuwe C ... wacht maar af.
Comment
-
Kwetsbaar koetswerk geworden me dunkt!
Plots ook heel wat breder
Iemand de vgl. tss. oud en nieuw in Autobild gelezen ?Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360Kwetsbaar koetswerk geworden me dunkt!
Plots ook heel wat breder
Iemand de vgl. tss. oud en nieuw in Autobild gelezen ?
Ik volg je in je opmerking over dat kwetsbaar koetswerk.
Aan de zijkanten van de wagen zijn er geen lijsten meer die het koetswerk beschermen tegen openslaande deuren.
Hier werd duidelijk gekozen om de lijn van de wagen niet te onderbreken met "storende" elementen. Het is wel zo dat die "storende elementen" op mijn wagen al regelmatig hun nut bewezen hebben.
Comment
-
A propos. Op de site van www.germancarfans.com kan je een volledig dossier van ongeveer 40 blz. vinden over de E90.
Jammer genoeg enkel in het Duits of het Engels.
Eveneens een 64 tal foto's van de E90 (waaronder een aantal nieuwe)
Heel wat leeswerk dus vanavond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door alex69alexHet is een waarheid als een koe: de E90 is prachtig !
Spreek maar voor uzelf, want ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu eens goed lachen.
Ik blijf het een Nissan kloon vinden, BMW of niet.
Comment
-
ik vind hem eigenlijk wel knap, het nieuwe design van bmw vraagt gewenning. De 5 vind ik ik subliem, de Z4 zou me zeker afgaan, en hey, moest ik 40 zijn de 7 stond reeds lang op mijn verlanglijst. Zelfs de 6 serie bekoort me.
en nu de nieuwe 3, in het begin evenmaar nu reeds :o
kortste gewenningsperiode ooit
Juist de 1 serie zal de langste vragen
Comment
-
Dat ze van de 1 toch maar snel een coupé-versie uitbrengen, want als de driedeurs gaat worden als de vijfdeurs, dan zal hij qua design toch altijd blijven tegenvallen. Voor een BMW toch.
Op de 3 zouden alleen de achterlichten anders mogen. De stijl van de 5, 6 of 7 hé. Zou niet alleen mooier zijn, maar ook beter voor de merkidentiteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door alex69alexHet is een waarheid als een koe: de E90 is prachtig !
Spreek maar voor uzelf, want ik denk dat er genoeg mensen zijn die nu eens goed lachen.
Ik blijf het een Nissan kloon vinden, BMW of niet.
Anders zie ik geen vergelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyOorspronkelijk geplaatst door gTaBwoah, zo afgaand op wat Mercedes-Benz de laatste tijd heeft neergepoot, denk ik dat we wel 'es héél erg zouden kunnen verschieten van de nieuwe C ... wacht maar af.En side-pipes + luchtrem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaBwoah, zo afgaand op wat Mercedes-Benz de laatste tijd heeft neergepoot, denk ik dat we wel 'es héél erg zouden kunnen verschieten van de nieuwe C ... wacht maar af.
Maar het zijn toch wagens van hetzelfde (prijs)niveau
Comment
Comment