Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, dure prijzen. Zelfs geen regen en lichtsensor standaard .
Dat is nu echt het laatste wat ik zou nemen van optie ...
Wat mij ook opviel is de optie roetfilter voor de 320d. 500€, wie neemt dit nu , de Agalev aanhangers ?
Ik dacht da vroeger ook dat da iets stoms was, maar vanaf we het op onze 5 hebben is het best handig
Dat is met elke optie zo. Eenmaal je ze gehad hebt, kan je het niet meer missen .
Bwoah, die regensensor werkt toch niet altijd even uitstekend
ik heb gisteren zitten denken, het bovenstaande verwachtend, wie er eigenlijk nog het geld zal hebben om een nieuwe 3reeks te kopen als we zo doorgaan, gaat het publiek dat nu met een 7 rijdt het binnen 10 jaar moetne stellen met een 5reeks, en die met een 5 reeks van nu met een 3reeks
alle auto's worden gewoon te duur. hoe kan zoiets
wil bmw hiermee misschien meer mensen naar de 1 reeks lokken ?
Het heeft maar een voordeel: de stoere johnny's zullen zich geen bmw meer kunnen veroorloven of die zal al ferm gedateerd zijn
Idd zeer mooie velg!
Wat me meteen opviel is dat er geen 316i meer te verkrijgen is? Of wachten ze nog even op die 1.6 die ze samen met PSA aan het ontwikkelen zijn?
Idd zeer mooie velg!
Wat me meteen opviel is dat er geen 316i meer te verkrijgen is? Of wachten ze nog even op die 1.6 die ze samen met PSA aan het ontwikkelen zijn?
later zal er wel een 1.6 ontwikkeld worden volgens mij, of het die van PSA is? kweet nie
Comment